Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Stellantis: Έως και 700 χλμ ανά φόρτιση τα νέα ηλεκτρικά οχήματα

Η Stellantis υποστηρίζει ότι όταν αρχίσει να πουλάει compact και μεσαίας κατηγορίας ηλεκτρικά οχήματα με νέες βάσεις το επόμενο έτος, θα μπορούν να διανύουν έως και 435 μίλια (700 χιλιόμετρα) ανά φόρτιση.

Η εταιρεία προέβη στον ισχυρισμό αυτό την Τετάρτη, καθώς παρουσίασε τη νέα μεσαίου μεγέθους πλατφόρμα της, η οποία έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη στέγαση πακέτων μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων σημειώνει δημοσίευμα του AS.

Η Stellantis λέει ότι η εμβέλεια θα είναι καλύτερη στις κατηγορίες των compact και μεσαίων αυτοκινήτων, η οποία γενικά είναι περίπου 300 μίλια προς το παρόν.

Ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που προέκυψε από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της γαλλικής Peugeot S.A., δήλωσε ότι η Stellantis σχεδιάζει να διαθέσει όχι λιγότερα από 47 ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Λεπτομέρειες σχετικά με τα οχήματα θα έρθουν αργότερα μέσα στο έτος, είπε.

Το πρώτο όχημα από την πλατφόρμα θα είναι η επόμενη γενιά αυτού που είναι γνωστό τώρα ως Peugeot 3008, ένα μικρό crossover SUV. Το πρώτο νέο όχημα από την πλατφόρμα θα έρθει αργότερα φέτος, είπε.

Τα νέα οχήματα θα έχουν επίσης μια χαμηλότερης εμβέλειας στάνταρ μπαταρία που μπορεί να διανύσει πάνω από 310 μίλια (500 χιλιόμετρα) ανά φόρτιση, δήλωσε η εταιρεία. Τα νέα EV θα πωλούνται από τις μάρκες Peugeot, Opel και Lancia, καθώς και από την Chrysler στις ΗΠΑ, είπε.

Ο Ταβάρες δήλωσε ότι η παραγωγή των EVs γενικά κοστίζει 40% περισσότερο από τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Λέει ότι η εταιρεία πρέπει να μειώσει το κόστος των EV για να προστατεύσει την προσιτή τιμή για τη μεσαία τάξη, καθώς και για να διατηρήσει την εταιρεία κερδοφόρα.

Η Stellantis δήλωσε ότι η νέα μεσαία πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οχήματα εκτός δρόμου, όπως τα Jeep. Μπορεί επίσης να προσαρμοστεί για χρήση με σύστημα κίνησης εσωτερικής καύσης, αλλά η βέλτιστη χρήση της είναι για EVs.

Η μεσαία πλατφόρμα είναι η πρώτη από τις τέσσερις που σχεδιάζει η εταιρεία για τη διαχείριση των αρθρωτών οχημάτων. Οι άλλες είναι η μικρή, η μεγάλη και η πλατφόρμα πλαισίου, που θα χρησιμοποιηθεί για φορτηγά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!