Η Starbucks θέτει ως βασικό στόχο της το να επαναφέρει τους πελάτες στα καταστήματά της και παράλληλα να καθησυχάσει τους επενδυτές, μέσα από τη νέα στρατηγική αναδιάρθρωσής της. Παράλληλα θέλει να κερδίσει την υποστήριξη των διευθυντών καταστημάτων της, με υποσχέσεις για προσθήκη περισσότερων καθισμάτων μέσα στις καφετέριες αλλά και με νέες στρατηγικές εσωτερικής προώθησης.
Από την πρώτη εβδομάδα που ανέλαβε στην εταιρεία Διευθύνων Σύμβουλος ο Μπράιαν Νίκολ, έχει δεσμευτεί να φέρει τον κόσμο «πίσω στα Starbucks» και να αυξήσει τις υποτονικές πωλήσεις. Αυτός ο στόχος ήταν πλήρως ορατός στο Leadership Experience της εταιρείας, μια τριήμερη εκδήλωση στο Λας Βέγκας για περισσότερους από 14.000 επικεφαλής καταστημάτων, που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα.
Η Starbucks παρουσίασε έναν νέο καφέ που ονομάζεται 1971 Roast, μια ανάμνηση της χρονιάς που άνοιξε το πρώτο της κατάστημά της στο Pike Place στο Σιάτλ. Οι φιναλίστ στο πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Barista της Starbucks αναφέρθηκαν στη φράση «επιστροφή στα Starbucks». Ακόμα και ο κωδικός πρόσβασης του wifi ήταν «επιστροφή στα Starbucks!», σημειώνει σε άρθρο του το CNBC.
Στους επενδυτές, ο Νίκολ έχει ήδη παρουσιάσει μια πολυεπίπεδη στρατηγική που περιλαμβάνει την αναδιάρθρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας, τη βελτίωση του προσωπικού στις καφετέριες, την επίλυση των προβλημάτων με τις εφαρμογές για κινητά της αλυσίδας και την αναβάθμιση των χώρων της.
Οι μετοχές της Starbucks έχουν αυξηθεί σχεδόν 20% από τον Απρίλιο και διαπραγματεύονται ελάχιστα κάτω από το σημείο όπου βρίσκονταν μετά την άνοδο σχεδόν 25%, την ημέρα όταν ο Νίκολ ανακοινώθηκε ως διευθύνων σύμβουλος.
Ενώ η Starbucks έχει κάνει σημαντικά βήματα για να κερδίσει πίσω τους πελάτες και τη Wall Street, προσπαθεί επίσης να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των εργαζομένων της. Οι εργαζόμενοι έχουν ανησυχίες για τις ώρες εργασίας και για τον φόρτο εργασίας εδώ και χρόνια, πυροδοτώντας μια ευρεία συνδικαλιστική δράση στις ΗΠΑ.