Γ.Δ.
1428.07 +0,28%
ACAG
+0,85%
5.95
CENER
+1,49%
9.56
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-1,16%
8.5
NOVAL
+0,34%
2.684
OPTIMA
+2,86%
12.96
TITC
-2,94%
29.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-1,00%
1.392
ΑΒΕ
0,00%
0.433
ΑΔΜΗΕ
-0,92%
2.15
ΑΚΡΙΤ
-4,38%
0.765
ΑΛΜΥ
+0,75%
2.68
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.4755
ΑΝΔΡΟ
+1,86%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-0,44%
11.23
ΑΣΚΟ
+5,15%
3.06
ΑΣΤΑΚ
+1,86%
6.58
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,46%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+3,48%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΙΟΣΚ
+3,15%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,44%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,30%
16.76
ΔΑΑ
-0,55%
7.956
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,45%
11.17
ΔΟΜΙΚ
-3,78%
3.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,69%
1.45
ΕΕΕ
+1,51%
32.3
ΕΚΤΕΡ
-0,72%
4.15
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,32%
2.3
ΕΛΛ
+0,37%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,40%
2.53
ΕΛΠΕ
-1,01%
7.86
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,84%
1.69
ΕΛΧΑ
-1,43%
1.796
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
-2,44%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.265
ΕΤΕ
-0,50%
7.98
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.07
ΕΥΔΑΠ
-0,36%
5.49
ΕΥΡΩΒ
+2,57%
2.154
ΕΧΑΕ
-3,91%
4.67
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+1,69%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+5,12%
1.15
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
-29,88%
3.38
ΙΝΤΕΤ
-1,28%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-1,36%
3.255
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
334
ΚΕΚΡ
+6,61%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,32%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,25%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+3,61%
1.262
ΚΟΥΕΣ
-1,15%
5.15
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,94%
10.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,58%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-1,20%
6.6
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
-2,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-2,56%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-6,91%
0.808
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.84
ΜΕΡΚΟ
+6,22%
44.4
ΜΙΓ
-0,27%
3.71
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,13%
25.06
ΜΟΝΤΑ
+2,10%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.9
ΜΟΥΖΚ
-1,45%
0.68
ΜΠΕΛΑ
+0,07%
27.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,88%
3.39
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,83%
36.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.944
ΞΥΛΚ
-1,14%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
+0,97%
20.8
ΟΛΠ
-1,54%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+2,03%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,98%
14.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.923
ΟΤΕ
+2,12%
13.95
ΟΤΟΕΛ
-1,71%
11.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.07
ΠΑΠ
-2,05%
2.39
ΠΕΙΡ
-1,10%
3.425
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
7.98
ΠΛΑΘ
-0,77%
3.855
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
-9,42%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-2,27%
1.12
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,09%
4.55
ΡΕΒΟΙΛ
+2,82%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+3,65%
0.341
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.68
ΣΠΙ
+3,25%
0.636
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.915
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.625

Αλεξοπούλου: 22.500 ευρώ σε 22 δικαιούχους για “πράσινα ταξί”

Σήμερα Πέμπτη, 11 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε η καταβολή επιδοτήσεων σε 22 δικαιούχους για την αγορά ηλεκτρικών ταξί, ύψους 22.500 ευρώ προς έκαστο, σύμφωνα με την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία υπογράμμισε ότι έχει εξασφαλιστεί συνολικά, το ποσό των 40 εκατ. ευρώ για επιδότηση ηλεκτρικών ταξί.

Ειδικότερα, για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών λεωφορείων, την επιδότηση των «πράσινων ταξί», τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το σύστημα «Tap n’ Pay» μίλησε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου σε συζήτηση που συμμετείχε, στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανακοίνωσε ακόμη ότι σήμερα, 11 Απριλίου 2024, καταβάλλονται επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ταξί, «καθένας από τους 22 δικαιούχους θα λάβουν για τα νέα τους επαγγελματικά ηλεκτρικά ταξί το ποσό 22.500 ευρώ. Πρόκειται για μία γενναία επιδότηση και προτρέπω όλους τους επαγγελματίες να επωφεληθούν από την ευκαιρία που τους δίνει το κράτος για να αποκτήσουν ένα νέο ασφαλές οικολογικό όχημα. Έχουμε εξασφαλίσει συνολικά, το ποσό των 40 εκατ. ευρώ για επιδότηση ηλεκτρικών ταξί» υπογράμμισε η Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Για την κυκλοφορία  των ηλεκτρικών λεωφορείων η Υφυπουργός τόνισε ότι: «Μετά το Πάσχα θα τεθούν κανονικά σε κυκλοφορία για το επιβατικό κοινό. Στόχος μας είναι να θέσουμε σε κυκλοφορία 1.300 νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας μέχρι το τέλος της θητείας μας. Για μας η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα είναι αλληλένδετη με την ηλεκτροκίνηση τόσο, στα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα, αλλά και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» επεσήμανε η κυρία Αλεξοπούλου.

«Στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν ήδη 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία (140 και 110 αντίστοιχα). Πραγματοποιούμε δοκιμές  προσομοίωσης επιβατικού κοινού, οι οποίες θα φτάσουν τα 5.000 χλμ ανά όχημα. Πολλά από τα λεωφορεία έχουν ξεπεράσει ήδη τα 2.000 χλμ δοκιμών και οι πρώτες ενδείξεις για την αυτονομία τους είναι ενθαρρυντικές. Έχουμε υπογράψει σύμβαση για 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου, από τα οποία τα 200 λεωφορεία θα είναι 12 μέτρων και τα 100 θα είναι 18 μέτρων. Έτσι στο σύνολο μαζί με τα 250 ηλεκτρικά, έχουμε 550 νέα λεωφορεία, που θα τεθούν το επόμενο χρονικό διάστημα σε κυκλοφορία αντικαθιστώντας παλιά με προτεραιοποίηση στην αντικατάσταση λεωφορείων που δεν έχουν προσβασιμότητα» υπογράμμισε η κυρία Αλεξοπούλου. «Για μας είναι πολύ σημαντικό να προσφέρουν πλήρη προσβασιμότητα όλα τα λεωφορεία. Το κυκλοφοριακό σήμερα επιτείνεται γιατί σε κάθε αυτοκίνητο επιβαίνουν κατά μέσο όρο 1,1 άνθρωποι, ουσιαστικά δηλαδή μόνο ο οδηγός. Στόχος μας είναι να επιλέξουν οι πολίτες τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αφήνοντας το Ι.Χ. Για να γίνει αυτό πρέπει να τους πείσουμε. Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν ρυπαίνουν εκεί που κινούνται, δεν κάνουν θόρυβο και προσφέρουν μια αναβαθμισμένη υπηρεσία» σημείωσε η Υφυπουργός Μεταφορών.

Ερωτηθείσα για το σύστημα «Tap n’ Pay», η κυρία Αλεξοπούλου, διευκρίνισε ότι ήδη σε κάποιες πόλεις όπως η Κέρκυρα και η Λάρισα η υπηρεσία αυτή προσφέρεται. «Πολύ σύντομα», δήλωσε, «θα τεθεί σε εφαρμογή και στην Αθήνα πρώτα απ’ όλα στις γραμμές express που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο. Ως το τέλος του 2024 αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα λεωφορεία».

Όσον αφορά στην οδική ασφάλεια η Υφυπουργός δήλωσε χαρακτηριστικά ότι αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα γιατί τα στοιχεία είναι ανησυχητικά. «Με το δίκτυο των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων το πρόβλημα, στις Εθνικές Οδούς, έχει αντιμετωπιστεί σε μεγάλο βαθμό. Μέσα στις πόλεις όμως είναι αισθητό», υπογράμμισε η κυρία Αλεξοπούλου. «Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, δέχτηκε την τελευταία σημαντική αλλαγή το 2007. Από τότε έχουν αλλάξει τα δεδομένα εντός πόλης. Ο νέος ΚΟΚ που βασίζεται στα νέα δεδομένα είναι έτοιμος και το επόμενο χρονικό διάστημα θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή. Εντός της πόλης, είναι πάρα πολύ σημαντική, η συνύπαρξη των οχημάτων, που μπορεί να επιτευχθεί με την μείωση των ορίων ταχύτητας» διευκρινίζει η Υφυπουργός.

«Στόχος μας είναι να μηδενίσουμε νεκρούς και τραυματίες. Χτες βρισκόμασταν στο συνέδριο ”Sustainable Ride” όπου συζητούσαμε για τις μοτοσυκλέτες. Τα δεδομένα δεν είναι καλά. Το 40% των τροχαίων αφορά στα δίκυκλα και ένα στα δυο τροχαία πραγματοποιείται εντός πόλης από τους ευάλωτους χρήστες της οδού. Αυτό πρέπει ν’ αλλάξει και προς αυτή την κατεύθυνση έχει σχεδιαστεί ο νέος ΚΟΚ» τόνισε η κυρία Αλεξοπούλου κλείνοντας τη συζήτηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!