Γ.Δ.
1451.24 0,00%
ACAG
0,00%
5.95
CENER
0,00%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
0,00%
8.22
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
11.96
TITC
0,00%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
0,00%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
0,00%
2.76
ΑΛΦΑ
0,00%
1.618
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.64
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.68
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.26
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.49
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.72
ΔΑΑ
0,00%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
0,00%
11.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.57
ΕΕΕ
0,00%
32.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.36
ΕΛΛ
0,00%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.405
ΕΛΠΕ
0,00%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.722
ΕΛΧΑ
0,00%
1.89
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
8.176
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.157
ΕΧΑΕ
0,00%
5.07
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.371
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.695
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.128
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.22
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.506
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.28
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
0,00%
0.907
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.785
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
25.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.49
ΜΟΤΟ
0,00%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.93
ΟΤΕ
0,00%
13.72
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
0,00%
2.47
ΠΕΙΡ
0,00%
3.82
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.28
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.66
ΣΑΡ
0,00%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
0,00%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
0,00%
3.995
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Σταϊκούρας: Οι 8 άξονες για την επίτευξη της πράσινης μετάβασης

Τους οκτώ άξονες για τον περιορισμό των δυσμενών επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, την επίτευξη της πράσινης μετάβασης, με επίτευξη σταθερής βιώσιμης ανάπτυξης ανέλυσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, στο συνέδριο του Economist με τίτλο «How can SMEs innovate and compete in a volatile economic environment?». Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι οι πόροι που έχουν εξασφαλιστεί στη χώρα για την πράσινη μετάβαση και την αντιμετώπιση των δυσμενών συνεπειών της κλιματικής αλλαγής είναι επαρκέστατοι και κατευθύνονται στην κοινωνία.

Ειδικότερα, ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε τους εξής οκτώ άξονες: 

Μόνιμη αποκατάσταση στη Θεσσαλία, με υψηλότερης ανθεκτικότητας υποδομές ύψους 1,4 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2025.

Ανθεκτικότητα υποδομών: Δημιουργία μητρώου γεφυρών, φράγματα και αντιπλημμυρικά έργα και προώθηση, εθνικής στρατηγική για το Building Information Technology.

Προώθηση Βιώσιμης αστικής κινητικότητας, της εθνικής στρατηγικής για την εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε στις πράσινες μεταφορές και στις πρωτοβουλίες για σύνδεση του σιδηροδρόμου με τα λιμάνια και με τις ΒΙΠΕ στη χώρα αλλά και στη σύνδεση με διεθνείς διαδρόμους.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επεσήμανε την ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων, την ανάγκη για προσβασιμότητα για ΑμεΑ, αλλά και την ολοκλήρωση των διαγωνισμών για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, καθώς όπως είπε, περισσότερα από 80 λεωφορεία θα βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας από τη Δευτέρα

Τόνισε τις πρωτοβουλίες για την προώθηση της Ηλεκτροκίνησης σε ΙΧ, με γενναία κίνητρα για την απόσυρση οχημάτων  όπως είπε, αλλά και τις πρωτοβουλίες για τις Αερομεταφορές, με προώθηση εναλλακτικών καυσίμων.

Ο κ. Νικόλας Φαραντούρης, υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, επεσήμανε την ανάγκη για τη σύνταξη μίας bottom – up στρατηγικής για την αντιμετώπιση και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, με έμφαση στην ενεργειακή δημοκρατία, με την παροχή κινήτρων και την αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου, για την επίτευξη χαμηλότερων τιμών και σεβασμό στο περιβάλλον.

Ας δώσουμε όλοι τη μάχη για μία Ευρώπη που θα κάνει πολλά βήματα εμπρός δήλωσε ο κ. Γιάννης Μανιάτης, υποψήφιος  για τις ευρωεκλογές με το ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, προσθέτοντας ότι η πράσινη ανάπτυξη αποτελεί την μοναδική διέξοδο για την ΕΕ. Μάλιστα, τόνισε την ανάγκη λήψης σημαντικών αποφάσεων για την προώθηση της παραγωγής υλικών, προϊόντων και τεχνολογιών σε Ευρώπη και Ελλάδα, που κάνουν πράξη αυτή τη μετάβαση, με την υλοποίηση μίας στρατηγικής ενεργειακής αυτονομίας μίας δίκαιης και δημοκρατικής Ερώπης, όπως είπε.

Όπως ανέφερε απ΄ την πλευρά του ο κ. Manuel Picardi, secretary-general, European Driving Schools Association (EFA) οι σχολές οδηγών θα γίνουν θεσμοί διασφάλισης της ασφάλειας στο οδόστρωμα, προστατεύοντας πιο αποτελεσματικά την κοινωνία και το κλίμα.

Διαβάστε επίσης:

Σπανάκης: Στις 55.000 οι νέες θέσεις εργασίας στις κατασκευές

Παπαστεργίου: Νέα εφαρμογή με την χρήση AI για τους τουρίστες

Balkan Energy Forum: Ευκαιρίες και εξελίξεις στην αγορά υδρογόνου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!