Γ.Δ.
882.77 +0,83%
CENER
+0,70%
2.89
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
-0,07%
14.69
TITC
0,00%
12.3
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.52
ΑΒΑΞ
-0,12%
0.839
ΑΒΕ
+1,05%
0.479
ΑΔΜΗΕ
+0,53%
1.902
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-0,88%
0.45
ΑΛΜΥ
-0,98%
1.81
ΑΛΦΑ
+1,93%
0.95
ΑΝΔΡΟ
-3,13%
6.2
ΑΝΔΡΟΔ
0,00%
0.0015
ΑΝΕΚ
0,00%
0.075
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-1,12%
5.28
ΑΣΚΟ
+0,97%
2.08
ΑΣΤΑΚ
+0,50%
8.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
5
ΑΤΤ
+0,13%
0.0801
ΑΤΤΙΚΑ
+1,93%
0.95
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.228
ΒΙΟ
-0,26%
3.795
ΒΙΟΚΑ
+2,00%
1.53
ΒΙΟΣΚ
+0,16%
0.614
ΒΙΟΤ
0,00%
0.34
ΒΙΣ
0,00%
0.82
ΒΟΣΥΣ
+3,65%
1.99
ΒΥΤΕ
+0,60%
3.33
ΓΕΒΚΑ
+0,81%
1.24
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,73%
9.67
ΔΑΙΟΣ
-0,64%
3.1
ΔΕΗ
-0,25%
6.01
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,25%
0.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.23
ΔΡΟΜΕ
+2,26%
0.317
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.846
ΕΕΕ
+2,41%
24.26
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.31
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.478
ΕΛΙΝ
0,00%
1.7
ΕΛΛ
+0,64%
15.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,85%
1.864
ΕΛΠΕ
+0,46%
6.5
ΕΛΣΤΡ
-0,79%
2.51
ΕΛΤΟΝ
+0,84%
1.81
ΕΛΧΑ
-1,21%
1.474
ΕΝΤΕΡ
+0,74%
4.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.138
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
6
ΕΣΥΜΒ
+0,91%
0.666
ΕΤΕ
+1,01%
3.293
ΕΥΑΠΣ
0,00%
4.3
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
7.96
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
0.96
ΕΧΑΕ
0,00%
3.29
ΙΑΤΡ
+1,31%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+1,89%
0.54
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.17
ΙΝΚΑΤ
+0,22%
2.235
ΙΝΛΙΦ
+0,50%
4.02
ΙΝΛΟΤ
-3,94%
0.61
ΙΝΤΕΚ
-2,00%
3.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.55
ΙΝΤΕΤ
+1,00%
0.808
ΙΝΤΚΑ
-0,98%
1.82
ΚΑΜΠ
-1,44%
2.05
ΚΑΡΕΛ
0,00%
266
ΚΕΚΡ
-2,55%
1.07
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.54
ΚΛΜ
0,00%
0.59
ΚΟΡΔΕ
+0,40%
0.504
ΚΟΥΑΛ
-2,01%
0.391
ΚΟΥΕΣ
+0,12%
4.255
ΚΡΕΚΑ
-3,64%
0.212
ΚΡΙ
-1,32%
6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.67
ΚΥΡΙΟ
-2,07%
1.18
ΛΑΒΙ
-3,03%
0.8
ΛΑΜΔΑ
+1,44%
6.34
ΛΑΜΨΑ
+2,86%
21.6
ΛΑΝΑΚ
+9,95%
0.818
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-2,40%
1.015
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.2
ΛΥΚ
-0,32%
1.575
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.8
ΜΕΒΑ
0,00%
2.5
ΜΕΝΤΙ
-2,24%
3.05
ΜΕΡΚΟ
0,00%
50
ΜΙΓ
0,00%
0.0289
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,22%
17.49
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.678
ΜΟΤΟ
-1,36%
2.17
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.624
ΜΠΕΛΑ
+0,40%
15.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,42%
2.15
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.93
ΜΠΤΚ
-18,87%
0.43
ΜΥΤΙΛ
+2,92%
15.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.08
ΝΑΥΠ
-1,87%
1.05
ΞΥΛΚ
+1,44%
0.212
ΞΥΛΠ
-19,42%
0.224
ΟΛΘ
+1,60%
25.4
ΟΛΠ
+0,64%
15.7
ΟΛΥΜΠ
-0,56%
1.785
ΟΠΑΠ
+1,27%
13.52
ΟΤΕ
-0,76%
16.97
ΟΤΟΕΛ
-0,11%
9.49
ΠΑΙΡ
-1,50%
0.788
ΠΑΠ
0,00%
2.56
ΠΕΙΡ
+3,76%
1.0775
ΠΕΤΡΟ
-1,43%
5.52
ΠΛΑΘ
-0,83%
4.16
ΠΛΑΙΣ
-0,28%
3.55
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,43%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
0,00%
3.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,77%
1.29
ΣΑΡ
+0,59%
6.87
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+2,22%
0.276
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.05
ΣΠΕΙΣ
0,00%
8.24
ΣΠΙ
+3,23%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.174
ΤΕΝΕΡΓ
-0,70%
16.98
ΤΖΚΑ
+0,94%
2.15
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+0,38%
0.522
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.3
ΦΡΙΓΟ
+1,74%
0.117
ΦΡΛΚ
+1,90%
3.22
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.54
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Εγκρίθηκαν οι διαγωνισμοί για τέσσερα έργα ΣΔΙΤ

