Γ.Δ.
1493.65 +1,49%
ACAG
-0,65%
6.12
CENER
+3,57%
8.7
CNLCAP
+3,09%
8.35
DIMAND
+0,43%
9.45
OPTIMA
+1,22%
11.64
TITC
+3,16%
31
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+5,08%
1.656
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-2,27%
0.86
ΑΛΜΥ
+2,55%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,77%
1.6405
ΑΝΔΡΟ
+1,48%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
13.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+0,56%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,48%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.3
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,02%
6.07
ΒΙΟΚΑ
+4,23%
2.71
ΒΙΟΣΚ
-1,77%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,94%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,46%
16.64
ΔΑΑ
+0,26%
8.332
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,46%
11.68
ΔΟΜΙΚ
-1,06%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,90%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+1,20%
1.68
ΕΕΕ
+1,32%
32.2
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,40%
2.48
ΕΛΛ
-0,70%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.68
ΕΛΠΕ
+1,61%
8.81
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.872
ΕΛΧΑ
+2,48%
2.025
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,46%
1.39
ΕΤΕ
+4,17%
8.5
ΕΥΑΠΣ
+1,55%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,63%
2.057
ΕΧΑΕ
+1,52%
5.35
ΙΑΤΡ
+1,17%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+1,23%
0.413
ΙΛΥΔΑ
+0,82%
1.85
ΙΝΚΑΤ
+0,38%
5.35
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,98%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,93%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,58%
1.285
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,65%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+3,08%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.308
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,99%
1.38
ΛΑΒΙ
+6,82%
0.956
ΛΑΜΔΑ
+1,29%
7.08
ΛΑΜΨΑ
+1,78%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,15%
0.358
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,68%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+3,35%
2.78
ΜΑΘΙΟ
+0,50%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,84%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
+0,84%
48
ΜΙΓ
-1,11%
4.01
ΜΙΝ
-5,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,02%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
+2,13%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,65%
0.936
ΞΥΛΚ
+8,33%
0.299
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+23,60%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
-1,42%
2.77
ΟΠΑΠ
+0,26%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,66%
0.921
ΟΤΕ
+0,64%
14.1
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.78
ΠΑΙΡ
-1,70%
1.155
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.884
ΠΕΤΡΟ
+1,30%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+4,06%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,35%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
-0,26%
1.895
ΣΠΕΙΣ
-1,25%
7.9
ΣΠΙ
+0,57%
0.712
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,11%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-2,99%
0.26
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.15
ΧΑΙΔΕ
+1,46%
0.695

Aυτοκινητοβιομηχανία: Κύριος στόχος η δημιουργία πράσινης Ευρώπης

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να καταφέρει να δημιουργήσει χωρίς απαγορεύσεις και περιορισμούς τη νέα πράσινη Ευρώπη, παρά την έντονη ανησυχία που υπάρχει για τα υψηλά ποσοστά ρύπων.

Πριν από την αναθεώρηση των προτύπων CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά τον επόμενο μήνα, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), Oliver Zipse, προειδοποίησε ότι «η νέα, πράσινη Ευρώπη δεν πρέπει να οδηγείται από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών».

Μιλώντας σήμερα σε μία εκδήλωση Politico Live, ο κ. Zipse, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της BMW, ρώτησε: «Ποια εικόνα έχουμε στο μυαλό μας όταν σκεφτόμαστε την Ευρώπη το 2030, το 2040 και το 2050; Η νέα, πράσινη Ευρώπη καθοδηγείται από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών ή ενθαρρύνεται από την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα;».

«Ο μετασχηματισμός του τομέα της κινητικότητας συμβαίνει εδώ και τώρα», δήλωσε ο κ. Zipse. «Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μίας Ευρώπης ουδέτερου άνθρακα το 2050, σε μία τεχνολογικά ουδέτερη και ολιστική προσέγγιση», ανέφερε και πρόσθεσε: «Και υπό τις σωστές συνθήκες, είμαστε ανοιχτοί σε ακόμη υψηλότερους στόχους μείωσης CO2 το 2030».

Αυτό, όμως, εξαρτάται από την ύπαρξη αρκετών σημείων φόρτισης και σταθμών υδρογόνου σε όλη την ΕΕ. Η ACEA καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αδράξει την ευκαιρία της επικείμενης οδηγίας για την υποδομή εναλλακτικών καυσίμων να επιφέρει επιτέλους δεσμευτικούς στόχους για την υποδομή σε όλα τα κράτη-μέλη.

«Χωρίς αυτούς τους στόχους θα αντιμετωπίσουμε ένα εμπόδιο για την ηλεκτρονική κινητικότητα και ο μετασχηματισμός μας θα χάσει την ορμή του», προειδοποίησε ο κ. Zipse.

Επιπλέον, ο πρόεδρος της ACEA σημείωσε ότι στον δρόμο προς το μηδέν, κάθε διαθέσιμη τεχνολογία πρέπει να διαδραματίσει τον ρόλο της. Η βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες μετάδοσης για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου των οχημάτων.

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτός ο μετασχηματισμός δεν περιορίζει την κινητικότητά μας.Είτε πρόκειται για την οικονομία, για τις προσωπικές μας σχέσεις, για την κοινωνική συνοχή και τη συμμετοχή, το επίπεδο κινητικότητας είναι ένας σαφής δείκτης προόδου», τόνισε ο κ. Zipse.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!