Black Friday: Τι προσφορές περιμένουμε φέτος στα ταξίδια

Πτήσεις, διαμονές και εμπειρίες με έως -70%. Ο ταξιδιωτικός χάρτης των φετινών εκπτώσεων της Black Friday

Αεροπορικά ταξίδια © Pixabay

Η Black Friday πλησιάζει και οι ταξιδιώτες ανά τον κόσμο ετοιμάζονται για τον πιο «καυτό» μήνα προσφορών της χρονιάς. Φέτος η πολυαναμενόμενη ημέρα πέφτει στις 28 Νοεμβρίου 2025 και οι εταιρείες του τουρισμού έχουν ήδη αρχίσει να αποκαλύπτουν τα χαρτιά τους. Από μεγάλες εκπτώσεις σε ξενοδοχεία και πτήσεις μέχρι προσφορές σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων και δραστηριότητες, η φετινή Black Friday αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.

Η Booking.com με τη μεγαλύτερη Black Friday καμπάνια στην ιστορία της

Η Booking.com, η κορυφαία ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο, εγκαινιάζει τη μεγαλύτερη Black Friday καμπάνια στην ιστορία της, προσφέροντας εκπτώσεις έως και 40% σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες ταξιδιωτικών υπηρεσιών: καταλύματα, ενοικίαση αυτοκινήτων, αξιοθέατα, μεταφορές από/προς αεροδρόμιο και πτήσεις.

Η περίοδος των προσφορών θα διαρκέσει από 20 Νοεμβρίου έως και 3 Δεκεμβρίου 2025, με δυνατότητα πραγματοποίησης ταξιδιών έως τις 31 Δεκεμβρίου 2026. Οι ταξιδιώτες μπορούν να επωφεληθούν από ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης, πληρωμή αργότερα, αλλά και από τη δυνατότητα προ-κράτησης για το 2026 σε προνομιακές τιμές, μια επιλογή που αναμένεται να αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλής, καθώς σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας το 38% των ταξιδιωτών αναμένει αυξημένο κόστος ταξιδιών το 2026.

Οι εκπτώσεις διαμορφώνονται ως εξής:

  • Καταλύματα: έως -40% σε επιλεγμένα ξενοδοχεία και βίλες με την ένδειξη Black Friday Deal.
  • Ενοικίαση αυτοκινήτων: έως -25%, ιδανική ευκαιρία για road trips σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  • Αξιοθέατα και δραστηριότητες: έως -20% για εμπειρίες ευεξίας, περιηγήσεις και εκδρομές.
  • Μεταφορές από/προς αεροδρόμιο: 20% έκπτωση σε επιλεγμένες διαδρομές, μια νέα κατηγορία που εντάσσεται φέτος στις προσφορές.
  • Πτήσεις: έως -15% σε επιλεγμένους προορισμούς σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.

Η Booking.com αναδεικνύει και τη σημασία των οικογενειακών ταξιδιών, σημειώνοντας ότι το 67% των γονέων χρησιμοποιεί εφαρμογές για να εξοικονομήσει χρήματα. Οι εκπτώσεις αυτές, επομένως, μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στο να μείνει ένα ταξίδι όνειρο ή να γίνει πραγματικότητα.

Παράλληλα, το 84% των ταξιδιωτών δηλώνει πρόθυμο να κάνει carpooling, ενώ το 54% θα χρησιμοποιούσε εφαρμογή για να βρει συνοδοιπόρους, μια τάση που ενισχύει το ενδιαφέρον για πιο βιώσιμες μετακινήσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι η Booking.com προβάλλει road trips όπως η Route 66 στις ΗΠΑ και η Great Ocean Road στην Αυστραλία, οι οποίες το 2026 γιορτάζουν τα 100 τους χρόνια.

Οι αεροπορικές εταιρείες ετοιμάζουν εκπλήξεις

Το ενδιαφέρον για τη φετινή Black Friday δεν περιορίζεται στις πλατφόρμες online κρατήσεων. Οι αεροπορικές εταιρείες ετοιμάζονται για δυναμικές καμπάνιες, συνεχίζοντας τον έντονο ανταγωνισμό που παρατηρήθηκε το 2024.

Η Aegean Airlines, που πέρυσι εντυπωσίασε με εκπτώσεις έως 70% για κρατήσεις την ημέρα της Black Friday και 60% το επόμενο σαββατοκύριακο, φαίνεται έτοιμη να ξεπεράσει τον εαυτό της. Πληροφορίες αναφέρουν ότι φέτος η εταιρεία σχεδιάζει προσφορές τύπου «1+1 δωρεάν» και προνόμια για τα μέλη του προγράμματος Miles+Bonus, προκειμένου να ενισχύσει την πιστότητα των πελατών της.

Η Sky Express, μετά την επιτυχημένη συμμετοχή της το 2024 με ειδικές τιμές σε 33 προορισμούς εσωτερικού και 11 εξωτερικού, προετοιμάζει επίσης δυναμική παρουσία και φέτος. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν στο newsletter της εταιρείας, ώστε να ενημερωθούν πρώτοι για τις προσφορές – κάτι που αποδείχθηκε καθοριστικό πέρυσι, καθώς πολλά δρομολόγια εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες.

Από την πλευρά τους, οι ευρωπαϊκές low-cost εταιρείες, όπως η Ryanair, η Wizz Air και η EasyJet, αναμένεται να συνεχίσουν την παράδοση των προηγούμενων ετών, προσφέροντας εισιτήρια με σημαντικές εκπτώσεις για ευρωπαϊκούς προορισμούς. Η Ryanair, για παράδειγμα, είχε το 2024 διαθέσει προσφορές για περισσότερους από 235 προορισμούς, με τιμές που ξεκινούσαν από 9 ευρώ, προκαλώντας ένα κύμα κρατήσεων για city breaks και σύντομες αποδράσεις.

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες μπαίνουν στο παιχνίδι

Το 2024, μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι, όπως οι Zeus International Hotels & Resorts, Brown Hotels, Louis Hotels και το Kiani Beach Resort στην Κρήτη, είχαν συμμετάσχει δυναμικά στις Black Friday προσφορές, προσφέροντας εκπτώσεις που έφταναν έως 50%.

Αντίστοιχη κινητικότητα αναμένεται και φέτος, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για παρόμοια ή και μεγαλύτερα ποσοστά εκπτώσεων σε διαμονές για το 2026.

Η Black Friday 2025 έρχεται, λοιπόν, να επανατοποθετήσει τα ταξίδια στο επίκεντρο, σε μια περίοδο όπου το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών αναζωπυρώνεται και η ανάγκη για «έξυπνες» κρατήσεις είναι πιο έντονη από ποτέ. Είτε πρόκειται για ένα σύντομο Σαββατοκύριακο στην Ευρώπη είτε για ένα μακρινό ταξίδι ζωής, οι φετινές προσφορές υπόσχονται ότι -τουλάχιστον για δύο εβδομάδες- ο κόσμος θα είναι λίγο πιο κοντά.