Γ.Δ.
1480.78 +0,61%
ACAG
0,00%
6.16
CENER
-0,12%
8.39
CNLCAP
0,00%
8.1
DIMAND
+0,32%
9.44
OPTIMA
+0,52%
11.56
TITC
+0,67%
30.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+3,81%
1.636
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,18%
2.755
ΑΛΦΑ
+1,27%
1.6325
ΑΝΔΡΟ
+1,48%
6.86
ΑΡΑΙΓ
+0,75%
13.45
ΑΣΚΟ
-2,24%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.42
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,51%
6.04
ΒΙΟΚΑ
+3,46%
2.69
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
16.42
ΔΑΑ
+0,87%
8.382
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,32%
11.55
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,60%
0.33
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.675
ΕΕΕ
+0,69%
32
ΕΚΤΕΡ
-0,23%
4.37
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,62%
2.51
ΕΛΛ
-1,40%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,93%
2.725
ΕΛΠΕ
-0,12%
8.66
ΕΛΣΤΡ
+1,28%
2.38
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.862
ΕΛΧΑ
+1,01%
1.996
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,46%
1.39
ΕΤΕ
+2,45%
8.36
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+0,79%
2.04
ΕΧΑΕ
+0,95%
5.32
ΙΑΤΡ
-3,52%
1.645
ΙΚΤΙΝ
+2,21%
0.417
ΙΛΥΔΑ
+1,36%
1.86
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.33
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.95
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.28
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,27%
3.575
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,30%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.615
ΚΟΡΔΕ
+1,54%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+2,38%
1.29
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.34
ΛΑΒΙ
+6,03%
0.949
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,76%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.01
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
+1,11%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,80%
27.78
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,83%
3.005
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,88%
27.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-1,19%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,05%
38.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+1,45%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,47%
21.4
ΟΛΠ
-0,20%
25.35
ΟΛΥΜΠ
-1,78%
2.76
ΟΠΑΠ
+0,97%
15.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,66%
0.921
ΟΤΕ
+1,14%
14.17
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
+0,39%
2.55
ΠΕΙΡ
+0,57%
3.91
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.26
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-0,25%
7.98
ΣΠΙ
-1,13%
0.7
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,60%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Τέλη Κυκλοφορίας: Πληρωμή με τον μήνα, όλες οι αλλαγές

Σε λίγα εικοσιτετράωρα και συγκεκριμένα την Τετάρτη, 1η Μαΐου, θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία για τα τέλη κυκλοφορίας, για την πληρωμή τους με το μήνα, στην πλατφόρμα MyCar.

Όσοι επιθυμούν να επανακυκλοφορήσουν το όχημά τους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα μπορούν να το πράξουν μέσω της πλατφόρμας myCAR της ΑΑΔΕ.

Το ποσό που θα πρέπει να καταβληθεί εξαρτάται από τους μήνες που θα επιλέξουν οι ιδιοκτήτες να κυκλοφορούν το όχημα.

Για έναν μήνα θα πληρώσουν το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12, για 4 μήνες τα 4/12 και ούτω καθεξής.

Το δικαίωμα άρσης ακινησίας χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους, ενώ όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας, το όχημα θα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία, αλλιώς θα κληθεί να πληρώσει τσουχτερά πρόστιμα.

Η διαδικασία βήμα – βήμα

Οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες Ι.Χ. θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, myCar, κάνοντας χρήση των κωδικών TaxisNet, στην οποία θα συμπληρώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία και τα στοιχεία του οχήματος.
Αφού προηγηθεί αυτόματος έλεγχος, εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο, υποβάλλεται το αίτημα και στη συνέχεια θα καταβάλλουν όσα δωδεκατημόρια των ετήσιων τελών κυκλοφορίας αντιστοιχούν στους μήνες της άρσης ακινησίας.
Έτσι θα μπορούν να επανατοποθετήσουν τις πινακίδες στα αυτοκίνητά τους και να τα κυκλοφορήσουν.

Στην περίπτωση που για παράδειγμα ένας οδηγός πληρώσει για δύο μήνες τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να γνωρίζει ότι μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε χρονικό διάστημα επιθυμεί, για να κάνει άρση ακινησίας.

Για παράδειγμα: Έ

Ιδιοκτήτης με αυτοκίνητο 2.000 κυβικών εκατοστών που έχει ταξινομηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2020 το συνολικό κόστος των τελών κυκλοφορίας ανέρχεται στα 615 ευρώ.

Εάν ο συγκεκριμένος προβεί σε άρση ακινησίας για 4 μήνες θα καταβάλει 205 ευρώ και για 7 μήνες θα πληρώσει 358,75 ευρώ.

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη 900 ευρώ εάν θελήσει να πάρει πίσω τις πινακίδες για διάστημα 6 μηνών θα πρέπει να πληρώσει 450 ευρώ (75 ευρώ για κάθε ένα μήνα).

Κλιμακωτά πρόστιμα

Στα σχέδια του Υπουργείου είναι τα πρόστιμα από την επόμενη χρονιά να υπολογίζονται κλιμακωτά και όχι ισόποσα με τα τέλη κυκλοφορίας από την πρώτη ημέρα καθυστέρησης που ισχύει έως σήμερα. Ως εκ τούτου, σημαίνει πως όσο νωρίτερα γίνει η εκπρόθεσμη πληρωμή, τόσο μικρότερο θα είναι και το πρόστιμο.

Επιπλέον, το νέο πλαίσιο καθορισμού των τελών κυκλοφορίας θα λαμβάνει υπόψη πολλούς περισσότερους παράγοντες όπως είναι περιβαλλοντικά κριτήρια αλλά και το πλαίσιο κοστολόγησης των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και των EV, των υβριδικών κλπ.

Αυτόματος μηχανισμός

Ταυτόχρονα αυστηροποιείται ο έλεγχος για τους ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων και αυτών που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, καθώς θα ενεργοποιηθεί ένας νέος αυτόματος μηχανισμός που θα εντοπίζει τους παραβάτες.

Η νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί κα θα τεθεί σύντομα σε ισχύ, θα λειτουργεί ως «Big Brother» για τα ανασφάλιστα οχήματα.

Μέσω αυτού του μηχανισμού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα παρακολουθεί, θα ελέγχει και θα εντοπίζει τα ανασφάλιστα οχήματα προχωρώντας άμεσα στην επιβολή των προστίμων στους ιδιοκτήτες τους.

Επίσης μέσω της εν λόγω πλατφόρμας θα εντοπίζονται και τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ.

Στους κατόχους των οχημάτων θα επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ, ενώ αν η παράβαση διαπιστωθεί σε έλεγχο της Τροχαίας το πρόστιμο διαμορφώνεται στα 400 ευρώ. Σημειώνεται ότι βρίσκεται σε λειτουργία εδώ και μήνες ψηφιακή υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα ανταλλαγής στοιχείων μεταξύ της ΑΑΔΕ και του υπουργείου Μεταφορών, σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα όπως για αυτά που έχουν εκκρεμότητες με τις πληρωμές των τελών κυκλοφορίας, όχι μόνο για το τρέχον έτος αλλά και για τα προηγούμενα χρόνια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!