Generali: Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της

H Generali στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους

Generali © 123rf.com

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουν πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε πραγματικά τη ζωή.

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: «Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο.

Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Διαβάστε επίσης

Εξάρχου: Το σχέδιο για τη νέα AKTOR αποδίδει από την πρώτη χρονιά

Forbes: Oι ”Μίδες” influencers που έβγαλαν 720 εκατ. το 2024

“Ψήνεται” ενεργειακό deal: Η Ardian σε συζητήσεις για την εξαγορά της Akuo

DIMAND
0.49%
10.25
ΕΛΣΤΡ
0.87%
2.33
ΚΥΡΙΟ
7.69%
1.19
ΟΛΠ
0.22%
45.50
CENER
0.52%
9.71
ΙΝΤΕΤ
0.00%
1.26
ΕΕΕ
-0.99%
43.96
ΟΛΥΜΠ
1.27%
2.40
ΙΚΤΙΝ
0.44%
0.35
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
-0.47%
46.46
ΟΤΟΕΛ
-1.46%
10.80
ΕΒΡΟΦ
-0.96%
2.07
ΡΕΒΟΙΛ
-1.15%
1.72
ΜΟΝΤΑ
-0.23%
4.27
ΠΑΙΡ
0.23%
0.89
ΚΟΥΕΣ
0.00%
7.20
ΑΡΑΙΓ
0.16%
12.18
ΜΙΝ
1.49%
0.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.97
ΑΣΤΑΚ
-1.93%
7.12
ΙΝΛΙΦ
-1.18%
5.02
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.32
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2.46%
1.19
QLCO
-0.67%
5.94
ΠΕΙΡ
-1.80%
5.88
ΠΡΔ
-1.38%
0.43
ΦΡΛΚ
-1.15%
3.87
AKTR
-0.37%
5.40
ΛΑΜΔΑ
-0.95%
6.25
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.61%
1.64
ΚΑΡΕΛ
0.64%
314.00
ΙΝΤΚΑ
-1.80%
3.27
ΚΤΗΛΑ
0.94%
2.14
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΒΙΟΚΑ
0.00%
1.74
ΟΛΘ
-1.46%
33.80
ΚΟΥΑΛ
-3.12%
1.18
ΝΑΚΑΣ
0.00%
2.98
ΙΝΤΕΚ
0.64%
6.26
ΝΑΥΠ
-1.16%
0.68
ΜΕΒΑ
1.65%
6.15
ΠΕΤΡΟ
1.11%
9.10
ΚΕΚΡ
0.00%
1.59
ΠΡΟΦ
1.74%
7.03
BOCHGR
-1.25%
6.32
ΕΥΔΑΠ
0.00%
5.79
ΜΟΤΟ
-0.80%
2.48
ΦΡΙΓΟ
-3.86%
0.55
ΜΠΡΙΚ
1.82%
2.79
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
6.00
ΔΟΜΙΚ
10.78%
2.26
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
1.92%
0.42
ΜΕΝΤΙ
-0.42%
2.38
ΜΕΡΚΟ
-0.54%
37.00
ΑΑΑΚ
4.38%
7.15
ΛΟΥΛΗ
0.28%
3.55
ΕΥΑΠΣ
-0.30%
3.33
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.26%
0.77
ΟΤΕ
-0.67%
16.21
ΔΕΗ
1.24%
13.90
ΕΛΙΝ
1.30%
2.34
ΛΟΓΟΣ
-1.81%
1.63
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
AEM
-0.69%
4.31
ΦΑΙΣ
-3.58%
3.37
ΑΣΚΟ
-0.27%
3.72
ΙΝΛΟΤ
-3.44%
1.12
ΛΑΒΙ
0.64%
0.79
ΕΣΥΜΒ
-1.32%
1.35
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
1.45%
8.40
ΑΝΔΡΟ
1.49%
6.80
ΔΑΑ
0.56%
9.88
ΒΟΣΥΣ
0.00%
2.06
EVR
-1.76%
1.67
ΚΡΙ
0.11%
18.88
ΚΕΠΕΝ
0.00%
1.93
ΠΕΡΦ
1.15%
6.16
ΠΛΑΘ
0.13%
3.79
ΙΛΥΔΑ
-1.03%
2.87
ΕΚΤΕΡ
2.71%
2.08
ΒΙΟ
0.00%
5.68
ΛΑΝΑΚ
3.77%
1.10
TITC
1.23%
41.00
ΜΟΗ
0.17%
23.90
ΣΙΔΜΑ
-2.21%
1.33
ΛΕΒΠ
0.00%
0.21
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΑΔΜΗΕ
-0.96%
3.11
ΒΙΟΣΚ
0.48%
2.10
ΙΑΤΡ
1.14%
1.77
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
19.29%
0.61
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
-0.92%
5.38
ΕΧΑΕ
0.00%
6.01
ΠΑΠ
0.35%
2.87
ΟΠΑΠ
0.15%
19.48
ΑΒΑΞ
4.12%
2.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.76%
1.31
ΜΠΕΛΑ
-0.21%
29.14
ΣΑΡ
-1.79%
13.18
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
-1.08%
8.21
ΕΥΡΩΒ
-0.07%
2.90
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
ΑΛΜΥ
0.00%
5.02
NOVAL
0.00%
2.52
ΑΤΤ
-0.99%
0.80
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΑΤΤΙΚΑ
0.49%
2.07
ΕΛΒΕ
-1.20%
4.94
ΕΛΧΑ
-0.20%
2.46
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
OPTIMA
-0.25%
20.00
ΓΕΒΚΑ
-0.92%
1.62
ΦΛΕΞΟ
1.91%
8.00
ΑΤΕΚ
7.85%
1.03
ΠΡΕΜΙΑ
-0.90%
1.33
ΣΠΕΙΣ
2.30%
6.22
ΕΛΛ
0.00%
14.05
CNLCAP
2.24%
6.85
ΑΚΡΙΤ
0.00%
1.00
ΜΙΓ
-0.30%
3.30
ΑΛΦΑ
0.00%
0.00
ΤΖΚΑ
1.07%
1.42
ΕΛΤΟΝ
0.00%
1.75
ΣΕΝΤΡ
3.13%
0.33
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΑΒΕ
-2.08%
0.57
ΞΥΛΚ
0.88%
0.23
ΕΤΕ
-0.18%
10.98
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
1.62%
20.08
ΠΛΑΚΡ
0.00%
0.00