Γ.Δ.
1021.16 -2,97%
ACAG
-7,62%
12
CENER
-3,36%
3.735
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,41%
12
TITC
-3,28%
14.14
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-4,22%
0.772
ΑΒΕ
-1,12%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-3,72%
1.71
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+11,11%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,46%
2.16
ΑΛΦΑ
-6,03%
1.09
ΑΝΔΡΟ
-0,79%
6.3
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
-1,95%
7.05
ΑΣΚΟ
+0,93%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-2,18%
8.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
-2,80%
5.2
ΑΤΤ
-6,05%
12.74
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,68%
4.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
-0,67%
0.596
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
+1,85%
0.165
ΒΟΣΥΣ
+5,22%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,83%
11
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,40%
7.76
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,32%
0.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+1,37%
0.742
ΕΕΕ
-0,28%
24.72
ΕΚΤΕΡ
-1,05%
1.42
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.428
ΕΛΙΝ
-2,35%
2.08
ΕΛΛ
-0,90%
16.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
2.105
ΕΛΠΕ
-2,93%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-1,52%
2.6
ΕΛΤΟΝ
-1,73%
2.27
ΕΛΧΑ
-3,85%
1.55
ΕΝΤΕΡ
-0,53%
3.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,10%
7.34
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.608
ΕΤΕ
-5,97%
4.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
6.6
ΕΥΡΩΒ
-5,71%
1.19
ΕΧΑΕ
-3,35%
4.04
ΙΑΤΡ
-3,53%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,24%
0.558
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.15
ΙΝΚΑΤ
-4,85%
1.57
ΙΝΛΙΦ
-0,55%
3.62
ΙΝΛΟΤ
-3,08%
0.63
ΙΝΤΕΚ
-1,52%
3.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.65
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,44%
1.818
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
+1,28%
316
ΚΕΚΡ
-7,86%
1.032
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
-0,21%
0.944
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.584
ΚΟΥΑΛ
-4,32%
0.532
ΚΟΥΕΣ
-0,50%
4.945
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.288
ΚΡΙ
-1,23%
6.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-2,68%
0.4
ΛΑΜΔΑ
-1,99%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22.8
ΛΑΝΑΚ
+2,89%
0.926
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-2,04%
0.72
ΜΕΒΑ
-1,92%
3.06
ΜΕΝΤΙ
+1,66%
3.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,24%
22.12
ΜΟΝΤΑ
-3,71%
0.674
ΜΟΤΟ
-3,06%
2.85
ΜΟΥΖΚ
+8,59%
0.708
ΜΠΕΛΑ
-4,26%
18.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,44%
2.26
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-2,68%
24.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
+1,42%
1
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-1,56%
25.3
ΟΛΠ
-1,55%
19.06
ΟΛΥΜΠ
-0,96%
2.06
ΟΠΑΠ
-3,63%
14.6
ΟΤΕ
-1,65%
13.09
ΟΤΟΕΛ
-1,16%
11.98
ΠΑΙΡ
-4,86%
0.94
ΠΑΠ
+0,86%
2.35
ΠΕΙΡ
-5,17%
1.88
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.54
ΠΛΑΘ
-3,44%
3.93
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+3,90%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-0,45%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
-1,60%
2.765
ΡΕΒΟΙΛ
-3,04%
1.275
ΣΑΡ
-2,57%
6.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.04
ΣΕΝΤΡ
-6,33%
0.281
ΣΙΔΜΑ
-2,40%
2.44
ΣΠΕΙΣ
-0,63%
6.3
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
-1,58%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
-2,65%
18.4
ΤΖΚΑ
-3,09%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
-5,66%
0.2
ΦΙΕΡ
-3,04%
0.414
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-9,21%
0.069
ΦΡΛΚ
-1,41%
3.5
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Οι γερμανικές μπίζνες στην κάνναβη και ένα φιλόδοξο σχέδιο που μένει στα χαρτιά

Κάνναβη: Δέλεαρ η Γερμανία

-Την ώρα που στην Ελλάδα φούντωνε ο δημόσιος διάλογος για την φαρμακευτική κάνναβη, στη Μάλτα έπαιρνε άδεια εξαγωγής ανθού στην ΕΕ η Materia από τον Καναδά, η τρίτη κατά σειρά.  Εξέλιξη που προβλήθηκε ιδιαίτερα από στελέχη της εταιρείας καθώς θεωρούν την άδεια πολύ σημαντική στην προσπάθειά τους να διεισδύσουν στην αγορά της Γερμανίας, η οποία είναι μεγαλύτερη απ’ ότι όλων των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών μαζί (περίπου 150 εκατ. έναντι 130 εκατ. ευρώ, με βάση τα τελευταία στοιχεία).

