Γ.Δ.
1022.82 -0,19%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+0,53%
3.785
CNLCAP
0,00%
7.65
DIMAND
-3,23%
13.5
TITC
+1,25%
14.62
ΑΑΑΚ
0,00%
10
ΑΑΑΠ
-10,14%
6.2
ΑΒΑΞ
-1,57%
0.938
ΑΒΕ
+3,11%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-0,30%
1.986
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,58%
2.19
ΑΛΦΑ
+2,39%
1.2435
ΑΝΔΡΟ
-0,77%
6.45
ΑΝΕΚ
+2,56%
0.2
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+1,72%
6.5
ΑΣΚΟ
0,00%
2.15
ΑΣΤΑΚ
-2,36%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,85%
4.74
ΑΤΤ
-4,37%
0.14
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+0,65%
4.67
ΒΙΟΚΑ
+3,13%
1.65
ΒΙΟΣΚ
-3,18%
0.67
ΒΙΟΤ
-3,85%
0.25
ΒΙΣ
-10,00%
0.252
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-0,80%
1.24
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,48%
12.46
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
-1,35%
7.3
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,46%
0.808
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,65%
0.331
ΕΒΡΟΦ
-5,15%
0.774
ΕΕΕ
+0,63%
22.24
ΕΚΤΕΡ
-2,14%
1.6
ΕΛΒΕ
0,00%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.41
ΕΛΙΝ
+3,26%
1.9
ΕΛΛ
+0,58%
17.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,96%
2.1
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.74
ΕΛΣΤΡ
-0,79%
2.5
ΕΛΤΟΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΧΑ
-1,70%
1.732
ΕΝΤΕΡ
+5,60%
4.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+0,60%
6.72
ΕΣΥΜΒ
-3,44%
0.618
ΕΤΕ
-0,09%
4.346
ΕΥΑΠΣ
+1,13%
3.59
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7
ΕΥΡΩΒ
+3,20%
1.24
ΕΧΑΕ
-2,44%
3.805
ΙΑΤΡ
-1,49%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.574
ΙΛΥΔΑ
+1,71%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+2,90%
1.56
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
3.76
ΙΝΛΟΤ
-0,78%
0.635
ΙΝΤΕΚ
-1,34%
3.68
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
-0,47%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,66%
1.81
ΚΑΜΠ
+0,81%
2.5
ΚΑΡΕΛ
-2,56%
304
ΚΕΚΡ
+0,64%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+5,08%
0.744
ΚΟΡΔΕ
+0,60%
0.502
ΚΟΥΑΛ
+1,64%
0.497
ΚΟΥΕΣ
+1,54%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
-0,32%
6.18
ΚΤΗΛΑ
-3,43%
1.69
ΚΥΡΙΟ
-0,91%
1.09
ΛΑΒΙ
-1,34%
0.442
ΛΑΜΔΑ
+2,28%
6.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-1,88%
1.045
ΛΟΥΛΗ
-1,20%
2.46
ΛΥΚ
-2,78%
2.45
ΜΑΘΙΟ
-3,50%
0.69
ΜΕΒΑ
0,00%
2.66
ΜΕΝΤΙ
+1,72%
3.55
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+14,44%
0.0515
ΜΙΝ
0,00%
0.488
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-3,80%
0.708
ΜΟΤΟ
-1,72%
2.28
ΜΟΥΖΚ
-1,42%
0.692
ΜΠΕΛΑ
-2,89%
16.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
+11,29%
0.69
ΜΥΤΙΛ
-3,27%
23.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+2,64%
0.233
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
-1,65%
23.9
ΟΛΠ
-0,46%
17.3
ΟΛΥΜΠ
-0,48%
2.09
ΟΠΑΠ
-1,29%
13.78
ΟΤΕ
-3,15%
14.47
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.3
ΠΑΙΡ
+1,72%
0.946
ΠΑΠ
0,00%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,96%
1.889
ΠΕΤΡΟ
+0,33%
6.12
ΠΛΑΘ
-0,45%
4.38
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
-7,63%
0.545
ΠΡΕΜΙΑ
+0,45%
1.12
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+0,16%
3.1
ΡΕΒΟΙΛ
-1,53%
1.29
ΣΑΡ
+5,48%
7.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0245
ΣΕΝΤΡ
+0,33%
0.301
ΣΙΔΜΑ
-1,17%
2.53
ΣΠΕΙΣ
+2,56%
6.4
ΣΠΙ
-2,22%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,15%
20
ΤΖΚΑ
-3,13%
1.86
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.01
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
-2,91%
0.433
ΦΛΕΞΟ
-1,19%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,82%
0.108
ΦΡΛΚ
-2,16%
3.63
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.53
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Να μετατεθούν οι αλλαγές στην φορολογία ζητούν οι πάροχοι των τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου

Νέα επιστολή προς την κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο, απέστειλαν οι πάροχοι υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου. Οι εν δυνάμει ανάδοχοι των οριστικών αδειών online τυχερών παιγνίων, ζητούν από την κυβέρνηση να μην ισχύσει από 1η Μαρτίου 2021 η νέα ρύθμιση για τη φορολογία των κερδών των παικτών, αλλά από 1ης Ιουλίου 2021.

Μάλιστα όπως σημειώνουν, η σχετική διάταξη που προβλέφθηκε από το ν. 4764/2020 (ΦΕΚ 256 Α/23.12.2020), δυνάμει του οποίου τροποποιήθηκε η κλίμακα της φορολόγησης των κερδών των νικητών στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με στήλες, έρχεται σε σύγκρουση με τις διατάξεις του Επιτελικού Νόμου.

