AKTOR: Σε κυκλοφορία τα οδικά έργα αποκατάστασης στην περιοχή του Ισθμού

Σε κυκλοφορία το τελευταίο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου. Σε χρόνο ρεκόρ τα έργα αποκατάστασης από τον Όμιλο AKTOR

Έργα αποκατατάστασης από τον όμιλο Aktor στο τελευταίο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου@ΔΤ

Σε κυκλοφορία δόθηκε από τον Όμιλο AKTOR και το τελευταίο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, που είχε υποστεί καταστροφικές ζημιές έπειτα την σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την διακοπή κυκλοφορίας στην Ολυμπία Οδό, την πρόκληση σημαντικών ζημιών στον αυτοκινητόδρομο και στη γέφυρα, και οδήγησε στην ανάγκη καθαιρέσεων και αποκατάστασης των οδικών υποδομών της περιοχής.

Ειδικότερα, ο Όμιλος AKTOR ανέλαβε την επισκευή και ενίσχυση όλων των στοιχείων, καθώς και την ανακατασκευή του φορέα του δεξιού κλάδου της υφιστάμενης γέφυρας, η οποία είχε κατασκευαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Η γέφυρα άνω διαβάσεως Α039 βρίσκεται στη Χ.Θ. 76+400 του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας – Κορίνθου – Πάτρας – Πύργου – Τσακώνας, μεταφέρει την κυκλοφορία της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου πάνω από τον νέο Αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού και απέχει περίπου 100 μέτρα από τον Ισθμό της Κορίνθου και περίπου 1.2 χλμ. από την ακτή των Ισθμίων.

Στο άνω τμήμα της γέφυρας, το οποίο αποτελεί τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, πραγματοποιήθηκαν εργασίες πλήρους ανακατασκευής και αποκατάστασης. Και για την διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου ως εναλλακτικής διαδρομής, σε όλες τις φάσεις κατασκευής των εργασιών, ο Όμιλος επισκεύασε πλήρως τις βυθιζόμενες γέφυρες στην περιοχή των Ισθμίων, οι οποίες ήταν σε μερική λειτουργία τα τελευταία χρόνια .

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2024, έπειτα από έκκληση της πολιτείας, η καθαίρεση της γέφυρας πραγματοποιήθηκε σε χρόνο – ρεκόρ από τον Όμιλο AKTOR και σε 48 ώρες ο αυτοκινητόδρομος είχε δοθεί πάλι στην κυκλοφορία και με πλήρη ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα. Παράλληλα, ξεκίνησαν οι αναζητήσεις για την επιλογή της προσφορότερης λύσης αποκατάστασής της, οι οποίες κατέληξαν σε μία σύνθετη λύση ανακατασκευής, που ικανοποιούσε τις αυστηρές χρονικές δεσμεύσεις για την ολοκλήρωση του έργου και την εκ νέου απόδοση του στην κυκλοφορία.

Η κατασκευή του νέου φορέα ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου του 2024 και ολοκληρώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου, όταν και δόθηκε ο αυτοκινητόδρομος σε κυκλοφορία πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων. Μετά την περίοδο των εορτών, ξεκίνησαν εργασίες επισκευής και ενίσχυσης του φορέα αριστερού κλάδου και η πλήρης ανακατασκευή του ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ ο αυτοκινητόδρομος δόθηκε σε κυκλοφορία πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, στις 28 Φεβρουαρίου 2025. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών, σε συνδυασμό με το μέγεθος του τεχνικού έργου (2.000 τ.μ. φορέα μέσα 4 μήνες), αποτέλεσε μια πρόκληση που επιτεύχθηκε με επιτυχία από την εταιρεία.

