Προκηρύσσονται δύο νέα οδικά έργα με ΣΔΙΤ κόστους 693,5 εκατ.

Στο τελικό στάδιο η προετοιμασία των διαγωνισμών για τους οδικούς άξονες Θεσσαλονίκη - Έδεσσα και Δράμα - Αμφίπολη με ΣΔΙΤ

Αυτοκινητόδρομος ©Eurokinissi

Τα δύο τελευταία από τα οδικά έργα με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ετοιμάζεται να προκηρύξει το υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, εκτιμώμενου κόστους 445 εκατ. ευρώ, και το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη, με εκτιμώμενο κόστος 248,5 εκατ. ευρώ. Στο κόστος περιλαμβάνονται και οι πληρωμές διαθεσιμότητας, δηλαδή η ετήσια αμοιβή που θα παρέχει το δημόσιο στον ιδιώτη που θα αναλάβει την αναβάθμιση και διαχείριση των οδικών αξόνων για 30 χρόνια.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, ο διαγωνισμός για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα αφορά την επιλογή αναδόχου που «θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) καθώς και τη Λειτουργία – Συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας».

Συγκεκριμένα ο ανάδοχος θα αναλάβει: (α) την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών, (β) την κατασκευή του συνόλου των εργασιών, (γ) τη χρηματοδότηση του έργου, (δ) τη συντήρηση / λειτουργία του συνολικού οδικού τμήματος.

Η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (και συγκεκριμένα γέφυρα Αξιού ποταμού – Έδεσσας) χωρίζεται σε πέντε τμήματα: (α) Τμήμα παράκαμψης Χαλκηδόνας: (β) Τμήμα παράκαμψης Πελλαίας χώρας: (γ) Τμήμα παράκαμψης Γιαννιτσών: (δ) Τμήμα Μελίσσι – Μαυροβούνι: (ε) Τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα. Ο ανάδοχος θα προχωρήσει στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση τριών από αυτά τα πέντε τμήματα. Πρόκειται για το τμήμα Μαυροβούνι – Εδεσσα, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού Έδεσσας (Ανισόπεδος Κόμβος Μαυροβουνίου – Α/Κ Ριζαρίου, μήκους 9,423 χιλιομέτρων), την Παράκαμψη Γιαννιτσών  (Α/Κ Γιαννιτσών – Α/Κ Παραλίμνης, μήκους   8,913 χιλιομέτρων) και την Παράκαμψη Χαλκηδόνας  (Α/Κ Χαλκηδόνας –  Α/Κ Ελεούσας, μήκους 6,340 χιλιομέτρων).

Ο ανάδοχος θα αναλάβει «τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων μαζί με τα τρία τμήματα που θα κατασκευάσει για περίοδο 30 ετών.

Αντίστοιχης διάρκειας θα είναι και η σύμβαση ΣΔΙΤ για το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη. Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων και Μαυρολεύκη – Δράμα, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια θα λειτουργεί και θα συντηρεί τον βασικό οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη συνολικού μήκους 43 χιλιομέτρων και τα τμήματα που κατασκεύασε.