Ειδικότερα σύμφωνα με την σχετική επιστολή, η θέση σε ισχύ του άρθρου 79 του ν. 4764/2020, η οποία προβλέπεται για την 1η Μαρτίου 2021 «έρχεται σε αντίθεση με την παρ. 2 του άρθρου 60 του 4622/2019 (ΦΕΚ Α’ 133) η οποία προβλέπει τα εξής: “κάθε ρύθμιση που επιβαρύνει με οποιοδήποτε τρόπο την επιχειρηματική δραστηριότητα τίθεται σε ισχύ είτε την πρώτη Ιανουαρίου είτε την πρώτη Ιουλίου εκάστου έτους”».

Και συνεχίζει: «Ως εκ τούτου, και δεδομένου ότι η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των κερδών νικητών επιβαρύνει την επιχειρηματική μας δραστηριότητα αφού θα πρέπει να προχωρήσουμε σε δραστική τεχνική προσαρμογή των πληροφοριακών μας συστημάτων, κρίνουμε αναγκαίο η έναρξη ισχύος της εν λόγω διάταξης να οριστεί την 01/07 και εντεύθεν».

Σύμφωνα με στελέχη των εταιρειών παροχής διαδικτυακών τυχερών παιγνίων, η νέα ρύθμιση της κυβέρνησης που επανακαθορίζει τη φορολογία των κερδών των παικτών, χρειάζεται αφενός μεν χρόνο για να ενσωματωθεί στα πληροφοριακά συστήματα, αφετέρου δε απαιτεί την αποσαφήνιση του «δελτίου» τυχερού παιγνίου.

Ειδικότερα όπως αναφέρεται στην επιστολή, με διάταξη του ν. 4764/2020 αντικαταστάθηκε ο τρόπος φορολόγησης των κερδών ανά δελτίο παιχνιδιού αντί ανά στήλης παιχνιδιού (όπως μέχρι προσφάτων ίσχυε), χωρίς όμως να ορίζεται η έννοια του «δελτίου».

Ο ορισμός της έννοιας του “δελτίου”, σύμφωνα με την σχετική επιστολή, κρίνεται απολύτως απαραίτητος και αναγκαίος προκειμένου οι πάροχοι να προβούν στις απαραίτητες τεχνικές αλλαγές και προσαρμογές των πληροφοριακών συστημάτων, δεδομένου ότι στο Διαδικτυακό Στοίχημα, το δελτίο αντιστοιχεί στην «κάθε μοναδική στοιχηματική πρόβλεψη του παίκτη, το αποτέλεσμα της οποίας δεν συνδέεται με άλλη στοιχηματική πρόβλεψη του παίκτη».

Παρόλα αυτά, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «στο Διαδικτυακό Στοίχημα, ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να στοιχηματίσει σε  συστήματα, και συνδυασμού στοιχημάτων τα οποία αποτελούν διαφορετικά «δελτία», αφού δίνουν τη δυνατότητα στον παίκτη να στοιχηματίσει σε ένα πλήθος (και όχι μεμονωμένα) στοιχηματικών προβλέψεων, το αποτέλεσμα των οποίων δεν συνδέεται μεταξύ τους».

Επίσης οι πάροχοι τυχερών παιγνίων ζητούν αλλαγή του ορισμού της «παικτικής συνεδρίας» όπως ορίζεται από το νόμο. Ειδικότερα προτείνεται η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των κερδών των τυχερών παιγνίων που διεξάγονται με παικτική συνεδρία δεδομένου ότι, με τον υφιστάμενο ορισμό προβλέπεται η φορολόγηση κερδών από το χρονικό διάστημα που ο παίκτης συνδέεται με το Κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα (ΚΠΣ) μέχρι την αποσύνδεσή του από το ΚΠΣ.

Οι εταιρείες προτείνουν κάθε «παικτική συνεδρία», να γίνει χρονική και να αφορά ένα 24ωρο. Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι σε μια συνεδρία, έτσι όπως ορίζεται από το νόμο, ο παίκτης μπορεί να έχει κέρδη και σε μια άλλη ζημία, η οποία δεν μπορεί να συμψηφιστεί.

Τέλος οι πάροχοι ζητούν να αποσαφηνιστεί ο ορισμός της του μικρού κέρδους των παιγνίων (GGR), απ’ όπου το δημόσιο εισπράττει το 35%.  Όπως επισημαίνεται οι εταιρείες παιγνίων προβαίνουν σε προσφορές πιστότητας (π.χ. bonus, free bets κ.λπ.) οι οποίες βαρύνουν οικονομικά τον πάροχο και δεν αποτελούν επ’ ουδενί χρηματικές εισροές από τον παίκτη αλλά έξοδο για τον πάροχο.

Για το λόγο αυτό κρίνεται σκόπιμη η διευκρίνιση -για λόγους ασφάλειας δικαίου- ότι η συμμετοχή στα παίγνια που δεν προέρχεται από χρήματα που έχει καταθέσει ο παίκτης αλλά από προσφορές πιστότητας να μην συνυπολογίζονται στο GGR ως συμμετοχές παίκτη (wagers).

Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τους παρόχους, είναι απολύτως συμβατό, τόσο με την εθνική νομοθεσία, όσο και την κοινοτική νομοθεσία.

Η επιστολή των παρόχων απευθύνεται στους υπουργούς Οικονομικών (Χρ. Σταϊκούρα, Απ. Βεσυρόπουλο), Επικρατείας (Γ. Γεραπετρίτη) αλλά και τον επικεφαλής της ΑΑΔΕ (Γ. Πιτσιλή).

Η επιστολή υπογράφεται από τους επικεφαλής της υπό σύστασης Ένωσης Εταιρειών Διαδικτυακών Παιγνίων Ελλάδας που απαρτίζεται από τις εταιρείες Stoiximan/ Kaizen Gaming, bet365, GVC, Logflex Ltd, Winmasters και Interwetten.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!