Με μια εβδομάδα γεμάτη ουσιαστικές δράσεις για το περιβάλλον και την ενέργεια, ο υπουργός Περιβάλλοντος Σταύρος Παπασταύρου υπογράμμισε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη συστηματική προσπάθεια που καταβάλλεται.
Τόνισε ότι, με σχέδιο και συνέπεια, ο στόχος παραμένει μια Ελλάδα πιο ανθεκτική, ασφαλής και με ισχυρή, καθοριστική φωνή στις ευρωπαϊκές εξελίξεις.
