Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Οι αυταπάτες, το εμβόλιo ΣΥΡΙΖΑ και η αλλαγής στάσης για το Ελληνικό

Ο Άδωνις, το Ελληνικό και το εμβόλιο ΣΥΡΙΖΑ

Ως το καλό «εμβόλιο» χαρακτήρισε χθες ο Άδωνις Γεωργιάδης τον Αλέξη Τσίπρα και τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό γιατί, όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, απάλλαξε τον ελληνικό λαό από αυταπάτες που είχε. «Η ουσία είναι πως ό,τι νόμιζε ο ελληνικός λαός επί δεκαετίες ως σημαντικό, απεδείχθη τελικά ανοησία. Αυτό ήταν σημαντικό να το βιώσει ο ελληνικός λαός γιατί αλλιώς δεν θα το πίστευε», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

-Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στις δηλώσεις του υπουργού, ήταν ότι ερωτηθείς για τις «παρενέργειες» του «εμβολίου» Τσίπρα τις υποβάθμισε ουσιαστικά. Όπως είπε, υπήρξε μια ζημία στην αρχή, αλλά στο τέλος η αποζημίωση από την θεραπεία που υπέστη ο ελληνικός λαός, θα είναι διπλή. Όλες οι αναφορές έγιναν με αφορμή τη στάση του ελληνικού λαού στο Ελληνικό. Ενώ το 2013 όλοι κατηγορούσαν τον υπουργό Ανάπτυξης ότι ξεπουλά το Ελληνικό, το 2019 όταν επανήλθε, όπως είπε, όλοι τον ρωτούσαν γιατί αργεί το Ελληνικό. Την αλλαγή αυτή, ο κ. Γεωργιάδης την απέδωσε στο «εμβόλιο» ΣΥΡΙΖΑ .

Δύο σενάρια για να πάει ο προαστιακός στη Ραφήνα

-Δύο σενάρια έχουν εξεταστεί για την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι τη Ραφήνα όπως είπε χθες στο συνέδριο ITC 2021 o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρ. Βίνης. Οι δύο εναλλακτικές λύσεις για τη γραμμή των 17 χιλιομέτρων μπορούν να εφαρμοστούν και συνδυαστικά όπως είπε.  Η πρώτη λύση είναι η σύνδεση της υφιστάμενης στάσης του προαστιακού στην Παλλήνη μέσω του κατασκευασμένου σιδηροδρομικού διαδρόμου της οδού Σταυρού – Ραφήνας με το λιμάνι της τελευταίας.

-Η δεύτερη λύση είναι η σύνδεση του λιμανιού Ραφήνας μέσω της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής με τη βόρεια έξοδο του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».  Το έργο, που εντάσσεται στο πακέτο των έξι διαγωνισμών με ανταγωνιστικό διάλογο που θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού, εκτιμάται στα 300 εκατ. ευρώ. Με βάση τις σημερινές μελέτες προβλέπονται σταθμοί στην Παλλήνη, την Αρτέμιδα και τη Ραφήνα, αν εφαρμοστεί το πρώτο σενάριο.

Εκκρεμότητες στο Βουκουρέστι

-Δεν έχουν τέλος οι εκκρεμότητες της REDS με τα οικόπεδα στο Βουκουρέστι. Για το πρώτο, κοντά στη λίμνη Baneasa που είχαν αρχίσει εργασίες κατασκευής συγκροτήματος κατοικιών και σταμάτησαν το 2011, η σημερινή διοίκηση προσπαθεί να ανανεώσει την άδεια οικοδομής και αναζητεί κεφάλαια για να συνεχίσει το έργο. Για το δεύτερο, στο κέντρο του Βουκουρεστίου, που η διοίκηση Καλλιτσάντση είχε αποφασίσει να πωλήσει, η διοίκηση έχει δεχθεί υψηλότερη προσφορά από τον ίδιο υποψήφιο αγοραστή. Όμως δεν πουλάει! Αντίθετα και γι’ αυτό αναζητεί συνεταίρους προκειμένου να το αναπτύξει. Λογικό γιατί ο πρόεδρος της REDS και δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος Χρ. Παναγιωτόπουλος είχε δώσει σκληρή μάχη επί μήνες με τη διοίκηση Καλλιτσάντση ώστε να αποτρέψει την πώληση.

Το Beat έλιωσε στον καύσωνα

-Μπορεί η Beat να έχει οικολογικές ευαισθησίες και να σκοπεύει να φέρει ηλεκτροκίνητα ταξί στην Αθήνα όμως μέχρι τότε θα πρέπει να βρει συμβατικά ώστε να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Η κατάσταση το τελευταίο δεκαήμερο είναι τουλάχιστον απαράδεκτη με τους χρήστες να έχουν εξαγριωθεί καθώς η εφαρμογή είναι «ανεφάρμοστη», κοινώς δεν βρίσκουν οδηγούς να τους εξυπηρετήσουν. Τι συμβαίνει; Οι οδηγοί απλά έχουν κλείσει την εφαρμογή και λόγω της υψηλής ζήτησης στον δρόμο έχουν γυρίσει στον παραδοσιακό τρόπο: παίρνω πελάτη που σηκώνει χέρι.

-Γιατί το κάνουν; Όπως λένε οι ίδιοι η Beat παίρνει κατ’ ελάχιστον το 13% από τις κούρσες που κλείνουν μέσω της εφαρμογής και το ποσοστό ανεβαίνει αν ο πελάτης πληρώνει με κάρτα. Αντίστοιχα λόγω της υψηλής κίνησης στους δρόμους έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και οι ακυρώσεις των επιβατών με αποτέλεσμα και οι πιο πιστοί οδηγοί της Beat να δυσανασχετούν. Πάντως η γερμανική εταιρεία μέχρι στιγμής δεν δείχνει να ιδρώνει το αυτί της για να ζητήσει μία συγνώμη για την ταλαιπωρία που έχει προκληθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!