Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Έρευνα Mastercard: Οι οπαδοί ενισχύουν την απόδοση των παικτών

Η Mastercard ενόψει του τελικού του UEFA Champions League στο Πόρτο, το Σάββατο 29 Μαΐου, και για να γιορτάσει τα 27 χρόνια συνεργασίας με το θεσμό, πραγματοποίησε μία νέα έρευνα, σε συνεργασία με τον Jose Mourinho.

Η συγκεκριμένη έρευνα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, διενεργήθηκε σε 12.000 ποδοσφαιρόφιλους σε όλη την Ευρώπη και η Mastercard ανακοίνωσε τα παρακάτω:

  • Παίκτες, οπαδοί και προπονητές, τάσσονται υπέρ της επιστροφής των οπαδών στα γήπεδα, ενώ στο πλάισιο της νέας έρευνας της Mastercard, ο Jose Mourinho (Mastercard Ambassador) αναλύει τη σημασία της παρουσίας του κοινού σε ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι.
  • Το 86% των οπαδών πιστεύει πως η ενασχόληση με το ποδόσφαιρο τους κάνει πιο αισιόδοξους στην καθημερινότητα τους, ενώ το 45% των Ευρωπαίων ποδοσφαιρόφιλων θεωρεί πως κύριο χαρακτηριστικό της αγάπης τους για το άθλημα αποτελεί ο πανηγυρισμός μίας σημαντικής στιγμής της ομάδας τους μαζί με άλλους οπαδούς.
  • Φέτος, τα παιδιά που συνοδεύουν τους παίκτες στην έναρξη του αγώνα, θα συναντήσουν τους παίκτες εικονικά, καθώς η Mastercard εγκαινιάζει μία σειρά ψηφιακών εμπειριών, για να φέρει τους θεατές, που παρακολουθούν από το σπίτι, πιο κοντά στην αγωνιστική δράση.

Στο πλαίσιο της έρευνας, ο επιτυχημένος προπονητής με το προσωνύμιο «Special One», αναλύει τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι οπαδοί στη δημιουργία ανεκτίμητων ποδοσφαιρικών στιγμών, ενώ τονίζει πως η προηγούμενη χρονιά μας δίδαξε πως δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένη τη φυσική μας παρουσία στο γήπεδο κατά την πραγματοποίηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα.

Mourinho: Πιστεύω στη δύναμη των οπαδών

Ο Jose Mourinho, στο πλαίσιο της έρευνας, αναφέρεται επιπλέον στη δύναμη της παρουσίας των οπαδών στο γήπεδο κατά την πραγματοποίηση ενός αγώνα, τονίζοντας πως : «Πιστεύω πραγματικά στη δύναμη των οπαδών. Χρησιμοποιώ ακόμα την έκφραση: «δεν υποστηρίζουν, δεν δίνουν ώθηση, αλλά παίζουν». Και έχω στο νου μου τόσα πολλά παιχνίδια, όπου ένιωσα ότι κέρδισα, ακριβώς γιατί έπαιξαν».

Η παραπάνω ρήση επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας της Mastercard, η οποία διενεργήθηκε σε 12.000 ποδοσφαιρόφιλους σε όλη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο της «Football Fandom Study», οι ερωτηθέντες μίλησαν για όσα ανυπομονούν να βιώσουν στη μετά-covid εποχή, αλλά και για τις προεκτάσεις του να είσαι οπαδός, όχι απλώς για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, αλλά και στον ίδιο σου τον εαυτό.

Κανένα συναίσθημα δεν συγκρίνεται με το να παρακολουθείς ποδόσφαιρο ζωντανά, για τον λόγο αυτό και το 90% των 12.000 ερωτηθέντων οπαδών υποστηρίζουν ότι το πάθος που μεταφέρουν στους παίκτες των ομάδων τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, λειτουργεί ευεργετικά στην απόδοση τους. Το 86% των φιλάθλων πιστεύει πως η συλλογική εμπειρία υποστήριξης των ομάδων τους, τους δημιουργεί μία πιο αισιόδοξη καθημερινότητα, ενώ το 60% δηλώνει πως τα έντονα συναισθήματα που βιώνουν κατά την παρακολούθηση ενός αγώνα, αποτελούν μία καλή προετοιμασία για την αντιμετώπιση των καθημερινών τους προβλημάτων, γεγονός ζωτικής σημασίας κατά το τελευταίο έτος.

Το ίδιο υποστηρίζει και ο Mourinho, ο οποίος υπογραμμίζει πως οι οπαδοί αποτελούν το θεμέλιο κάθε ανεκτίμητης εμπειρίας στο ποδόσφαιρο, σημειώνοντας πως : «Χρειαζόμαστε το πάθος, την ένταση, την ενέργεια, την πίεση που προκαλούν οι οπαδοί. Ακόμα και στα εκτός έδρας παιχνίδια, οι οπαδοί των αντιπάλων μας, ο ανταγωνισμός που δημιουργείται μέσα από την παρουσία τους, είναι κάτι που φυσικά χρειαζόμαστε».

Τι ανέφερε η διευθύντρια Μάρκετινγκ της Mastercard

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing and Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε: «Ο τελικός του UEFA Champions League είναι για τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο ένα συμβολικό γεγονός που τους ενώνει και τους επιτρέπει να βιώσουν από κοινού μια όμορφη ποδοσφαιρική εμπειρία.

Στη διάρκεια του περασμένου έτους, έστω και από το σπίτι, οι οπαδοί συνέχισαν να υποστηρίζουν αδιάκοπα τις ομάδες τους. Από τον ενθουσιασμό που προκαλεί η επίτευξη ενός γκολ, έως την απόλαυση της συνολικής εμπειρίας ενός αγώνα, στη Mastercard δεσμευόμαστε να φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά σε όλα όσα αγαπούν και τους ενθουσιάζουν. Όσο για τους ποδοσφαιρόφιλους, γνωρίζουμε, πως μια μπάλα μπορεί να κάνει την αρχή για κάτι ανεκτίμητο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!