ΙΛΥΔΑ
-1.57%
1.89
AKTR
-1.80%
4.91
ΔΕΗ
-1.85%
13.27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.89
ΕΛΠΕ
-0.26%
7.56
ΠΕΤΡΟ
-0.93%
8.56
ΟΛΠ
0.13%
39.05
TITC
-0.74%
40.45
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1.19%
18.28
ΕΥΑΠΣ
-2.40%
3.26
ΛΟΥΛΗ
0.29%
3.49
ΛΕΒΠ
-9.52%
0.19
ΠΡΕΜΙΑ
-0.50%
1.20
NOVAL
-0.83%
2.39
ΙΝΤΚΑ
-1.61%
3.06
ΧΑΙΔΕ
-6.80%
0.69
ΔΡΟΜΕ
-4.44%
0.30
ACAG
-0.51%
5.90
ΑΣΚΟ
-1.43%
3.44
ΚΥΡΙΟ
-1.68%
0.82
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
2.61%
0.24
ΝΑΚΑΣ
1.32%
3.08
BOCHGR
0.00%
5.64
ΚΕΚΡ
-2.14%
1.15
ΠΛΑΘ
-1.83%
3.77
ΡΕΒΟΙΛ
-1.22%
1.62
ΕΛΛ
-0.36%
13.75
ΥΑΛΚΟ
-9.88%
0.15
ΙΚΤΙΝ
-1.54%
0.32
ΟΠΑΠ
0.05%
19.54
ΜΥΤΙΛ
-2.49%
41.44
ΔΟΜΙΚ
-1.29%
2.30
ΦΡΛΚ
-1.00%
3.98
ΜΕΡΚΟ
0.00%
0.00
ΣΑΡ
2.56%
13.60
ΟΤΟΕΛ
-1.04%
11.40
ΚΡΙ
-0.39%
15.24
ΙΑΤΡ
3.48%
1.94
ΠΑΙΡ
-0.97%
0.82
ΜΟΤΟ
-0.73%
2.72
ΣΠΕΙΣ
-2.37%
5.76
ΚΟΡΔΕ
-3.96%
0.41
ΠΡΟΦ
-1.61%
5.50
ΒΟΣΥΣ
-2.78%
2.10
ΕΛΙΝ
0.93%
2.17
OPTIMA
-0.63%
15.70
ΑΚΡΙΤ
2.00%
1.02
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
2.27%
1.80
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΑΑΑΚ
-10.00%
4.50
ΑΤΡΑΣΤ
0.00%
8.78
ΒΙΟΚΑ
-3.08%
1.58
ΠΑΠ
0.00%
2.49
ΙΝΤΕΤ
-0.40%
1.24
ΠΕΙΡ
-2.59%
4.89
ΜΙΝ
-7.48%
0.47
ΕΤΕ
-1.18%
9.39
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΑΛΜΥ
-4.44%
4.95
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.31%
1.62
ΜΕΝΤΙ
0.46%
2.17
ΜΟΗ
-2.39%
21.22
ΟΛΘ
0.00%
33.00
ΣΕΝΤΡ
-0.89%
0.33
ΕΕΕ
1.94%
45.10
ΚΟΥΕΣ
-0.16%
6.30
ΕΥΔΑΠ
-2.20%
5.78
ΜΙΓ
-1.97%
2.99
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
-6.85%
0.27
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΦΑΙΣ
-0.60%
3.79
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.00
CENER
-0.91%
8.70
ΝΑΥΠ
-5.87%
0.67
ΙΝΤΕΚ
-2.34%
6.25
ΜΑΘΙΟ
-1.60%
0.62
ΚΑΡΕΛ
-1.26%
314.00
ΑΤΤ
-2.51%
0.74
ΑΤΤΙΚΑ
-1.36%
2.18
ΕΣΥΜΒ
-2.26%
1.13
ΕΥΡΩΒ
-1.74%
2.48
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
-2.70%
2.16
ΑΔΜΗΕ
-3.21%
2.87
DIMAND
-0.24%
8.44
ΒΙΟΣΚ
1.67%
1.53
ΑΒΑΞ
-2.35%
1.99
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3.28%
1.30
ΠΛΑΚΡ
-4.03%
14.30
ΛΑΒΙ
-1.37%
0.79
EVR
0.00%
1.50
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-2.43%
2.13
ΟΤΕ
-0.24%
16.65
ΜΕΒΑ
4.25%
4.42
ΑΣΤΑΚ
4.62%
6.80
ΞΥΛΠ
0.00%
0.35
ΙΝΛΟΤ
-0.95%
1.04
CNLCAP
-0.74%
6.70
ΑΤΕΚ
-13.39%
0.97
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
-1.67%
1.89
ΔΑΑ
-0.55%
9.11
ΑΝΔΡΟ
0.90%
6.76
ΞΥΛΚ
-0.81%
0.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
4.42%
5.90
ΜΠΕΛΑ
-0.14%
27.60
ΚΟΥΑΛ
-3.05%
1.08
ΕΛΒΕ
-1.96%
5.00
ΤΖΚΑ
2.50%
1.44
ΕΛΧΑ
-3.19%
1.97
ΑΡΑΙΓ
0.51%
11.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
-0.83%
4.78
ΟΛΥΜΠ
-2.68%
2.18
ΑΒΕ
-0.68%
0.44
ΛΟΓΟΣ
0.63%
1.61
ΠΕΡΦ
-1.79%
5.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1.65%
1.19
ΕΛΤΟΝ
0.61%
1.65
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
2.80%
1.10
ΛΑΜΔΑ
0.15%
6.64
AEM
-1.21%
4.07
ΒΙΟ
-2.85%
5.45
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΧΑΕ
-0.75%
5.26
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0.52%
0.77
ΣΙΔΜΑ
-2.83%
1.38
ΣΠΙ
1.13%
0.54
ΕΒΡΟΦ
-1.30%
1.90
ΜΠΡΙΚ
-0.39%
2.55