ΕΟΤ: Συμμετοχή στην Travel News Market 2025 της Σουηδίας

Στη Σουηδία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ. Συμμετείχε στην ταξιδιωτική έκθεση Travel News Market 2025 στη Στοκχόλμη

Στοκχόλμη, Σουηδία © Unsplash

Στην Β2Β ταξιδιωτική έκθεση της Σουηδίας Travel News Market 2025 συμμετείχαν η Ελλάδα και ο ΕΟΤ. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στις 27 Νοεμβρίου 2025 στο χώρο Avicii Arena της Στοκχόλμης.

Η ελληνική παρουσία ενισχύθηκε με την εκπροσώπηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ), της Καρπάθου, της Σαντορίνης και της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Β2Β εκδήλωση διοργανώθηκε για 9η χρονιά από το έγκριτο διαδικτυακό ταξιδιωτικό περιοδικό RES TRAVEL MAGAZINE (https://res.se/) και την επαγγελματική ταξιδιωτική ιστοσελίδα TRAVELNEWS (https://www.travelnews.se/).

Η Travel News Market είναι η μεγαλύτερη ταξιδιωτική εκδήλωση B2B στη Σουηδία, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε προορισμούς, ξενοδοχεία, DMCs, ταξιδιωτικούς πράκτορες εισερχόμενου τουρισμού να δικτυωθούν με μέλη του Travel News Buyers Club, όπως ταξιδιωτικούς πράκτορες, διοργανωτές ταξιδιών, γραφεία εκδηλώσεων, επαγγελματίες MICE από την ευρύτερη περιοχή των Σκανδιναβικών χωρών και οι οποίοι αναζητούν μέσω των Β2Β συναντήσεων, νέους προορισμούς και τουριστικά προϊόντα για τους Σκανδιναβούς.

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στην Travel News Market 2025 της Σουηδίας

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στην Travel News Market 2025 της Σουηδίας © ΕΟΤ

Στόχος της συμμετοχής του ΕΟΤ ήταν η παρουσίαση και προβολή της Ελλάδας σε εξειδικευμένο κοινό ως προορισμού διακοπών εμπειρίας και αναψυχής για όλο το χρόνο, στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Στις επαγγελματικές συναντήσεις που είχε η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Σκανδιναβίας, με παράγοντες της σουηδικής τουριστικής αγοράς, επιβεβαιώθηκε το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον των Σκανδιναβών για την Ελλάδα με την προσοχή να εστιάζεται στα θεματικά τουριστικά προϊόντα αλλά και στους ελληνικούς προορισμούς που είναι λιγότερο δημοφιλείς στο ευρύ κοινό (hidden gems).