Γ.Δ.
1271.2 +0,51%
ACAG
+0,83%
6.05
CENER
+1,77%
6.9
CNLCAP
+3,50%
7.4
DIMAND
+0,46%
10.9
OPTIMA
+0,13%
7.81
TITC
+0,72%
19.48
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.388
ΑΒΕ
-1,14%
0.52
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,40%
2.52
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.554
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.58
ΑΝΕΚ
-1,44%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
11.4
ΑΣΚΟ
+1,80%
2.26
ΑΣΤΑΚ
-0,54%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,74%
11.28
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,37%
5.49
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,41%
1.75
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,06%
13.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
-0,56%
10.69
ΔΟΜΙΚ
-0,86%
3.47
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,86%
0.328
ΕΒΡΟΦ
+4,71%
1
ΕΕΕ
+0,75%
25.49
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.558
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.31
ΕΛΛ
-0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.225
ΕΛΠΕ
0,00%
7.65
ΕΛΣΤΡ
+2,09%
2.93
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
0,00%
1.872
ΕΝΤΕΡ
-1,60%
6.16
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,73%
9.67
ΕΣΥΜΒ
-1,36%
1.09
ΕΤΕ
+0,55%
6.2
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-2,15%
5.93
ΕΥΡΩΒ
+1,11%
1.6875
ΕΧΑΕ
+0,57%
5.33
ΙΑΤΡ
-0,56%
1.77
ΙΚΤΙΝ
+7,44%
0.462
ΙΛΥΔΑ
+0,75%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+0,14%
3.475
ΙΝΛΙΦ
+1,59%
4.47
ΙΝΛΟΤ
+1,81%
0.955
ΙΝΤΕΚ
+0,81%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,78%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+5,68%
1.395
ΙΝΤΚΑ
+0,38%
2.66
ΚΑΜΠ
+4,29%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+4,00%
312
ΚΕΚΡ
-0,28%
1.76
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-0,79%
1.25
ΚΟΡΔΕ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΑΛ
+2,17%
0.564
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.45
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,35%
9.58
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
-2,86%
1.02
ΛΑΒΙ
+5,25%
0.722
ΛΑΜΔΑ
+1,14%
6.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.18
ΛΟΥΛΗ
+1,48%
2.75
ΜΑΘΙΟ
+1,80%
1.13
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-1,16%
3.41
ΜΕΡΚΟ
+3,14%
46
ΜΙΓ
-1,05%
4.7
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,97%
25
ΜΟΝΤΑ
-2,47%
1.58
ΜΟΤΟ
+1,00%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,00%
3.03
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.925
ΜΠΤΚ
+6,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,44%
36.18
ΝΑΚΑΣ
-3,31%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,50%
0.338
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
+0,43%
23.1
ΟΛΠ
+1,54%
23.1
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,61%
14.78
ΟΤΕ
+1,15%
13.18
ΟΤΟΕΛ
+0,48%
12.52
ΠΑΙΡ
+4,13%
1.135
ΠΑΠ
-0,90%
2.2
ΠΕΙΡ
+1,07%
3.208
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.9
ΠΛΑΘ
+1,46%
4.18
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.418
ΠΡΕΜΙΑ
-1,82%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,68%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,68%
4.47
ΡΕΒΟΙΛ
+0,26%
1.935
ΣΑΡ
-0,86%
8.05
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
-0,81%
0.366
ΣΙΔΜΑ
-0,42%
2.35
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.7
ΣΠΙ
-0,65%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+3,48%
15.47
ΤΖΚΑ
+2,78%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.776
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
+1,80%
0.396
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+2,80%
0.0735
ΦΡΛΚ
-0,86%
4.05
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-7,19%
0.645

Kaspersky: Πώς οι ΜμΕ κατάφεραν να επιβιώσουν στην πανδημία

Η ανάπτυξη νέων προϊόντων ήταν ένας τρόπος για να ανταποκριθούν οι ΜμΕ στις προκλήσεις που επέφερε η πανδημία. Συγκεκριμένα, στο ξεκίνημα της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020,  το 29% των ΜμΕ δημιούργησαν νέα προϊόντα σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της Kaspersky. Οι περιορισμοί συγκλόνισαν την οικονομική ευημερία της πλειονότητας των ΜμΕ (66%) και οι ίδιες κλήθηκαν να λάβουν πολλά μέτρα εξοικονόμησης κόστους. Υπό το πρίσμα αυτό, η έναρξη νέων προσφορών ή επιχειρηματικών ευκαιριών, καθώς και άλλων μέτρων που ελήφθησαν, ήταν μια προσπάθεια επιβίωσης.

