Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Ξιφαράς: Τα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

Σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπως είπε ο Γιάννης Ξιφαράς σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ.

«Αναμένουμε εξαιρετικά ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λίγες ώρες μετά την επιστροφή του από την Κίνα, όπου αξιολογήθηκε το πρότυπο ηλεκτρικό λεωφορείο, από τα συνολικά 250 που θα κυκλοφορούν από τον ερχόμενο Απρίλιο στους δρόμους των δύο μεγάλων πόλεων της χώρας.

Ο κ. Ξιφαράς, σε συνέντευξή του στο «Πρακτορείο 104,9 Fm», εμφανίστηκε απολύτως ικανοποιημένος από την επιθεώρηση, λέγοντας πως «τα τεστ πήγαν περίφημα». Διευκρίνισε, δε, πως σε συνεργασία με την Επιτροπή Παραλαβής Λεωφορείων και Παρελκόμενων του διαγωνισμού αξιολογήθηκε το πρότυπο λεωφορείο ώστε να διασφαλιστεί ότι «η μαζική παραγωγή των 250 ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι στο ακέραιο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του υπουργείου και των οργανισμών που θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία».

Στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι -μεταξύ άλλων- η μεγάλη αυτονομία και τα ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, όπως επίσης φορτιστές και φορητές συσκευές έκτακτης φόρτισης. Παράλληλα, όπως είπε ο κ. Ξιφαράς, σύστημα προειδοποίησης εγκατάλειψης λωρίδας, θύρες usb δίπλα στα καθίσματα για να φορτίζουν οι επιβάτες τα κινητά τους τηλέφωνα, wi-fi κ.ά.

Σε επόμενο διαγωνισμό, όπως ανέφερε ο κ. Ξιφαράς, θα δρομολογηθεί η αγορά και λεωφορείων που θα κινούνται με υδρογόνο, με στόχο να συμπεριλαμβάνεται και η Θεσσαλονίκη στη συνολική διαδικασία.

«Υπάρχει συνολικό πλάνο για το κυκλοφοριακό που θα προκύψει από το Flyover»

«Υπάρχει συνολικός σχεδιασμός και πλάνο για να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κυκλοφοριακό ζήτημα που θα προκύψει από την κατασκευή του Flyover» απάντησε ο κ. Ξιφαράς, με αφορμή τα πρώτα εργοτάξια που θα στηθούν τις επόμενες ημέρες στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης για την έναρξη εργασιών του εναέριου αυτοκινητόδρομου.

Υπογράμμισε πως το πρώτο και πιο σημαντικό μέτρο που ενεργοποιήθηκε σε συνεργασία με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι η αστυνόμευση στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες «καταλαμβάνονται πολύ συχνά από παρκαρισμένα οχήματα. Είναι πολύ σημαντικό να το αντιμετωπίσουμε, ώστε να μην παρκάρει ο καθένας όπου βρίσκει, όπου θέλει, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στους συμπολίτες του».

Ο κ. Ξιφαράς είπε πως απαιτούνται «δυναμικές παρεμβάσεις όσο θα είναι σε εξέλιξη το έργο» και πως αυτό τον ρόλο παίζει η ομάδα που δημιουργήθηκε από φορείς, οργανισμούς και υπουργεία και συνεδριάζει μία φορά τον μήνα ώστε «να βλέπουμε πού βρίσκεται το σχέδιο που υλοποιούμε, να αξιολογούμε όσα κάναμε, να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε τις όποιες απαραίτητες αλλαγές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!