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκινά τους διαγωνισμούς για τέσσερα έργα μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, συνολικού προϋπολογισμού 960,14 εκ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), μετά και τη σχετική σημερινή έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Έργων ΣΔΙΤ.

Πρόκειται για τα:

«Κάθετος Άξονας Δράμα – Αμφίπολη (Παλαιοκώμη)» με ενδεικτικό προϋπολογισμό 200,44 εκ.€ (χωρίς ΦΠΑ) και συνολικού μήκους 43 χλμ. Τα κοινωνικοοικονομικά και αναπτυξιακά οφέλη του έργου είναι πολλαπλά καθώς θα επιτευχθεί η ταχύτερη διασύνδεση των πρωτευουσών νομών και η δημιουργία συνεκτικής αλυσίδας με την υπόλοιπη χώρα αλλά και το εξωτερικό για την απρόσκοπτη διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων.

Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ είναι 30 έτη, περιλαμβάνοντας 3 έτη κατασκευαστική περίοδο και 27 έτη περίοδο λειτουργίας / συντήρησης και εκμετάλλευσης της υποδομής και δεν θα προβλέπονται διόδια.

«Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας» με ενδεικτικό προϋπολογισμό 358,8εκ.€ (χωρίς ΦΠΑ) και μήκους περίπου 80χλμ. Η υλοποίηση του έργου θα συμβάλλει:

  • στην βελτίωση της ασφάλειας των οδικών υποδομών της κεντρικής Μακεδονίας,
  • στην βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών της οδού,
  • στην τουριστική αναβάθμιση της περιοχής και την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος με την διασφάλιση γρήγορων και ασφαλών μετακινήσεων.
  • στην μείωση του κόστους μεταφορών και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της οικονομίας της περιοχής.

Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ είναι 30 έτη, περιλαμβάνοντας 3 έτη κατασκευαστική περίοδο και 27 έτη περίοδο λειτουργίας/συντήρησης και εκμετάλλευσης της υποδομής και δεν θα προβλέπονται διόδια.

«Έργα αξιοποίησης του υδάτινου δυναμικού του Ταυρωνίτη Ποταμού ΠΕ Χανίων Κρήτης» με ενδεικτικό προϋπολογισμό 215,4 εκ.€ (χωρίς ΦΠΑ). Το έργο θα επιλύσει ένα αίτημα δεκαετιών για την άρδευση γεωργικών εκτάσεων μεγάλης απόδοσης, εξοικονομώντας νερό για άλλες χρήσεις, όπως η ύδρευση οικισμών και τουριστικών εγκαταστάσεων. Επιπλέον, θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αντιπλημμυρική προστασία των εκτάσεων της λεκάνης απορροής του Ταυρωνίτη ποταμού, στην οποία προκλήθηκαν πολύ μεγάλες καταστροφές και έντονα πλημμυρικά φαινόμενα από τις βροχοπτώσεις που έπληξαν την περιοχή πρόσφατα.

Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ είναι 30 έτη, περιλαμβάνοντας 4 έτη κατασκευαστική περίοδο και 26 έτη περίοδο λειτουργίας/συντήρησης και εκμετάλλευσης της υποδομής.

