Γ.Δ.
823.92 +0,09%
CENER
+1,90%
2.68
CNLCAP
-1,23%
8
TITC
-0,36%
11.16
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-2,10%
0.7
ΑΒΕ
-1,28%
0.385
ΑΔΜΗΕ
-1,05%
1.89
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,20%
1.69
ΑΛΦΑ
+1,37%
0.8464
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.55
ΑΝΕΚ
0,00%
0.061
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-0,79%
5.02
ΑΣΚΟ
-0,48%
2.06
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
-4,43%
0.0841
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
+1,34%
3.405
ΒΙΟΚΑ
-3,09%
1.57
ΒΙΟΣΚ
-0,98%
0.505
ΒΙΟΤ
+9,63%
0.296
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
-4,59%
2.08
ΒΥΤΕ
-0,69%
2.88
ΓΕΒΚΑ
+0,85%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,64%
9.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-0,96%
5.15
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,02%
0.546
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-1,00%
0.297
ΕΒΡΟΦ
-2,70%
0.72
ΕΕΕ
+0,47%
21.2
ΕΚΤΕΡ
-0,83%
0.956
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,99%
0.395
ΕΛΙΝ
+3,30%
1.72
ΕΛΛ
-0,98%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,35%
1.722
ΕΛΠΕ
-0,16%
6.39
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-1,05%
1.89
ΕΛΧΑ
+0,73%
1.38
ΕΝΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΠΙΛΚ
-7,69%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.58
ΕΣΥΜΒ
-2,39%
0.572
ΕΤΕ
+1,05%
2.983
ΕΥΑΠΣ
-1,39%
4.27
ΕΥΔΑΠ
-3,49%
7.2
ΕΥΠΙΚ
+0,79%
7.66
ΕΥΡΩΒ
-1,10%
0.8852
ΕΧΑΕ
-1,34%
3.325
ΙΑΤΡ
-3,25%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-2,13%
0.506
ΙΛΥΔΑ
-2,24%
0.958
ΙΝΚΑΤ
+2,45%
2.09
ΙΝΛΙΦ
-3,83%
4.02
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.54
ΙΝΤΕΚ
+2,13%
3.35
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,99%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
+0,77%
1.306
ΚΑΜΠ
-0,76%
1.955
ΚΑΡΕΛ
-0,78%
256
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.04
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,04%
0.57
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-2,34%
0.459
ΚΟΥΑΛ
+1,75%
0.407
ΚΟΥΕΣ
+0,12%
4.275
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-2,44%
5.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
+4,86%
0.388
ΛΑΜΔΑ
+2,68%
5.94
ΛΑΜΨΑ
+1,94%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-1,46%
2.02
ΛΥΚ
+2,18%
1.64
ΜΑΘΙΟ
-3,85%
0.75
ΜΕΒΑ
+1,64%
2.48
ΜΕΝΤΙ
-1,72%
2.85
ΜΕΡΚΟ
+2,00%
51
ΜΙΓ
-1,20%
0.0246
ΜΙΝ
-1,85%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,56%
17.62
ΜΟΝΤΑ
-5,17%
0.66
ΜΟΤΟ
-2,37%
1.855
ΜΟΥΖΚ
-4,76%
0.6
ΜΠΕΛΑ
0,00%
14.35
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,93%
2.07
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.88
ΜΠΤΚ
-14,18%
0.575
ΜΥΤΙΛ
+2,86%
14.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.93
ΝΑΥΠ
+1,72%
1.18
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+3,12%
0.1985
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-0,80%
24.8
ΟΛΠ
0,00%
15.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
1.67
ΟΠΑΠ
+1,85%
14.28
ΟΤΕ
0,00%
16.32
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
8.58
ΠΑΙΡ
+2,53%
0.81
ΠΑΠ
-1,92%
2.55
ΠΕΙΡ
+0,92%
0.9684
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.7
ΠΛΑΘ
+1,41%
3.6
ΠΛΑΙΣ
-0,56%
3.54
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,76%
1.33
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,88%
3.37
ΡΕΒΟΙΛ
-2,73%
1.07
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-3,85%
0.25
ΣΙΔΜΑ
-2,51%
1.94
ΣΠΕΙΣ
-2,43%
7.22
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-1,71%
17.24
ΤΖΚΑ
+1,42%
2.15
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+2,04%
0.5
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.095
ΦΡΛΚ
-2,39%
3.065
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Προσφορές για 4 οδικούς άξονες με προϋπολογισμό 1 δισ.

Τον κύκλο των μεγάλων οδικών έργων της χώρας κλείνει μέσα στις επόμενες ημέρες το υπουργείο Υποδομών με τη δημοπράτηση τεσσάρων οδικών αξόνων συνολικού προϋπολογισμού περί το ένα δισ. ευρώ. Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου είναι να έχουν επιλεγεί ανάδοχοι μέχρι το καλοκαίρι ώστε άμεσα να εγκατασταθούν τα εργοτάξια.

Την επόμενη Τρίτη, υποβάλλονται οι προσφορές στον διαγωνισμό για το τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του οδικού άξονα Ιτέα – Αντίρριο, προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ. Ο ανάδοχος θα αναλάβει να κατασκευάσει τα τμήματα Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη – Άμφισσα. Η παράκαμψη Γραβιάς είναι ήδη κατασκευασμένη ενώ έχει δημοπρατηθεί και το τμήμα μέχρι τον κόμβο των μεταλλείων Βωξίτη.

Ομοβροντία προσφορών κατατίθεται, όμως, στις 22 Φεβρουαρίου, καθώς οι κατασκευαστικοί όμιλοι θα διεκδικήσουν τους διαγωνισμούς για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ μαζί με τις απαλλοτριώσεις, για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, προϋπολογισμού 210 εκατ. μαζί με την προαίρεση, και για το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), προϋπολογισμού 180 εκατ. ευρώ.

Οπως φαίνεται στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς θα υπάρξει αυτόνομη κάθοδος από τους περισσότερους ισχυρούς ομίλους.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας σχεδιάζεται εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, ενώ είχε συμπεριληφθεί σε δύο διαγωνισμούς για οδικά έργα στην Αττική με σύμβαση παραχώρησης που ακυρώθηκαν στη διάρκεια της δεκαετίας του 2000. Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να προχωρήσει το έργο αυτόνομα καθώς είναι πλέον καθημερινή η ταλαιπωρία των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό και μπλοκάρονται στον κόμβο Μεταμόρφωσης.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει, μεταξύ άλλων, την ολοκλήρωση των έργων στον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) σύνδεσης της Λεωφόρου Κύμης με την Αττική Οδό, την κατασκευή σήραγγας 1,15 χιλιομέτρου με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σήραγγας υπόγειας διάνοιξης μήκους 1,25 χιλιομέτρων. Προβλέπεται και δικαίωμα προαίρεσης για την ολοκλήρωση του Α/Κ Καλυφτάκη με την κατασκευή δύο γεφυρών και των άλλων απαραίτητων έργων.

Επί χρόνια εξαγγέλλεται και η παράκαμψη Χαλκίδας, έργο που τελικά εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αφού περιορίστηκε το τεχνικό του αντικείμενο και το κόστος. Τις τελευταίες εβδομάδες προχώρησαν και τρία άλλα οδικά έργα που προωθούνται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat (που διαχειρίζεται και το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα) επικράτησε στο διαγωνισμό για τον άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη. Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος για την περιφερειακή Θεσσαλονίκης με την υπερυψωμένη γέφυρα (flyover). Τέλος μια κοινοπραξία των ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – Intrakat υπέβαλλε τη μοναδική προσφορά για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!