Τι κοινό έχει η Lidl Ελλάς με τον Γιώργο Καπουτζίδη, τη Γωγώ Δελογιάννη και τον Αντώνη Τσαπατάκη; Η αγάπη για το περιβάλλον! Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η Lidl Ελλάς παρουσίασε τη νέα της τηλεοπτική ταινία με τον γνωστό σεναριογράφο, τη βραβευμένη σεφ και τον παγκόσμιο πρωταθλητή κολύμβησης σε «ρόλους ευθύνης» και μέσα από σκηνές εμπνευσμένες από την “Ασκητική” του Νίκου Καζαντζάκη υπογράμμισε, με καλλιτεχνικό τρόπο, το όραμά της για ένα βιώσιμο και καλύτερο αύριο. Οι τρεις πρεσβευτές της Lidl Ελλάς μαζί με εθελοντές, συμμετείχαν ενεργά στην καμπάνια και σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος, ενισχύοντας έτσι το πνεύμα της συλλογικής προσπάθειας. Η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει ότι έχει «μερίδιο» στην προστασία του περιβάλλοντος. Γι’ αυτό και η επιλογή του κεντρικού μηνύματος «Όσο πιο μεγάλος είσαι, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ευθύνη σου» δεν είναι τυχαία.
Στόχοι – δράσεις – όραμα: καλύτερο αύριο
Μια σειρά δράσεων έρχεται να αποδείξει ότι η Lidl Ελλάς όχι μόνο σχεδιάζει ένα καλύτερο μέλλον, αλλά καταβάλλει και κάθε δυνατή προσπάθεια να το υλοποιήσει.
Στον δρόμο για μια χώρα χωρίς πλαστικά απορρίμματα, η Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης συνεχίζουν με επιτυχία για 6η συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία Plastic Free Greece, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης». Αξίζει να σημειωθεί ότι από την έναρξη της δράσης τον Ιούνιο του 2020, έχουν πραγματοποιηθεί 53 παράκτιοι και 36 υποθαλάσσιοι καθαρισμοί, ενώ έχουν συλλεχθεί σχεδόν 12 τόνοι απορριμμάτων με τη συμβολή 412 εθελοντών.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για Net–Zero μέχρι το 2050, η Lidl Ελλάς χρησιμοποιεί ήδη από το 2022, 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Με την στρατηγική Climate Strategy 2.0, μειώνονται οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα, φέρνοντας έτσι τον στόχο του «μηδέν» πιο κοντά στην πράξη.
Σημαντική είναι και η συμβολή της εταιρίας στην αποκατάσταση της Βόρειας Εύβοιας και των Αφιδνών, με επένδυση 500.000 ευρώ σε έργα αναδάσωσης και διαχείρισης φυσικών πόρων, σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl Ελλάς ανέλαβε τη μελέτη και υλοποίηση αναδασώσεων σε έκταση 1.340,80 στρεμμάτων στην πυρόπληκτη περιοχή της Βόρειας Εύβοιας, με τη φύτευση 187.000 φυταρίων Μαύρης Πεύκης, καθώς και την κατασκευή αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων στις πληγείσες περιοχές της Αττικής. Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Αναδάσωσης και του σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Παράλληλα με τις θεσμικές συνεργασίες, για τρίτη συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενισχύει και τον εταιρικό εθελοντισμό μέσω της We4All, με δράσεις αναδάσωσης, καθαρισμούς και εκπαιδευτικά προγράμματα. Σε αυτό το πλαίσιο, 137 εργαζόμενοι και τα παιδιά τους συμμετείχαν ενεργά, φυτεύοντας 16.700 νέα δέντρα σε όλη τη χώρα.
Στην Lidl Ελλάς, η βιωσιμότητα δεν είναι σύνθημα, αλλά καθημερινή πράξη. Με στρατηγικές συνεργασίες, ενεργό εθελοντισμό και σταθερό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αποδεικνύει ότι η ευθύνη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας. Γιατί το μέλλον ανήκει σε όλους.