ΟΛΘ
1.52%
33.30
ΑΣΤΑΚ
5.34%
7.50
ΞΥΛΠ
2.23%
0.37
ΜΠΕΛΑ
-0.90%
28.50
ΟΛΥΜΠ
-0.87%
2.29
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
0.55%
7.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.89%
1.70
ΜΥΤΙΛ
-0.09%
43.90
ΑΤΡΑΣΤ
1.92%
8.50
ΚΡΙ
1.71%
17.86
ΡΕΒΟΙΛ
2.53%
1.62
ΠΛΑΘ
1.18%
3.87
ΑΤΤ
1.17%
0.78
ΦΛΕΞΟ
0.65%
7.80
CNLCAP
-1.52%
6.50
ΒΙΟΚΑ
2.75%
1.87
ΔΟΜΙΚ
-2.11%
1.86
ΑΚΡΙΤ
0.00%
0.95
AEM
-0.19%
4.21
ΟΡΙΛΙΝΑ
4.87%
0.82
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
CENER
1.41%
9.32
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
-0.73%
2.05
ΜΠΤΚ
0.00%
0.51
ΕΛΤΟΝ
-1.69%
1.75
ΕΚΤΕΡ
1.21%
2.09
OPTIMA
5.65%
17.96
ΜΑΘΙΟ
-8.73%
0.58
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
3.96%
2.68
ΙΛΥΔΑ
10.20%
2.70
ΕΤΕ
1.47%
10.35
ΠΑΙΡ
0.25%
0.81
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
1.16
ΙΝΛΟΤ
-0.56%
1.06
ΓΕΒΚΑ
-0.35%
1.44
ΕΛΧΑ
1.87%
2.18
ΕΛΠΕ
-0.84%
7.69
ΕΛΣΤΡ
-1.30%
2.27
ΠΕΤΡΟ
0.43%
9.42
ΛΑΝΑΚ
5.20%
0.91
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΕΥΔΑΠ
-1.70%
5.78
ΜΕΒΑ
5.85%
5.25
ΦΑΙΣ
-1.50%
3.61
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
2.13%
1.20
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.31%
19.36
ΑΤΕΚ
10.20%
1.08
ΕΛΙΝ
-0.90%
2.20
ΝΑΥΠ
-2.27%
0.69
ΣΑΡ
-2.00%
13.70
ΕΒΡΟΦ
0.25%
2.00
ΕΛΛ
0.36%
13.80
ΔΡΟΜΕ
0.32%
0.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.90
ΦΡΙΓΟ
-1.36%
0.29
BOCHGR
1.85%
6.60
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2.73%
1.28
ΟΠΑΠ
1.69%
20.40
ΒΙΟΤ
0.00%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
0.77%
1.31
ΒΙΟΣΚ
5.33%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-0.58%
0.35
ΜΠΡΙΚ
-0.38%
2.63
ΑΛΜΥ
-1.78%
4.97
ΑΝΔΡΟ
0.30%
6.70
ΑΒΕ
-1.08%
0.46
ΣΕΝΤΡ
-1.23%
0.32
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
-0.33%
5.96
ΙΝΛΙΦ
-0.78%
5.12
ΕΛΒΕ
-0.99%
5.00
ΙΑΤΡ
-2.22%
1.77
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
-0.16%
6.27
ΙΝΤΕΤ
0.40%
1.26
ΑΤΤΙΚΑ
0.47%
2.12
ΞΥΛΚ
-0.44%
0.23
ΛΑΒΙ
0.38%
0.80
ΣΠΥΡ
3.62%
0.14
ΜΟΝΤΑ
0.00%
3.97
ΟΤΟΕΛ
-1.68%
11.72
ΣΙΔΜΑ
0.73%
1.38
ΑΣΚΟ
-0.84%
3.55
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
-0.38%
2.59
ΦΡΛΚ
-0.50%
4.02
ΕΥΑΠΣ
-1.85%
3.19
ΝΑΚΑΣ
-1.32%
2.98
ΕΧΑΕ
0.85%
5.90
DIMAND
2.43%
8.42
ΠΛΑΚΡ
0.00%
14.90
ΤΖΚΑ
1.97%
1.30
ΔΑΑ
-0.92%
9.66
QLCO
0.67%
6.00
ΜΙΓ
0.59%
3.43
ΚΤΗΛΑ
4.85%
2.16
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
-9.49%
0.25
ΔΕΗ
0.07%
13.77
ΙΝΤΚΑ
-0.63%
3.14
ΜΕΡΚΟ
-0.56%
35.60
ΠΡΟΦ
0.52%
5.82
ΚΥΡΙΟ
-1.76%
1.12
ΛΟΥΛΗ
-1.00%
3.95
TITC
0.96%
41.95
ΕΣΥΜΒ
0.34%
1.18
ACAG
-6.95%
5.62
ΣΠΕΙΣ
3.85%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-4.92%
12.36
ΚΑΡΕΛ
0.00%
318.00
ΑΔΜΗΕ
1.34%
3.02
ΜΕΝΤΙ
0.41%
2.42
ΟΤΕ
-0.59%
16.88
ΛΕΒΚ
-2.44%
0.24
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΒΙΟ
-0.17%
5.79
ΕΥΡΩΒ
2.42%
2.66
ΑΑΑΚ
5.17%
6.10
ΜΟΥΖΚ
-4.56%
0.46
AKTR
0.75%
5.39
ΜΟΤΟ
-1.43%
2.75
ΕΕΕ
0.26%
46.98
EVR
-3.35%
1.73
ΔΑΙΟΣ
0.00%
4.00
ΜΟΗ
0.18%
22.84
ΜΙΝ
-7.82%
0.46
ΠΑΠ
1.84%
2.77
ΛΑΜΔΑ
-1.36%
6.54
ΟΛΠ
1.00%
45.50
ΚΟΡΔΕ
1.45%
0.42
ΚΟΥΑΛ
0.53%
1.15
ΠΕΙΡ
2.96%
5.70