Κορκίδης: Η απώλεια του πελάτη η αυστηρότερη τιμωρία για επιχείρηση

Τι είπε ο Β. Κορκίδης για την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή όπου θα δίνονται στη δημοσιότητα οι επιχειρήσεις που αισχροκερδούν

Ο Βασ. Κορκίδης ©EUROKINISSI

Για την τροπολογία που αφορά στη δημοσιοποίηση της εμπορικής επωνυμίας επιχειρήσεων που παραβιάζουν τα μέτρα περιστολής φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας σε περιόδους κρίσης αναφέρθηκε ο Βασίλης Κορκίδης.

«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε μια επιχείρηση από τον ίδιο τον καταναλωτή, πόσο μάλλον όταν δυσφημίζεται».

Ο ίδιος προσέθεσε: «Η τροπολογία για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής ή εταιρικής επωνυμίας σε επιχειρήσεις, που παραβιάζουν τα ισχύοντα έκτακτα μέτρα για την περιστολή φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας θα ισχύσει αρχικά έως 30/6/22.

»Η ανάγκη προστασίας της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή σε μια περιόδο που βρίσκεται σε αδυναμία, είναι υποχρέωση όλων των ανθρώπων της αγοράς, αφού όλοι είμαστε καταναλωτές. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτείναμε 7 σημεία ελέγχου πριν κοστολογήσουμε και τιμολογήσουμε ένα καταναλωτικό αγαθό. Για την κερδοσκοπία υπάρχουν αλήθειες και μύθοι, όμως δεν επιτρέπεται οι μύθοι να αδικούν επιχειρήσεις, ούτε οι αλήθειες να μένουν ανώνυμες και να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό στην αγορά.

»Οι καταναλωτές αυτή τη δύσκολη περίοδο της παγκόσμιας ακρίβειας και των “αυξήσεων ανάγκης” στα τρόφιμα και τα προϊόντα πρώτης ανάγκης δεν επιτρέπεται να γίνονται αποδέκτες από κάποιους λίγους “αυξήσεων ευκαιρίας” και κατά συνέπεια, δημόσιας πλέον τιμωρίας».