Η ικανότητα μιας επιχείρησης να ανταποκρίνεται επαρκώς σε καταστάσεις κρίσης μπορεί να της επιτρέψει να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία, αξιοποιώντας την στο έπακρο. Σύμφωνα με τον Steven Callander, καθηγητή πολιτικής οικονομίας στο Stanford Graduate School of Business, «ο στόχος για μια επιχείρηση είναι να χειριστεί την κρίση ως πρόβλημα διαχείρισης» και «να ευδοκιμήσει ερχόμενη στο επίκεντρο». Υπό το πρίσμα της πανδημίας, οι αποφάσεις ήταν ιδιαίτερα πολύπλοκες. Οι οργανισμοί έπρεπε να λάβουν υπόψη τους εξωτερικούς παράγοντες – lockdown, νέες υγειονομικές απαιτήσεις, ριζικά αλλαγμένο τρόπο ζωής – και τις επιχειρηματικές τους δυνατότητες.

Εκτός από την κυκλοφορία νέων προϊόντων και υπηρεσιών (29%), ως ενεργή απάντηση στην κρίση, ένας στους πέντε οργανισμούς εισήλθε σε νέους επιχειρηματικούς τομείς (21%). Για εταιρείες στους τομείς των εκδηλώσεων, της ψυχαγωγίας, της τέχνης και του πολιτισμού, ή ακόμη και σε τομείς της υγειονομικής περίθαλψης, αυτό μπορεί να σημαίνει την καθιέρωση ψηφιακής εναλλακτικής λύσης για τις φυσικές προσφορές τους. Για καταστήματα ή εστιατόρια – η είσοδος σε διαδικτυακές πωλήσεις και η παράδοση προϊόντων κατ’ οίκον. Για κατασκευαστές – η παραγωγή μασκών, απολυμαντικών και άλλων ιατρικών αξεσουάρ ή προϊόντων για άνεση στο σπίτι.

Μεταξύ άλλων μέτρων κατά της κρίσης, αναμενόμενα το πιο συνηθισμένο, ήταν να επιτρέπεται σε όλους ή τους περισσότερους υπαλλήλους να εργάζονται εξ αποστάσεως (46%). Ωστόσο, η πλειονότητα των αποφάσεων στόχευε ακόμη στη βελτιστοποίηση των δαπανών: οι οργανισμοί εισήγαγαν περικοπές προϋπολογισμού (38%), μειωμένους μισθούς ή ώρες εργασίας (35%), εκτροπή προϋπολογισμών ή διακοπή επενδυτικών σχεδίων (30%). Μία στις δέκα εταιρείες έπρεπε να λάβει κρίσιμα μέτρα όπως απολύσεις υπαλλήλων (12%) ή να σταματήσει να πληρώνει λογαριασμούς (11%).

«Αν και κάποιες αποφάσεις ήταν δύσκολες, δεν παύουν να ήταν και απαραίτητες. Τώρα, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι η συνολική αίσθηση για τα αποτελέσματα της πανδημίας είναι κάπως θετική για τις μικρές εταιρείες: τα δύο τρίτα (63%) συμφωνούν ότι οι επιχειρήσεις τους ανταποκρίθηκαν καλά στην παγκόσμια πρόκληση. Τα διδάγματα που θα αντληθούν θα τις βοηθήσουν τώρα να προετοιμαστούν καλύτερα για μελλοντικές προκλήσεις, να βελτιώσουν το τρέχον επενδυτικό σχέδιο και διαδικασίες, να δοκιμάσουν νέα πράγματα με τόλμη και να γίνουν πιο ψηφιακές. Πιστεύω επίσης ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που ξεκίνησαν ως απάντηση θα παραμείνουν επίκαιρα επειδή οι περιορισμοί κατά της COVID-19 εξακολουθούν να ισχύουν και οι άνθρωποι συνεχίζουν να ακολουθούν τις ψηφιακές συνήθειες που επιτεύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας», σχολιάζει ο Andrey Dankevich, Senior Product Marketing Manager στην Kaspersky.

Για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν περισσότερες τεχνολογικές γνώσεις και να είναι πιο ασφαλείς στον ψηφιακό κόσμο, η Kaspersky παρουσίασε την πλατφόρμα Cybersecurity on a Budget με δωρεάν οδηγούς για τον τρόπο εξοικονόμησης σε διαδικτυακά εργαλεία, επικοινωνία με πελάτες, προστασία ευαίσθητων δεδομένων και πολλά άλλα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!