Γ.Δ.
791.42 -0,88%
CENER
-1,30%
2.66
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-0,23%
13.966
TITC
-0,18%
10.8
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-2,28%
0.772
ΑΒΕ
-2,01%
0.586
ΑΔΜΗΕ
+0,48%
1.67
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
-0,87%
1.828
ΑΛΦΑ
-0,83%
0.84
ΑΝΔΡΟ
-0,89%
5.6
ΑΝΕΚ
-2,67%
0.091
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-2,50%
4.485
ΑΣΚΟ
-2,88%
2.02
ΑΣΤΑΚ
-2,35%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
-0,81%
4.9
ΑΤΤ
-1,38%
0.0931
ΑΤΤΙΚΑ
+2,05%
0.898
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
-2,02%
3.39
ΒΙΟΚΑ
+10,00%
1.65
ΒΙΟΣΚ
-1,05%
0.564
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
-5,34%
1.95
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
+7,72%
1.325
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,73%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
-0,75%
5.28
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,85%
0.662
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+0,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.714
ΕΕΕ
-4,08%
21.15
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.34
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,38%
0.442
ΕΛΙΝ
-0,60%
1.655
ΕΛΛ
+0,96%
15.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,88%
1.57
ΕΛΠΕ
+0,66%
6.14
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΧΑ
-0,15%
1.368
ΕΝΤΕΡ
0,00%
3.45
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
-0,75%
5.28
ΕΣΥΜΒ
+0,32%
0.62
ΕΤΕ
-2,65%
3.008
ΕΥΑΠΣ
-1,47%
4.01
ΕΥΔΑΠ
-0,27%
7.28
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-2,29%
0.86
ΕΧΑΕ
-0,17%
3
ΙΑΤΡ
+1,54%
1.32
ΙΚΤΙΝ
-3,36%
0.46
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.135
ΙΝΚΑΤ
-1,52%
1.684
ΙΝΛΙΦ
+0,50%
4
ΙΝΛΟΤ
+0,85%
0.595
ΙΝΤΕΚ
-0,59%
3.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,56%
6.3
ΙΝΤΕΤ
-7,64%
0.822
ΙΝΤΚΑ
-0,77%
1.55
ΚΑΜΠ
-0,41%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
266
ΚΕΚΡ
-7,19%
0.826
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.58
ΚΛΜ
-2,19%
0.536
ΚΟΡΔΕ
-1,79%
0.439
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.408
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
4.12
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.2
ΚΡΙ
+1,19%
5.12
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.61
ΚΥΡΙΟ
-4,41%
1.085
ΛΑΒΙ
+1,30%
0.468
ΛΑΜΔΑ
-1,60%
5.53
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.76
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-1,42%
0.97
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.28
ΛΥΚ
-0,30%
1.635
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
0,00%
2.1
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
-3,66%
47.4
ΜΙΓ
-1,03%
0.0289
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,50%
16.01
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.6
ΜΟΤΟ
+2,88%
2.14
ΜΟΥΖΚ
+5,85%
0.76
ΜΠΕΛΑ
+2,09%
13.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,47%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,60%
1.905
ΜΠΤΚ
+5,65%
0.505
ΜΥΤΙΛ
-0,80%
13.56
ΝΑΚΑΣ
-8,18%
2.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.07
ΞΥΛΚ
+0,50%
0.203
ΞΥΛΠ
0,00%
0.206
ΟΛΘ
-1,67%
23.6
ΟΛΠ
-0,85%
14
ΟΛΥΜΠ
-0,57%
1.76
ΟΠΑΠ
+0,08%
12.14
ΟΤΕ
+0,35%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-0,20%
9.9
ΠΑΙΡ
-4,49%
0.68
ΠΑΠ
+1,23%
2.46
ΠΕΙΡ
-3,39%
1.07
ΠΕΤΡΟ
+0,79%
5.08
ΠΛΑΘ
+0,67%
3.76
ΠΛΑΙΣ
-1,32%
3
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,47%
0.42
ΠΡΕΜΙΑ
-0,44%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,42%
2.775
ΡΕΒΟΙΛ
+2,10%
1.215
ΣΑΡ
+0,33%
6.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
-12,50%
0.021
ΣΕΝΤΡ
-1,80%
0.273
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
-1,00%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
+1,10%
16.48
ΤΖΚΑ
-0,50%
1.98
ΤΡΑΣΤΟΡ
-8,80%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+5,04%
0.5
ΦΛΕΞΟ
+4,62%
6.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0875
ΦΡΛΚ
-2,15%
2.505
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Κίνητρα για αύξηση της χωρητικότητας της εναέριας κίνησης

