Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

ΕΕΤΤ: Βροχή καταγγελιών για τις υπηρεσίες courier το 2020

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι καταγγελίες καταναλωτών στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών Και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μέσα στο 2020. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕΤΤ, οι καταγγελίες για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες μειώθηκαν πέρυσι, αλλά εκτοξεύθηκαν οι καταγγελίες για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες ή ταχυμεταφορές.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕΤΤ, οι καταγγελίες για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες από περίπου 300 που ήταν το 2019, πέρυσι δεκαπλασιάστηκαν και ξεπέρασαν τις 3.000. Μάλιστα, η συντριπτική πλειονότητα των καταγγελιών (86%) αφορούσε σε καταγγελίες καθυστέρησης επίδοσης αλληλογραφίας/δέματος.

Το πρόβλημα φυσικά ανέκυψε με την πανδημική κρίση, όπου με την καραντίνα και τα κλειστά καταστήματα, οι καταναλωτές στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επομένως αυξήθηκε η διακίνηση αγαθών μέσω courier επιχειρήσεων, όπως επίσης και οι ταχυδρομικές επικοινωνίες καθώς ο κόσμος παρέμεινα κλεισμένος στα σπίτια του.

Οι καταγγελίες για τις τηλεπικοινωνίες

Αντίθετα, μείωση σημείωσαν οι καταγγελίες για τις τηλεπικοινωνίες. Από περίπου 14.700 που ήταν το 2019 υποχώρησαν στις 12.100 πέρυσι. Η συντριπτική πλειονότητα των καταγγελιών (60%) αφορούσε σε συνδυαστικές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (τηλεφωνία, internet κ.λπ.) και ακολουθούσαν οι καταγγελίες για την κινητή (16%), των υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης (13%), γενικής ενημέρωσης (10%) και μόλις το 1% αφορούσε στην σταθερή τηλεφωνία.

Ανά είδος καταγγελίας, οι περισσότερες που έγιναν πέρυσι ήταν αμφισβήτηση λογαριασμού. Πάνω από τις μισές καταγγελίες που έχουν κατατεθεί αφορούν σε αμφισβήτηση λογαριασμού. Μάλιστα, στην κινητή τηλεφωνία, σχεδόν δύο στις τρεις καταγγελίες (67%) αφορούν στην αμφισβήτηση λογαριασμού. Και αν σε αυτές προστεθούν οι αμφισβητήσεις λογαριασμών σε υπηρεσίες αυξημένων χρεώσεων, που η συντριπτική τους πλειοψηφία αφορά σε υπηρεσίες κινητής, τότε το ποσοστό των δυσαρεστημένων καταναλωτών με τους λογαριασμούς του κινητού τους, αυξάνει περαιτέρω.

Οι πολυμεσικές υπηρεσίες

Αναφορικά με τις πολυμεσικές υπηρεσίες, δηλαδή τις υπηρεσίες των πενταψήφιων κωδικών (19ΧΧΧ, 54ΧΧΧ κ.λπ.), τα στοιχεία της ΕΕΤΤ δείχνουν ότι οι καταγγελίες μειώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το 2019. Συγκεκριμένα μειώθηκαν από περίπου 3.500 το 2019  σε 1.600 πέρυσι. Η μείωση αυτή αποδίδεται στα μέτρα που έλαβε η ΕΕΤΤ στις αρχές του 2020, βάσει των οποίων οι πάροχοι υπηρεσιών αυξημένων χρεώσεων τηλεφωνίας (ringtones, αστρο-προγνώσεις, συμβουλές κ.λπ.) υποχρεώθηκαν να διατηρούν στα αρχεία τους την επιβεβαιωμένη εγγραφή των καταναλωτών στις υπηρεσίες τους.

Αν και ο όγκος των παραπόνων παραμένει ακόμη υψηλός -αυτό συμβαίνει καθώς ο νέος κανονισμός ξεκίνησε να ισχύει τον Μάιο του 2020- εν τούτοις φαίνεται ότι υπήρξε ταχεία αποκλιμάκωση των καταγγελιών. Αυτό αποδεικνύει τον παρελκυστικό τρόπο που λειτουργούσαν οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών αυξημένων χρεώσεων όλα τα προηγούμενα χρόνια, «φορτώνοντας» κάθε χρόνο με χρεώσεις μερικών δεκάδων εκατ. ευρώ τους λογαριασμούς των καταναλωτών. Για φέτος δε, ο αριθμός των καταγγελιών στη συγκεκριμένη κατηγορία, αναμένεται να είναι ακόμη μικρότερος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!