Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Πιο προσεχτικές οι αγορές των Ελλήνων φέτος τα Χριστούγεννα

Η πανδημία επιτάσσει πιο προσεκτικές και επικεντρωμένες στην εμπειρία αγορές τα φετινά Χριστούγεννα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» η οποία διεξήχθη από την Sitecore. Σημειώνεται ότι η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, οι οποίοι απάντησαν σε μια έρευνα 10 λεπτών, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.

Συγκεκριμένα, αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, ποσοστό 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους. Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή ενώ το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας.

Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει.

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους καταναλωτές. Συγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια. Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο. Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει ότι το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία». Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία ενώ το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος.

Αναφορικά με τις δαπάνες των νέων καταναλωτών, ποσοστό 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία. Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι. Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!