Γ.Δ.
1502.79 0,00%
ACAG
0,00%
6.08
CENER
0,00%
8.54
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
0,00%
11.4
TITC
0,00%
31.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.85
ΑΛΜΥ
0,00%
2.83
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7515
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.71
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.4
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.31
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.62
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
0,00%
8.358
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.98
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.52
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
32.76
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.23
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.63
ΕΛΠΕ
0,00%
8.715
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.888
ΕΛΧΑ
0,00%
2.1
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.04
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
8.52
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.141
ΕΧΑΕ
0,00%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.715
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.25
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.186
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.24
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.775
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.675
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.544
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.242
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.72
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.395
ΛΑΒΙ
0,00%
0.962
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
4
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.29
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
39
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.97
ΞΥΛΚ
0,00%
0.279
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.78
ΟΠΑΠ
0,00%
15.35
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.936
ΟΤΕ
0,00%
14.24
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.56
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
0,00%
3.85
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.28
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.665
ΣΑΡ
0,00%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0315
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.895
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.19
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.78
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
0,00%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Σιδηροδρομικά έργα 400 εκατ. δημοπρατούνται μέσα στον Αύγουστο

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες βγαίνουν στον αέρα οι διαγωνισμοί της ΕΡΓΟΣΕ για σειρά σιδηροδρομικών έργων, ύψους άνω των 400 εκατ. ευρώ, που αφορούν στην πλειοψηφία τους αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου ή εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών. Όπως έχει υποστηρίξει πρόσφατα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Χρήστος Βίνης τα έργα εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πακέτο διαγωνισμών, ύψους περί τα 700 εκατ. ευρώ, για τους οποίους υπάρχουν ήδη οριστικές μελέτες.

Μέσα στους διαγωνισμούς που προκηρύσσονται άμεσα περιλαμβάνεται και η δεύτερη φάση αναβάθμισης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, έργο προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ. Με το συγκεκριμένο έργο αναβαθμίζεται ο Σ.Σ. Αθηνών τόσο στην ικανότητα εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού (αύξηση γραμμών & αποβαθρών, σύνδεση με σταθμό μετρό, ολοκλήρωση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων κλπ.) όσο και αισθητικά (αποκατάσταση όψεων).

Τα έργα αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της χώρας είναι απαραίτητα καθώς η σημερινή κατάσταση δε μπορεί να χαρακτηριστεί ως η καλύτερη. Υπενθυμίζεται πως οι εργασίες ανακαίνισης και ανάπτυξης του Σ.Σ. Αθηνών ξεκίνησαν από τον ΟΣΕ προς 16ετίας (!), δηλαδή το 2005, συνεχίστηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ με τη σύμβαση 751 / 2015 και θα ολοκληρωθούν με το νέο διαγωνισμό. Με μελλοντική εργολαβία θα ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της σηματοδότησης και των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων καθώς και η ολοκλήρωση των οδικών έργων για την κυκλοφοριακή αναβάθμιση της περιοχής.

Στα έργα που δημοπρατούνται ακόμα και εντός του Αυγούστου περιλαμβάνονται, επίσης, η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ προχωρά και σε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για την εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη ο οποίος είχε εξελιχθεί σε πολυετές σήριαλ με προσφυγές, εμπλοκές, κ.α. Το έργο είναι προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ. Με προϋπολογισμό 60 εκατ. ευρώ προκηρύσσεται και η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.

Στο τελικό στάδιο προετοιμασίας βρίσκονται όμως και οι έξι μεγάλοι διαγωνισμοί της ΕΡΓΟΣΕ που προωθούνται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, συνολικού ύψους 3,3 δισ. ευρώ. Στο υπουργείο Υποδομών εκτιμούν πως η διαδικασία μπορεί να ξεκινήσει ακόμα και εντός του Αυγούστου, χωρίς να αποκλείεται μια μικρή παράταση για τις αρχές Σεπτεμβρίου. Σχεδόν ταυτόχρονα θα βγουν στον αέρα και οι διαγωνισμοί για τους τεχνικούς συμβούλους τόσο στους έξι διαγωνισμούς, όσο και για το συμμάζεμα εν εξελίξει εργολαβιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Τα έξι έργα που προωθούνται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου είναι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες (η ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία) με προϋπολογισμό 1,3 δισ. ευρώ, το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο (815 εκατ. ευρώ), η σύνδεση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με τα λιμάνια της Ραφήνας (300 εκατ. ευρώ) και του Λαυρίου (380 εκατ.), η σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το λιμάνι της Πάτρας (514 εκατ. ευρώ) και η σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με το δίκτυο. Στο τελευταίο έργο αποφασίστηκε να ενταχθεί και ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Δυτικής Θεσσαλονίκης ως ενιαία εργολαβία. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος είναι, επίσης, αίτημα κατοίκων και φορέων της Θεσσαλονίκης ενώ σχεδιάζεται, επίσης, αρκετά χρόνια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!