-Στην πραγματικότητα, αυτήν την εποχή αναπτύσσεται ένας έντονος ανταγωνισμός για το ποιος θα πρωτοπρολάβει να εισέλθει και να κερδίσει μερίδιο στη γερμανική αγορά, η οποία μέχρι πρότινος ήταν απόλυτα εξαρτημένη από τις εισαγωγές από Καναδά και Ολλανδία. Πλέον στο παιχνίδι έχουν μπει ή μπαίνουν εταιρείες από Ουρουγουάη, Πορτογαλία, Ισπανία, Δανία, Ισραήλ, Πολωνία, Μάλτα, Βολιβία, Αυστραλία, Λεσότο και – οσονούπω – την Ελλάδα. Ωστόσο, η Γερμανία θέλει να αναπτύξει και εγχώρια παραγωγή με μία γερμανική και δύο καναδέζικες εταιρείες να είναι έτοιμες να αξιοποιήσουν την σοδειά του 2021.

Ποδαρικό με δίκτυο πρατηρίων LNG το 2022

-Στις αρχές του 2022 θα λειτουργήσουν τα πρώτα πρατήρια LNG της Bluefuel, προκειμένου να εξασφαλίζεται πανελλαδική κάλυψη για τα φορτηγά που χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), Πρόκειται για την κοινή εταιρεία που δημιούργησε η Ελινόιλ με την Bluegrid με στόχο να αποκτήσει η Ελλάδα πρατήρια LNG. Με δεδομένο πως ένα φορτηγό μπορεί να διανύσει περίπου 1.000 χιλιόμετρα με γεμάτο ντεπόζιτο με LNG, απαιτούνται πρατήρια κάθε 450 – 500 χιλιόμετρα στο εθνικό δίκτυο. Ενώ το συγκεκριμένο καύσιμο προωθείται σημαντικά σε χώρες όπως η Γερμανία, στην Ελλάδα έχουμε μείνει αρκετά πίσω.

Ερωτηματικά για την τύχη της Χάλυψ

-Η απόφαση του γερμανικού ομίλου Heidelberg Cement να πωλήσει στην ΑΓΕΤ Ηρακλής τη δραστηριότητα στον τομέα των αδρανών υλικών αφήνει τη θυγατρική Χάλυψ μόνο με τον τομέα παραγωγής τσιμέντου. Η διοίκηση της Heidelberg έχει αποφασίσει να περιορίσει την παρουσία της σε μικρές αγορές, όπως η Ελλάδα, και να επικεντρωθεί σε χώρες όπου διαθέτει μεγάλη «δύναμη πυρός» στην παραγωγή. Πριν από λίγες εβδομάδες πώλησε την θυγατρική τσιμεντοβιομηχανία Hilal Cement που είχε στο Κουβέιτ. Τώρα στην αγορά αναρωτιούνται για την τύχη της Χάλυψ, της μικρότερης ελληνικής τσιμεντοβιομηχανίας με δυναμικότητα 900.000 τόνους ετησίως.

Εν αναμονή των φιλόδοξων σχεδίων

-Όταν έχει παγώσει τα μικρότερα επενδυτικά σχέδια στα ξενοδοχεία, για κάποια από τα οποία εντάχθηκε και στον επενδυτικό νόμο, ποια τύχη μπορούν να έχουν τα πιο φιλόδοξα όπως αυτό για «τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο στην Αττική»; Ο όμιλος του ομογενούς από την Βενεζουέλα Θεόδωρου Δουζόγλου είχε ανακοινώσει και ένα τέτοιο σχέδιο σε ακίνητο 100 στρεμμάτων (σε άγνωστη περιοχή…) που έμεινε επίσης στα χαρτιά. Τώρα όμως που η αγορά logistics είναι πολύ ζεστή είναι μια ευκαιρία να ξεφορτωθεί το ακίνητο. Βέβαια ο κ. Δουζόγλου ούτε επενδύει, ούτε πουλάει! Προς το παρόν.

Η Σερβία απογειώνεται

-Δεύτερο αεροδρόμιο βάζει μπροστά να δημιουργήσει η Σερβία στο Βελιγράδι. Το νέο αεροδρόμιο το οποίο θα είναι σε απόσταση 10 χλμ. από το Nikola Tesla, το ήδη υπάρχον αεροδρόμιο της πρωτεύουσας το οποίο επίσης θα αναβαθμιστεί με την δημιουργία, μεταξύ των άλλων, την δημιουργία ενός συγκροτήματος cargo. Και όλα αυτά για μια πόλη που μπορεί να μην έχει τον τουρισμό που έχει η Αθήνα αλλά οι κυβερνόντες έχουν το όραμα να καταστήσουν την χώρα περιφερειακό παίκτη στις αερομεταφορές σε συνεργασία με τους Άραβες της Etihad.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!