Γ.Δ.
1270.93 -0,19%
ACAG
0,00%
6.2
CENER
+0,29%
6.98
CNLCAP
-1,97%
7.45
DIMAND
+0,45%
11.1
OPTIMA
-0,26%
7.68
TITC
-0,30%
19.76
ΑΑΑΚ
0,00%
7.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.574
ΑΒΕ
+2,69%
0.534
ΑΔΜΗΕ
-2,19%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,96%
1.5
ΑΛΜΥ
+2,50%
2.87
ΑΛΦΑ
-1,53%
1.485
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,17%
11.7
ΑΣΚΟ
+0,84%
2.4
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
-9,09%
0.3
ΑΤΡΑΣΤ
-0,78%
6.4
ΑΤΤ
-1,13%
10.52
ΑΤΤΙΚΑ
-9,92%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,19%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,76%
2.89
ΒΙΟΣΚ
-3,67%
1.18
ΒΙΟΤ
0,00%
0.224
ΒΙΣ
0,00%
0.29
ΒΟΣΥΣ
-1,65%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-3,05%
1.91
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,36%
13.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-0,37%
10.81
ΔΟΜΙΚ
-1,39%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,29%
0.358
ΕΒΡΟΦ
-1,75%
1.12
ΕΕΕ
+0,53%
26.38
ΕΚΤΕΡ
+1,25%
4.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.36
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
2.275
ΕΛΠΕ
-5,32%
7.29
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
3.05
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΧΑ
-0,21%
1.878
ΕΝΤΕΡ
+0,30%
6.58
ΕΠΙΛΚ
+9,73%
0.124
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.52
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.07
ΕΤΕ
-0,10%
5.994
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.26
ΕΥΔΑΠ
-0,80%
6.17
ΕΥΡΩΒ
-0,19%
1.602
ΕΧΑΕ
-0,94%
5.29
ΙΑΤΡ
+1,08%
1.87
ΙΚΤΙΝ
-0,52%
0.4765
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.44
ΙΝΚΑΤ
-1,05%
3.76
ΙΝΛΙΦ
-3,06%
4.43
ΙΝΛΟΤ
+1,36%
1.044
ΙΝΤΕΚ
+0,66%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+2,92%
1.41
ΙΝΤΚΑ
-0,16%
3.055
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+0,83%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+1,02%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-0,30%
0.668
ΚΟΥΑΛ
+3,73%
0.612
ΚΟΥΕΣ
-1,74%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,43%
9.44
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+0,47%
1.07
ΛΑΒΙ
+1,32%
0.77
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+5,77%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.42
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-0,67%
2.95
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+0,29%
3.49
ΜΕΡΚΟ
-2,15%
45.6
ΜΙΓ
+1,37%
5.19
ΜΙΝ
+0,81%
0.496
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,24%
24.5
ΜΟΝΤΑ
+1,04%
1.94
ΜΟΤΟ
+0,65%
3.12
ΜΟΥΖΚ
+9,85%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,96%
25.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,28%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,17%
3.46
ΝΑΥΠ
+4,90%
1.07
ΞΥΛΚ
+4,50%
0.418
ΞΥΛΠ
+5,88%
0.36
ΟΛΘ
-0,86%
23
ΟΛΠ
-2,75%
23
ΟΛΥΜΠ
+1,11%
2.74
ΟΠΑΠ
+1,10%
14.73
ΟΤΕ
+0,23%
13.3
ΟΤΟΕΛ
-1,27%
12.44
ΠΑΙΡ
+2,46%
1.25
ΠΑΠ
0,00%
2.24
ΠΕΙΡ
-0,71%
3.094
ΠΕΤΡΟ
+1,60%
8.88
ΠΛΑΘ
+0,83%
4.235
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-9,74%
0.352
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,72%
7.55
ΠΡΟΦ
0,00%
4.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,52%
1.895
ΣΑΡ
+1,96%
7.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0295
ΣΕΝΤΡ
+1,57%
0.389
ΣΙΔΜΑ
+2,51%
2.45
ΣΠΕΙΣ
+4,44%
7.52
ΣΠΙ
+1,91%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,38%
15.54
ΤΖΚΑ
-2,58%
1.89
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,77%
1.805
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-6,33%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.07
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.095
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+8,53%
0.7

Σταϊκούρας: Ο ιδιωτικός τομέας χρηματοδότησε το Ράλλυ Ακρόπολις

Στο EKO Acropolis Rally FORUM 2021 μίλησε ο Χρήστος Σταϊκούρας και εξήρε τον ιδιωτικό τομέα που χρηματοδότησε  τις μεγάλες ανάγκες διεξαγωγής του αγώνα του Ράλλυ Ακρόπολις. 

Αναλυτικά η ομιλία του Χρήστου Σταϊκούρα

«Θέλω να ευχαριστήσω τους διοργανωτές του Συνεδρίου για την πρόσκληση να συμμετάσχω, ως ομιλητής, στη σημερινή εκδήλωση.

Εκδήλωση που τιμά τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις, αποτυπώνοντας και αναδεικνύοντας τις πολύπλευρες θετικές πτυχές και προεκτάσεις που είχε για τη χώρα μας η διεξαγωγή ενός αγώνα παγκοσμίου επιπέδου. Ένας ιστορικός, διάσημος, απαιτητικός αγώνας αυτοκινήτου, με διεθνή εμβέλεια.

