Σημαντικά ενισχύει την παρουσία του στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά ο διεθνής όμιλος Radisson Hotel Group, ο οποίος προγραμματίζει τη λειτουργία τριών νέων ξενοδοχείων έως το 2026, ανεβάζοντας σε οκτώ τον συνολικό αριθμό μονάδων του στη χώρα. Πρόκειται για μια στοχευμένη επενδυτική στρατηγική, που απλώνεται τόσο στην πρωτεύουσα, όσο και σε αναπτυσσόμενους τουριστικούς προορισμούς, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της Ελλάδας στον διεθνή τουριστικό χάρτη.
Οι νέες μονάδες – Διπλή είσοδος στο κέντρο της Αθήνας και πρώτη παρουσία στη Μάνη
Δύο από τα τρία νέα έργα του ομίλου βρίσκονται στην «καρδιά» της Αθήνας. Το πρώτο είναι το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, το οποίο θα αποτελέσει το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα υπό το brand Radisson RED. Το συγκεκριμένο σήμα είναι γνωστό για τη σύγχρονη αισθητική του και τον νεανικό προσανατολισμό του, με έμφαση στη συνδεσιμότητα και την αλληλεπίδραση. Το κατάλυμα είναι ιδιοκτησίας της Gnosis Investments, με την επένδυση να ανέρχεται στα 30 εκατ. ευρώ. Θα διαθέτει 112 δωμάτια και η λειτουργία του προγραμματίζεται για το 2026.
Το δεύτερο έργο είναι το Radisson Theatrou Square Athens, που ανήκει επίσης στην Gnosis Investments και αναμένεται να ανοίξει την ίδια χρονιά. Στόχος είναι να αξιοποιήσει τη δυναμική της περιοχής γύρω από την Πλατεία Θεάτρου, εστιάζοντας στη σύνδεση με την πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά της πόλης, αναδεικνύοντας μια γειτονιά που επιχειρεί τα τελευταία χρόνια να ανακάμψει με σύγχρονες αναπλάσεις.
Το 2026 θα σηματοδοτήσει και τη διεύρυνση της Radisson εκτός Αθηνών, καθώς το Radisson Blu Resort Mani θα κάνει την είσοδό του στην Πελοπόννησο, στην περιοχή του Γυθείου. Το νέο resort των 150 δωματίων θα αποτελέσει την πρώτη παρουσία του ομίλου στην περιοχή και προέρχεται από την αναγέννηση του ιστορικού Hotel Lakonis, το οποίο αποκτήθηκε το 2018 από την οικογένεια Βαλιώτη. Το ξενοδοχείο αυτό, που στις δόξες του είχε φιλοξενήσει προσωπικότητες όπως η Angelina Jolie και ο James Cameron, θα επανέλθει στο προσκήνιο ως πολυτελής προορισμός, ύστερα από πλήρη ανακαίνιση και αναβάθμιση.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Elie Milky, αντιπρόεδρο Ανάπτυξης του Radisson Hotel Group, ο όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει τη νέα οικονομική του σειρά, Prize by Radisson, που είναι μια lifestyle μάρκα. Σύντομα αναμένεται η ανακοίνωση του πρώτου ξενοδοχείου Prize by Radisson στην Αθήνα, στην Πλατεία Αμερικής, με δυναμικότητα 175 δωματίων, ενώ εξετάζει και άλλες περιοχές, όπως η Θεσσαλονίκη, ο Πειραιάς, τα Χανιά, η Πάτρα και το Ηράκλειο.
Το υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο – Από το Πεδίον του Άρεως στο Κολωνάκι και τα ελληνικά νησιά
Ήδη η Radisson διαθέτει ισχυρή παρουσία στην Αθήνα και τα ελληνικά νησιά, ενσωματώνοντας στο χαρτοφυλάκιό της μονάδες τόσο σε αστικά κέντρα, όσο και σε τουριστικούς προορισμούς. Στην Αθήνα λειτουργεί το Radisson Blu Park Hotel Athens στο Πεδίον του Άρεως, αποτέλεσμα συνεργασίας με την οικογένεια Δεβερίκου από το 2012, όταν το πρώην Park Hotel μετεξελίχθηκε στη σημερινή του μορφή. Στο Κολωνάκι, το The Social Kolonaki Athens Hotel, που άνοιξε το 2022 στην Οδό Βουκουρεστίου ως μέλος της Radisson Individuals, αποτελεί μία boutique επιλογή με 24 δωμάτια, προεδρική σουίτα, μοντέρνο εστιατόριο, μπαρ και privet dining χώρους.
Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζει και η παρουσία του ομίλου στα νησιά. Στη Σαντορίνη, το Radisson Blu Zaffron Resort Santorini στο Καμάρι, που άνοιξε το 2022 σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, διαθέτει 103 δωμάτια και κατέγραψε πληρότητα 80% για τη σεζόν 2024, η οποία εκτείνεται από τα τέλη Απριλίου έως τις αρχές Νοεμβρίου. Στη Σκιάθο, το Radisson Resort Plaza Skiathos λειτουργεί με 84 δωμάτια, προσφέροντας υπηρεσίες ευεξίας και άμεση πρόσβαση στην παραλία. Στη Μύκονο, το Radisson Blu Euphoria Resort, ένα boutique resort 34 δωματίων, συνδυάζει ιδιωτικά τζακούζι, infinity pools, εγκαταστάσεις ευεξίας και υπαίθριο bar-restaurant, αποτυπώνοντας την έμφαση του ομίλου στην πολυτελή φιλοξενία.
Διεθνής κολοσσός με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη
Σε διεθνές επίπεδο, ο Radisson Hotel Group έχει παρουσία σε 100 χώρες με περισσότερα από 1.520 ξενοδοχεία και 245.890 δωμάτια σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη. Από το 2018 ανήκει στον κινεζικό κολοσσό Jin Jiang International, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους δύο μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τον Elie Milky, η στρατηγική του ομίλου στην Ελλάδα συνδυάζει τη δυναμική επέκταση τόσο σε city όσο και σε resort προορισμούς, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς επενδυτές και developers. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα και την αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη. Με το βλέμμα στραμμένο στον city break τουρισμό, αλλά και στο πολυτελές resort segment, ο όμιλος φαίνεται να επενδύει σταθερά στην αναπτυξιακή τροχιά του ελληνικού τουρισμού, ενισχύοντας τη διαφοροποίηση και την ανθεκτικότητα του χαρτοφυλακίου του.