«Κατασκευή φράγματος ποταμού Ενιπέα Φαρσάλων (στη θέση Παλιοδερλί), δικτύων διανομής νερού και λοιπών συνοδών έργων» με ενδεικτικό προϋπολογισμό 185,5 εκ.€ (χωρίς ΦΠΑ). Κύριος σκοπός του είναι η άρδευση εκτάσεων περίπου 100.000 στρεμμάτων. Τα οφέλη του έργου είναι πολλαπλά καθώς δίνει στους αγρότες της περιοχής τα μέσα για να αναπτύξουν με δυναμισμό την γεωργία, βελτιώνοντας το εισόδημά τους, μειώνοντας ταυτόχρονα τις δαπάνες τους εξασφαλίζοντας αρδευτικό νερό με χαμηλό κόστος. Ταυτόχρονα συμβάλλει στον εθνικό στόχο αποκατάστασης της καλής κατάστασης των υπογείων υδάτων της περιοχής, περιορίζοντας σημαντικά την υπεράντληση και αντικαθιστώντας τις απαιτούμενες ποσότητες με επιφανειακά ύδατα που θα συγκεντρώνονται στον ταμιευτήρα.

Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ είναι 30 έτη, περιλαμβάνοντας 4 έτη κατασκευαστική περίοδο και 26 έτη περίοδο λειτουργίας/συντήρησης και εκμετάλλευσης της υποδομής.

Επόμενο βήμα και για τα τέσσερα έργα είναι η προκήρυξη των διαγωνισμών εντός του καλοκαιριού.

Κ.Καραμανλής: Χωρίς εμμονές και με προσήλωση στις ανάγκες της κοινωνίας

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής δήλωσε:

«Και οι σημερινές αποφάσεις της Διυπουργικής Επιτροπής ΣΔΙΤ εντάσσονται στο μεγάλο σχέδιο έργων που έχει εκπονήσει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπηρετώντας τον Εθνικό στόχο της ανάπτυξης. Διότι τα έργα, όπως για παράδειγμα οι νέοι οδικοί άξονες , Δράμα-Αμφίπολη και Μαυροβούνι-Έδεσσα, αναδεικνύουν τις τοπικές κοινωνίες, στηρίζουν την Εθνική οικονομία και στο τέλος διαμορφώνουν το χάρτη μιας Ελλάδας που αλλάζει.

Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, χωρίς ιδεολογικές εμμονές, αλλά με προσήλωση στις ανάγκες της Εθνικής Οικονομίας και τα αιτήματα των πολιτών, διευρύνει τον κύκλο των συνεργασιών και συμπράξεων με τον ιδιωτικό τομέα.

Σχεδιάζοντας την Ελλάδα του αύριο χρειάζεται συμμαχία όλων των υγειών δυνάμεων του τόπου, αλλά και ευθυγράμμιση με τη νέα φιλοσοφία που διέπει πλέον τον σχεδιασμό μας για τις σύγχρονες υποδομές της χώρας. Αυτή της βιώσιμης ανάπτυξης και της ορθολογικής αξιοποίησης και διαχείρισης των φυσικών μας πόρων.

Συνδυάζουμε με άλλα λόγια, και τους τρεις θεμελιώδεις στόχους που έχουμε θέσει με ολόκληρο το πρόγραμμα έργων μας: Καλύτερη καθημερινότητα, ανάπτυξη και προστασία τους περιβάλλοντος».

Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική ημέρα καθώς ξεκινούν οι διαγωνισμοί για τέσσερα έργα σχεδόν 1 δις. ευρώ που θα τονώσουν τις τοπικές οικονομίες, ενώ συμβάλλουν στον εθνικό στόχο της οικονομικής ανάτασης. Με τα έργα φραγμάτων σε Φάρσαλα και Κρήτη δημιουργούμε το υπόβαθρο για τη δυναμική και βιώσιμη ανάπτυξη της γεωργίας και ταυτόχρονα μεριμνούμε για το περιβάλλον μέσα από την ορθή αξιοποίηση των υδάτινων πόρων. Ιδιαίτερα σημαντικά και τα δύο οδικά έργα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, τα οποία αποτελούσαν προεκλογική δέσμευσή μας και πλέον υλοποιούνται. Οι δύο σύγχρονοι οδικοί άξονες θα προσφέρουν στους κατοίκους οικονομικές μετακινήσεις και με τη μέγιστη ασφάλεια. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι όταν υπάρχει πολιτική βούληση, σωστός σχεδιασμός και οργανωμένη επίβλεψη, μπορούν τα έργα υποδομής να γίνονται πραγματικότητα».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!