Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Ποια ελληνικά προϊόντα πρωταγωνιστούν σε παρουσιάσεις στην Ιαπωνία

Φέτα, φιστίκι, ελιές και ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας είναι τα ελληνικά προϊόντα που πρωταγωνιστούν σε σειρά παρουσιάσεων στην Ιαπωνία στο πλαίσιο της καμπάνιας “Perfect Match” της ΕΕ. Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Τόκυο, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Perfect Match” της ΕΕ, η οποία έχει ξεκινήσει από πέρυσι, πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα οι ακόλουθες δράσεις:

  • επιμορφωτικά σεμινάρια για τα ευρωπαϊκά τυριά και βούτυρα και ειδικότερα για τις γεωγραφικές ενδείξεις (GIs), τους κανόνες ασφαλείας και τα συστήματα ποιότητας αυτών (https://europa.eu/food-match-japan/en/eu-dairy-seminars-european-japanese-food-perfect-match-gaishoku-business-week-2021) ,
  • το εν εξελίξει “EU Caravan”, μία σειρά παρουσιάσεων σε πέντε διαφορετικές πόλεις της Ιαπωνίας (Τόκυο, Κυότο, Οσάκα, Κόμπε, Γιοκοχάμα) food pairing αγαπημένων ιαπωνικών προϊόντων και ευρωπαϊκών (κρέας, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδο, φρούτα και λαχανικά), για την ανάδειξη της ασφάλειας, της ποιότητας και της αυθεντικότητας των τελευταίων (https://europa.eu/food-match-japan/en/consumer-events). Ανάμεσα στα ευρωπαϊκά προϊόντα, πρωταγωνιστούν και τα εξής ελληνικά: φέτα, φιστίκι, ελιές και ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας. Στο Τόκυο αναμένεται να επαναληφθεί στις 3-12 Δεκεμβρίου τ.ε., στο πλαίσιο της εκδήλωσης “The EU Christmas Village” ,
  • παρουσιάσεις συνταγών που «παντρεύουν» ιαπωνικά με ευρωπαϊκά προϊόντα, όπως καρπάτσιο καβουρδισμένου τόνου με ελαιόλαδο και τυρί φέτα, σε μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ τροφίμων και ποτών , όπως το Shinanoya και το Meidi-ya (https://europa.eu/food-match-japan/en).

Υπενθυμίζεται ότι, η καμπάνια “Perfect Match” είναι χρηματοδοτούμενη από την ΕΕ με στόχο τη δημιουργία θετικής εικόνας των ευρωπαϊκών τροφίμων και ποτών στην Ιαπωνία και την περαιτέρω ενίσχυσή τους κατόπιν της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης, ώστε να συμβάλει στην αύξηση της ζήτησης και του μεριδίου αγοράς των προωθούμενων προϊόντων στη χώρα.

Η καμπάνια δίνει έμφαση στο «τέλειο ταίριασμα» μεταξύ των προϊόντων τροφίμων και ποτών της ΕΕ και της Ιαπωνίας, βοηθώντας τόσο τις επιχειρήσεις όσο και το καταναλωτικό κοινό να τα γνωρίσουν, να τα εκτιμήσουν και να τα εντάξουν στην ιαπωνική κουζίνα.

Τέλος για το ελαιόλαδο, η κατανάλωση του οποίου γνωρίζει αύξηση από το 2018, υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης και ως μέρος των μέτρων προστασίας ορισμένων προϊόντων ως ΓΕ (GIs), σε ό,τι αφορά το ελληνικό ελαιόλαδο, έχουν προστεθεί στις ΓΕ το ελαιόλαδο Καλαμάτας και Σητείας Λασιθίου Κρήτης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!