Γ.Δ.
1491.71 -0,13%
ACAG
+0,16%
6.13
CENER
+0,34%
8.73
CNLCAP
-4,79%
7.95
DIMAND
-0,74%
9.38
OPTIMA
-0,34%
11.6
TITC
-0,32%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,24%
1.652
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.24
ΑΚΡΙΤ
+4,07%
0.895
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,58%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
13.12
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,96%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,68%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,99%
6.13
ΒΙΟΚΑ
-1,85%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
+0,78%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+3,36%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-3,10%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,72%
16.76
ΔΑΑ
+0,22%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,49%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.685
ΕΕΕ
+0,31%
32.3
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,21%
2.45
ΕΛΛ
-0,70%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,75%
2.66
ΕΛΠΕ
-1,76%
8.655
ΕΛΣΤΡ
+2,98%
2.42
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.866
ΕΛΧΑ
-0,49%
2.015
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,50%
12.06
ΕΣΥΜΒ
-0,72%
1.38
ΕΤΕ
-1,76%
8.35
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
6.02
ΕΥΡΩΒ
+2,09%
2.1
ΕΧΑΕ
-1,87%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+4,12%
0.43
ΙΛΥΔΑ
-4,32%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,12%
5.29
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+2,11%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.34
ΙΝΤΕΤ
-1,56%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,41%
3.6
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
342
ΚΕΚΡ
-1,63%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,62%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-2,60%
1.274
ΚΟΥΕΣ
-1,86%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,85%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,17%
1.35
ΛΑΒΙ
+1,46%
0.97
ΛΑΜΔΑ
-2,54%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
-26,15%
0.288
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,08%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-2,68%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,50%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,71%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,71%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,67%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+2,35%
21.8
ΟΛΠ
-0,79%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,52%
0.935
ΟΤΕ
+0,85%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-0,94%
12.66
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.16
ΠΑΠ
+0,79%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,46%
3.866
ΠΕΤΡΟ
-0,64%
9.26
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-0,68%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+1,19%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,41%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
-1,30%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-1,77%
7.76
ΣΠΙ
+0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.4
ΤΖΚΑ
-0,62%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,61%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,11%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-3,08%
0.252
ΦΡΛΚ
-1,20%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-6,47%
0.65

Stellantis: Έως και 700 χλμ ανά φόρτιση τα νέα ηλεκτρικά οχήματα

Η Stellantis υποστηρίζει ότι όταν αρχίσει να πουλάει compact και μεσαίας κατηγορίας ηλεκτρικά οχήματα με νέες βάσεις το επόμενο έτος, θα μπορούν να διανύουν έως και 435 μίλια (700 χιλιόμετρα) ανά φόρτιση.

Η εταιρεία προέβη στον ισχυρισμό αυτό την Τετάρτη, καθώς παρουσίασε τη νέα μεσαίου μεγέθους πλατφόρμα της, η οποία έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη στέγαση πακέτων μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων σημειώνει δημοσίευμα του AS.

Η Stellantis λέει ότι η εμβέλεια θα είναι καλύτερη στις κατηγορίες των compact και μεσαίων αυτοκινήτων, η οποία γενικά είναι περίπου 300 μίλια προς το παρόν.

Ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που προέκυψε από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της γαλλικής Peugeot S.A., δήλωσε ότι η Stellantis σχεδιάζει να διαθέσει όχι λιγότερα από 47 ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Λεπτομέρειες σχετικά με τα οχήματα θα έρθουν αργότερα μέσα στο έτος, είπε.

Το πρώτο όχημα από την πλατφόρμα θα είναι η επόμενη γενιά αυτού που είναι γνωστό τώρα ως Peugeot 3008, ένα μικρό crossover SUV. Το πρώτο νέο όχημα από την πλατφόρμα θα έρθει αργότερα φέτος, είπε.

Τα νέα οχήματα θα έχουν επίσης μια χαμηλότερης εμβέλειας στάνταρ μπαταρία που μπορεί να διανύσει πάνω από 310 μίλια (500 χιλιόμετρα) ανά φόρτιση, δήλωσε η εταιρεία. Τα νέα EV θα πωλούνται από τις μάρκες Peugeot, Opel και Lancia, καθώς και από την Chrysler στις ΗΠΑ, είπε.

Ο Ταβάρες δήλωσε ότι η παραγωγή των EVs γενικά κοστίζει 40% περισσότερο από τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Λέει ότι η εταιρεία πρέπει να μειώσει το κόστος των EV για να προστατεύσει την προσιτή τιμή για τη μεσαία τάξη, καθώς και για να διατηρήσει την εταιρεία κερδοφόρα.

Η Stellantis δήλωσε ότι η νέα μεσαία πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οχήματα εκτός δρόμου, όπως τα Jeep. Μπορεί επίσης να προσαρμοστεί για χρήση με σύστημα κίνησης εσωτερικής καύσης, αλλά η βέλτιστη χρήση της είναι για EVs.

Η μεσαία πλατφόρμα είναι η πρώτη από τις τέσσερις που σχεδιάζει η εταιρεία για τη διαχείριση των αρθρωτών οχημάτων. Οι άλλες είναι η μικρή, η μεγάλη και η πλατφόρμα πλαισίου, που θα χρησιμοποιηθεί για φορτηγά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!