Κίνητρα με σκοπό την αύξηση της χωρητικότητας της εναέριας κίνησης και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στα αεροδρόμια παρέχονται στους Κλάδους Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και Πληροφοριών Πτήσεων (ΑFISO), με τροπολογία σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με την περιβαλλοντική αδειοδότηση. Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε ότι σκοπός της ρύθμισης είναι η διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των αεροδρομίων με όφελος για τον τουρισμό και την εθνική οικονομία.

«Προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου», ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών, «είναι η βέλτιστη αξιοποίηση των χρημάτων του EuroControl στους κλάδους των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και τον κλάδο των Πληροφοριών Πτήσεων (AFISO), ώστε να δοθεί κίνητρο να εργαστούν στο μικρόφωνο και αντικίνητρο στην κατάθεση ειδικότητας».

Ειδικότερα, σχετικά με τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας κ. Παπαδόπουλος ανέφερε: «Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση τα κονδύλια του EuroControl, που κατά ποσοστό λαμβάνει ο Κλάδος των ΕΕΚ, κατανέμονται στο σύνολο των ΕΕΚ, προσαυξημένα μόνο σε όσους είναι στο μικρόφωνο.

Μειώνεται για τα επόμενα 2-3 χρόνια η δυνατότητα που είχαν οι ΕΕΚ να καταθέσουν την ειδικότητά τους κι έτσι ενισχύεται το προσωπικό που είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των αεροδρομίων».

Όσον αφορά στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιακών / Πληροφοριών Πτήσεων (AFISO), ο υφυπουργός Μεταφορών τόνισε: «Ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελείται από 120 άτομα, εκ των οποίων οι 38 κατέχουν τη δυνατότητα να «πιάνουν μικρόφωνο» (AFISO) και να διαχειρίζονται πτήσεις σε μικρότερα  αεροδρόμια, τα οποία όμως είναι πολύ σημαντικά για την τουριστική κίνηση (Πάρος, Νάξος, Σύρος, Μήλος, Αστυπάλαια, Κάρπαθος) ή για λόγους εθνικούς (Καστελόριζο).

Για αυτόν τον λόγο απαιτείται να δημιουργηθεί κίνητρο για περισσότερο κόσμο να πάει στο μικρόφωνο. Προκειμένου να υπάρξει διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας αυτών των αεροδρομίων απαιτείται η εξεύρεση πόρων, για αυτό γίνεται  αύξηση από 4% σε 5%.

Μάλιστα, με τη ρύθμιση έχουν τεθεί κίνητρα – προσαύξηση του ποσοστού σε όσους AFISO «πιάσουν μικρόφωνο» στα περιφερειακά αεροδρόμια, με αύξηση των βαρδιών τους και προσδιορισμό αυξημένου ποσοστού για τους μήνες Μάιο έως και Σεπτέμβριο».

Με άλλη τροπολογία παρέχεται η δυνατότητα στους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών, να ανανεώσουν τη θητεία του Προέδρου, του Αντιπροέδρου, του Διευθύνοντος Συμβούλου και των λοιπών μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των εταιρειών «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.» και «ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., για διάστημα κατ΄ ανώτατο δύο ετών.

Η ρύθμιση θεσπίζεται για να διαφυλαχθεί η αδιατάρακτη από διοικητικές μεταβολές, υλοποίηση των κρίσιμων για την Εθνική Οικονομία έργων, που οι εταιρείες αυτές εκτελούν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!