Γ.Δ.
1450.58 +1,07%
ACAG
+2,74%
6.74
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+1,27%
8
DIMAND
0,00%
9.61
OPTIMA
+1,56%
10.44
TITC
+0,71%
28.3
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
+2,74%
1.5
ΑΒΕ
+1,71%
0.475
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-3,72%
0.905
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,93%
1.6625
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,08%
12.27
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
+2,26%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,52%
5.69
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
+0,38%
8.45
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,95%
11.52
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.69
ΕΕΕ
+1,02%
29.76
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
4.665
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,17%
2.595
ΕΛΠΕ
+1,27%
8.37
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.86
ΕΛΧΑ
+2,10%
1.944
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,66%
1.275
ΕΤΕ
+0,71%
7.614
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,46%
2.019
ΕΧΑΕ
+1,38%
5.16
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,93%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+0,60%
4.995
ΙΝΛΙΦ
+0,83%
4.84
ΙΝΛΟΤ
+1,95%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+3,56%
1.31
ΙΝΤΚΑ
+2,59%
3.56
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-2,52%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.51
ΚΟΥΑΛ
+3,80%
1.422
ΚΟΥΕΣ
+5,62%
5.83
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
+5,78%
0.878
ΛΑΜΔΑ
+0,29%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+4,32%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+3,40%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-1,01%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,83%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,89%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,50%
27
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.06
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,07%
28.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,03%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,85%
38.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,41%
1.06
ΞΥΛΚ
-1,01%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+1,74%
2.92
ΟΠΑΠ
+1,72%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,79%
0.89
ΟΤΕ
+0,49%
14.29
ΟΤΟΕΛ
+1,10%
12.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
+0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+1,48%
3.979
ΠΕΤΡΟ
+1,87%
8.7
ΠΛΑΘ
+0,88%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,22%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,35%
4.52
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,04%
11.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+2,53%
2.03
ΣΠΕΙΣ
-0,50%
7.9
ΣΠΙ
+3,06%
0.742
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,44%
18.36
ΤΖΚΑ
0,00%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.13
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

Mouzenidis Travel: Εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από Άραβες και Αμερικανούς

Σε προχωρημένο στάδιο είναι οι συζητήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων επενδυτών για τη διάσωση της Mouzenidis Travel, που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας, επισήμως από τις 24 Ιουνίου 2021.

Η εταιρία είναι σε διαδικασία εξυγίανσης έχοντας υποβάλλει αίτηση προστασίας στο πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, ενώ πιέσεις ασκούνται από συνεργάτες-ξενοδόχους όσον αφορά τις οφειλές της εταιρείας, που δημιουργήθηκαν κυρίως από voucher Ρώσων πελατών.

Στενό μαρκάρισμα από δύο funds

Τα τελευταία εικοσιτετράωρα, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr ένα αμερικάνικο και ένα αραβικό fund πλευρίζουν τον ελληνικό ταξιδιωτικό πράκτορα, ωστόσο η επικρατέστερη κατάληξη της υπόθεσης αναμένεται να είναι η μερική και όχι η ολική ανασύσταση της Mouzenidis Travel.

Σε παλαιότερο ρεπορτάζ του powergame.gr εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου είχαν εκφράσει την αισιοδοξία τους για μια ομαλή επαναλειτουργία της Mouzenidis Travel, ενώ στο απεχθές σενάριο της πτώχευσης είχαν κάνει λόγο για δυσαναπλήρωτο κενό, ακόμη και σε εθνικό επίπεδο καθώς η εταιρεία  είναι ο τελευταίος tour operator με ελληνικό ΑΦΜ.

Αλλαγές για την Ellinair

Αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Ellinair, θυγατρική του Ομίλου Μουζενίδη, με στόλο πέντε αεροσκάφη.

Πέρα από τους ξένους ενδιαφερόμενους έχει τεθεί μια αρκετά ικανοποιητική πρόταση και από  έναν Έλληνα επιχειρηματία.

Σημειώνεται πως η Ellinair, είναι μεν ξεχωριστή εταιρεία αλλά εξαρτώμενη από τον όμιλο Μουζενίδη. Σήμερα, έχοντας λάβει την έγκριση από το ελληνικό κράτος, περιμένει την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη σχετική διαδικασία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο τραπέζι των προτάσεων είναι είτε να δημιουργηθεί μια low cost carrier εταιρεία (στα χνάρια των Easy Jet, Ryanair κ.ο.κ.), είτε να ενοικιαστούν τα αεροσκάφη της σε εκτός Ελλάδος εδάφη.

Ήδη, υπάρχει μία πρόταση  για να πραγματοποιούνται οι πτήσεις από το Ντουμπάι. Όπως χαρακτηριστικά λένε οι πηγές του powergame.gr ναι μεν η Ellinair ενδέχεται να πετάει για λογαριασμό άλλων, ωστόσο, σχεδιάζεται να διατηρήσει τα ελληνικά της πληρώματα και τα γνώριμα χρώματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!