Συνέδριο δικτύου πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success, ο Πελάτης δίνει τον ρυθμό”

NN Hellas, μια... μελωδική συμφωνία επιτυχίας στο Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων 2024. Η στρατηγική επιτυχίας με επίκεντρο τον πελάτη

Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων NN Hellas © ΝΝ Hellas

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, τη Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες της εταιρίας από όλη την Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου και με κεντρικό μήνυμα «A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει τον ρυθμό» να γιορτάσουν τις υψηλές επιδόσεις τους.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομιλία της Προέδρου Δ.Σ. & Διευθύνουσας Συμβούλου ΝΝ Hellas, Φιλίππας Μιχάλη, η οποία ευχαρίστησε τους συνεργάτες της εταιρίας για την αφοσίωσή τους. Εστίασε στα περισσότερα από 700 εκατ. ευρώ που πλήρωσε η εταιρεία στους ασφαλισμένους της σε αποζημιώσεις, εξαγορές και παροχές, καθώς και στον δείκτη NPS που μετρά την ικανοποίηση των πελατών, ο οποίος διατηρήθηκε πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς και την περσινή χρονιά. «Το 2024 καταφέραμε να διατηρήσουμε τη θέση μας με γρήγορα αντανακλαστικά, ισχυρή κεφαλαιακή βάση και αφοσίωση στο σκοπό μας: να παραμένουμε δίπλα στους ασφαλισμένους μας ώστε να φροντίζουν όσα έχουν πραγματικά σημασία για εκείνους» τόνισε.

Παράλληλα, εστίασε στην κατανόηση των αναγκών του πελάτη, την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα, τους τρεις βασικούς παράγοντες που θα συμβάλουν στη διατήρηση της ηγετικής θέσης της NN στην ελληνική ασφαλιστική αγορά σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Τέλος, αναφέρθηκε στο σημαντικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και απευθυνόμενη στους συνεργάτες της εταιρείας, τους διαβεβαίωσε: «Είμαστε θωρακισμένοι. Διαθέτουμε τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, αλλά -κυρίως- την καλύτερη ομάδα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Μια ομάδα που ξέρει να συνεργάζεται, να καινοτομεί και να ξεπερνά κάθε εμπόδιο».

Στη συνέχεια, ο Frederick Lathioor, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής NN Hellas, παρουσίασε τα σημαντικότερα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, τα οποία επιβεβαιώνουν τη σταθερά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας έως σήμερα, χωρίς όμως να την επαναπαύουν. «Το 2024 ήταν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά», σημείωσε. «Οι νέες πωλήσεις αυξήθηκαν από 119 εκατ. σε 141 εκατ. -με αυξανόμενο μερίδιο σε προϊόντα προστασίας ζωής και υγείας- ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα βάσει ΔΠΧΑ για την περασμένη χρονιά, έφτασε τα 92 εκατ» πρόσθεσε. Επιπλέον, όπως ανέφερε, «μετά την πρώτη μας πληρωμή μερίσματος το 2023 ύψους 46 εκατ., και το 2024 καταβάλαμε μέρισμα 60 εκατ. στον Όμιλο NN, αποδεικνύοντας την ικανότητα μας να παρέχουμε επαναλαμβανόμενα μερίσματα στον μέτοχό μας». Και εξήγησε: «Έχουμε μπροστά μας φιλόδοξα σχέδια και στοχεύουμε να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο όλους τους βασικούς δείκτες της απόδοσής μας τα επόμενα χρόνια. Είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσετε να εξυπηρετείτε τους πελάτες μας με την ίδια αφοσίωση, βάζοντάς τους, όπως πάντα, σε προτεραιότητα».

Στο ίδιο πνεύμα, ο Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων NN Hellas, συνεχάρη την ομάδα πωλήσεων για τα περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ σε νέα παραγωγή μόνο μέσα στο 2024, ενώ πρόσθεσε «Δημιουργήσαμε νέο ρεκόρ στα 44 μας χρόνια και είμαι σίγουρος ότι το 2025, θα σπάσουμε και πάλι το ρεκόρ μας! Συνολικά, τα παραγωγικά αποτελέσματά μας που ανέρχονται σε 950 εκατ. ευρώ αποκλειστικά σε ασφάλιστρα Ζωής & Υγείας ακόμη και χωρίς την ενεργή διάθεση επενδυτικών προϊόντων ενιαίου ασφαλίστρου, μάς φέρνουν μια ανάσα από το ορόσημο του 1 δισ. ευρώ σε συνολική παραγωγή εγγεγραμμένων ασφαλίστρων». Αυτό που επίσης τόνισε, είναι ο σημαντικός όγκος των παροχών που δόθηκε στους ασφαλισμένους της ΝΝ Hellas την περασμένη χρονιά, κάτι το οποίο «μας καθιστά όχι απλά ασφαλιστικούς παραγωγούς, αλλά παραγωγούς ασφαλιστικής συνείδησης, σε μια εποχή που ο κλάδος μας συνολικά το έχει ανάγκη», όπως ο ίδιος συμπλήρωσε.

Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Νίκη Λυμπεράκη, ενώ ξεχωριστές στιγμές του συνεδρίου αποτέλεσαν οι παρεμβάσεις δύο διακεκριμένων καλεσμένων, που κινήθηκαν στη «μουσική» θεματική του συνεδρίου. Ο μαέστρος Μίλτος Λογιάδης συνέδεσε με μοναδικό τρόπο την έννοια της συμφωνίας με την ομαδικότητα και την ακρίβεια, αποτυπώνοντας τον ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ως μελών μιας ορχήστρας που συντονίζονται για ένα αρμονικό τελικό αποτέλεσμα, με κύριο αποδέκτη τον πελάτη. Από την άλλη, ο κ. Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, παρουσιάζοντας τις τάσεις της αγοράς, προέτρεψε τους ασφαλιστές να ακούνε προσεκτικά τα μηνύματα που στέλνει ο πελάτης. Στόχος τους θα πρέπει να είναι να ανταποκρίνονται σε αυτά, προσφέροντάς τους όχι απλώς καλή εξυπηρέτηση (Cs), που πλέον θεωρείται δεδομένη, αλλά «Seamless & Fast Memorable Moments», δηλαδή μία άριστη εμπειρία (Cx), όπως μία καλοκουρδισμένη ορχήστρα στο κοινό της.

Το ραντεβού των συνεργατών της ΝΝ Hellas ανανεώθηκε για την επόμενη χρονιά, με κοινό στόχο μία ακόμη πιο μελωδική «συμφωνία επιτυχίας».