Ένας αγώνας που αποτελεί μέρος της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και πρεσβευτή της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Ως μέλος της Κυβέρνησης, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που, μετά από 8 χρόνια απουσίας, αυτός ο αγώνας επέστρεψε στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Επιστροφή που αποτέλεσε προσωπικό στόχο του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, και επετεύχθη υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό του Υφυπουργού Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη. Το πιστέψαμε, το υποστηρίξαμε και το πετύχαμε.

Μία εξέλιξη που μας γέμισε όλους με ικανοποίηση και υπερηφάνεια, αφού μπορέσαμε, και πάλι, να φιλοξενήσουμε μία διεθνούς απήχησης εκδήλωση.

Ως πολίτης, είμαι ευτυχής που η Φθιώτιδα, η οποία ιστορικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διοργάνωση, αφού σε αυτή βρίσκονται φημισμένες «σκληρές» ειδικές διαδρομές, είχε την τιμητική της, ως το κέντρο διεξαγωγής του Ράλλυ Ακρόπολις.

Κυρίες και Κύριοι,

Δεν αρκεί, όμως, μόνο να αναλαμβάνεις τη διοργάνωση ενός αγώνα. Επιβάλλεται η διεξαγωγή του να είναι άψογη.

Και πράγματι, η διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, παρά τις ιδιαιτερότητες και τους περιορισμούς που υπήρχαν εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.
Επιτυχία τόσο σε οργανωτικό όσο και αγωνιστικό επίπεδο. Το Ράλλυ Ακρόπολις άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, εντός και εκτός Ελλάδας, αποσπώντας θετικά σχόλια από θεατές, συμμετέχοντες, υπεύθυνους του θεσμού και μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η επιτυχία αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην πολυεπίπεδη, άμεση και έμμεση, σύμπραξη και την εξαιρετική συνεργασία του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα.

Το Κράτος, άμεσα, χρηματοδότησε, στο πλαίσιο των δημοσιονομικών και ταμειακών δυνατοτήτων του, ανάγκες του αγώνα, καλύπτοντας, μεταξύ άλλων, κάποια λειτουργικά έξοδα της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Εξοπλισμού και ορισμένες ανάγκες ασφάλειας διεξαγωγής του αγώνα.

Και δεσμεύομαι, ως Υπουργός Οικονομικών, ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες, με γνώμονα πάντα την οικονομική αποτελεσματικότητα και την κοινωνική ανταποδοτικότητα.

Το Κράτος, έμμεσα, μέσω Υπουργείων, Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, χρηματοδότησε τη διοργάνωση και τη διαφήμιση του αγώνα.

Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, χρηματοδότησε τις μεγάλες ανάγκες διεξαγωγής του αγώνα και της συμμετοχής – οδηγών και αυτοκινήτων – σε αυτόν.

Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, κάλυψε, τηλεοπτικά και διαδικτυακά, τους αγώνες. Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, προέβη σε πράξεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Συγκεκριμένα, τα «Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε.» δώρισαν ένα ηλεκτροκίνητο, επταθέσιο αυτοκίνητο, με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας μετακίνησης των ωφελούμενων του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Στερεάς Ελλάδας.

Μια πρωτοβουλία που υλοποιείται, αφού έχει υπογραφεί η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία συνοδεύτηκε με ένα σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ο οποίος ήδη λειτουργεί.

Επίσης, ο ιδιωτικός τομέας, ως πάροχος υπηρεσιών, λειτούργησε με αρκετή – μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν – υπευθυνότητα, είτε αναφερόμαστε στις μεταφορές, είτε στην εστίαση, είτε στη διαμονή.

Επιπλέον, ο ιδιωτικός τομέας, ως εθελοντής, προσέφερε τα μέγιστα.

Παράλληλα, η εκδήλωση έδωσε τη δυνατότητα σε θεατές και φοιτητές, κατά τη διάρκεια του service park στη Λαμία, να γνωρίσουν καλύτερα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να έρθουν σε επαφή με τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας στον χώρο της αυτοκίνησης, συμβάλλοντας στη «γέννηση» ιδεών και πρωτοβουλιών, και γιατί όχι στην ανάδειξη νέων οδηγών.

Τέλος, Κράτος και ιδιωτικός τομέας συνέδεσαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με την οδική ασφάλεια, με παράλληλες δράσεις που «έτρεξαν» κατά τη διοργάνωση του αγώνα.
Στόχος της Κυβέρνησης είναι η σωστή οδική συμπεριφορά να γίνει στάση ζωής.

Κυρίες και Κύριοι,

Συμπερασματικά, Κράτος και ιδιωτικός τομέας αποδείξαμε ότι, με κοινή προσπάθεια, συντονισμένα και μεθοδικά, μπορούμε να διοργανώσουμε, με τον καλύτερο τρόπο, παγκόσμιας εμβέλειας γεγονότα.

Θέλω, και πάλι, να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλαν για την εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις.

Διαγωνιζόμενους, εθελοντές, θεατές, χορηγούς και κρατικούς φορείς.

Δίνουμε λοιπόν ραντεβού για το 2022, αλλά και για το 2023, χρονιά κατά την οποία θα γιορτάσουμε, μαζί, τα 70 χρόνια από την πρώτη διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις. Το «Ράλλυ των Θεών» θα συνεχίσει να γράφει ιστορία!».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!