Νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων στη Hellenic Train

Έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της Υπηρεσίας Τηλεφωνικών Κρατήσεων, εισάγει η Hellenic Train

Τα γραφεία της Hellenic Train © Hellenic Train

Έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της Υπηρεσίας Τηλεφωνικών Κρατήσεων, εισάγει η Hellenic Train για πιο άμεση εξυπηρέτηση των επιβατών.

Πιο αναλυτικά, όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train, η πώληση εισιτηρίων είναι πλέον δυνατή και μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου στον αριθμό 14511, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στο επιβατικό κοινό. Το Τηλεφωνικό Κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00, εξυπηρετώντας 7 ημέρες την εβδομάδα. Σημειώνεται πως για διεθνείς κλήσεις, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσω του αριθμού +30 210 624 1945. Η νέα υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου αποτελεί ακόμα μία πρωτοβουλία της Hellenic Train για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών και ενισχύοντας και διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής κρατήσεων σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό:

  • μέσω της εφαρμογής της Hellenic Train
  • μέσω της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr
  • μέσω των διαθέσιμων εκδοτηρίων
  • μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511
  • εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train

Παράλληλα, σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες, η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της. Ειδικότερα, από την Τρίτη 27 Μαΐου και σταδιακά έως τις 31 Μαΐου, τα εκδοτήρια σε Νέα Πέραμο, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους, με την εξυπηρέτηση των επιβατών να πραγματοποιείται από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σταθμούς, στους οποίους δεν λειτουργεί εκδοτήριο, οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ» στον αριθμό 2106241943 ή να επισκεφθούν την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!