Ψηλά ο πήχης για την εταιρεία λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης

Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό για τον ιδιωτικό φορέα, που θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης, λήγει στις 2/12

Γραμμές του μετρό Θεσσαλονίκης © ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σε έμπειρους διεθνείς «παίκτες» με μεγάλη παρουσία στη διαχείριση γραμμών μετρό, που πιθανώς θα συμμαχήσουν με εγχώριους ομίλους, απευθύνεται ο διαγωνισμός που προκήρυξε η Αττικό Μετρό για τον ιδιωτικό φορέα που θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό των 292 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ) που πραγματοποιείται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) λήγει στις 2 Δεκεμβρίου.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του Πληροφοριακού Συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενσωματωμένου και σε λειτουργική ενότητα με τα λοιπά υφιστάμενα συστήματα (λογισμικό, λειτουργική υποδομή/εξοπλισμό και κεντρικά υπολογιστικά συστήματα). Θα παρέχει επίσης: «Α. Υπηρεσίες Εμπορικής Λειτουργίας. Β. Υπηρεσίες Προληπτικής και Διορθωτικής Συντήρησης Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού. Γ. Υπηρεσίες καθαρισμού: ο καθαρισμός των Χώρων του Έργου. Δ. Υπηρεσίες φύλαξης και ασφάλειας: η προστασία του Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τους επί μέρους όρους της παρούσας Σύμβασης και, Ε. Υπηρεσίες κομίστρου».

Σε σχέση με την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα κάθε υποψήφιος πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων δέκα ετών να έχει παράσχει υπηρεσίες λειτουργίας γραμμής/ών μετρό με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Το μήκος γραμμής/ών σε ένα έργο είναι τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα.
  • Τουλάχιστον 10 σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Το μέγεθος στόλου είναι τουλάχιστον 20 συρμοί.
  • Η επιβατική κίνηση είναι τουλάχιστον 12.000 επιβάτες κατ’ ελάχιστον ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Ταυτόχρονα πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε λειτουργία του συνόλου του δικτύου του έργου με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, περιλαμβανομένης και της λειτουργίας ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων. Επιπλέον οι υποψήφιοι πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων 10 ετών, να έχει εκτελέσει σε δίκτυο μετρό τις εξής εργασίες συντήρησης:

  • Επιδομής με μήκος γραμμής/ών σε ένα δίκτυο τουλάχιστον δέκα χιλιομέτρων, από τα οποία τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα επιδομής να είναι υπόγειο.
  • Έργων πολιτικού μηχανικού και αρχιτεκτονικών τελειωμάτων σε δίκτυο μετρό, όπου τουλάχιστον δέκα σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Του συνόλου του εξοπλισμού ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων (περιλαμβανομένου του συστήματος κομίστρου [ΑΣΣΚ]) ενός δικτύου μεγέθους τουλάχιστον 10 χιλιομέτρων.
  • Μεγέθους στόλου τουλάχιστον είκοσι (20) συρμών, με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, με σύστημα ελέγχου συρμών τύπου CBTC.
DIMAND
-0.35%
8.49
ΕΛΣΤΡ
0.43%
2.31
ΚΥΡΙΟ
0.00%
0.93
ΟΛΠ
0.15%
33.70
CENER
0.97%
9.39
ΙΝΤΕΤ
-1.35%
1.10
ΕΕΕ
0.05%
41.24
ΟΛΥΜΠ
-2.00%
2.45
ΙΚΤΙΝ
-2.57%
0.36
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
-0.05%
38.86
ΟΤΟΕΛ
0.00%
12.42
ΕΒΡΟΦ
1.88%
1.90
ΡΕΒΟΙΛ
-2.67%
1.64
ΜΟΝΤΑ
-0.80%
3.70
ΠΑΙΡ
-3.73%
0.93
ΚΟΥΕΣ
-0.64%
6.18
ΑΡΑΙΓ
-0.49%
12.12
ΜΙΝ
-10.83%
0.49
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.86
ΤΕΝΕΡΓ
-0.79%
20.00
ΑΣΤΑΚ
0.57%
7.08
ΙΝΛΙΦ
-1.24%
4.78
ΔΡΟΜΕ
-0.30%
0.33
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1.53%
1.29
ΠΕΙΡ
-0.79%
5.25
ΠΡΔ
-1.52%
0.26
ΦΡΛΚ
-0.12%
4.10
AKTR
-1.10%
5.39
ΛΑΜΔΑ
-1.18%
6.68
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.12%
1.62
ΚΑΡΕΛ
0.64%
314.00
ΙΝΤΚΑ
0.63%
3.18
ΚΤΗΛΑ
0.00%
2.04
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
-2.61%
0.56
ΒΙΟΚΑ
-0.28%
1.81
ΟΛΘ
1.07%
28.30
ΚΟΥΑΛ
0.92%
1.31
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
-0.32%
6.16
ΝΑΥΠ
1.72%
0.83
ΜΕΒΑ
0.49%
4.08
ΠΕΤΡΟ
-0.50%
7.96
ΚΕΚΡ
-2.75%
1.24
ΠΡΟΦ
1.36%
5.21
BOCHGR
2.01%
6.08
ΕΥΔΑΠ
0.00%
6.06
ΜΟΤΟ
-1.08%
2.75
ΦΡΙΓΟ
-0.87%
0.23
ΜΠΡΙΚ
-0.80%
2.48
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
5.90
ΔΟΜΙΚ
1.48%
2.75
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
1.36%
0.45
ΜΕΝΤΙ
-3.06%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1.60%
37.00
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΛΟΥΛΗ
0.00%
3.36
ΕΥΑΠΣ
-2.55%
3.44
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.51%
0.79
ΟΤΕ
0.07%
14.96
ΔΕΗ
0.07%
13.80
ΕΛΙΝ
-0.93%
2.13
ΛΟΓΟΣ
-3.03%
1.60
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
AEM
-0.48%
4.56
ΑΣΚΟ
0.60%
3.35
ΙΝΛΟΤ
0.00%
1.10
ΛΑΒΙ
-3.07%
0.85
ΕΣΥΜΒ
0.44%
1.14
ΛΑΜΨΑ
1.66%
36.80
ΑΤΡΑΣΤ
0.45%
8.84
ΑΝΔΡΟ
-1.50%
6.58
ΔΑΑ
1.47%
9.00
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
EVR
0.61%
1.66
ΚΡΙ
-0.63%
15.90
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.79%
5.13
ΠΛΑΘ
0.00%
4.17
ΙΛΥΔΑ
-2.28%
1.72
ΕΚΤΕΡ
-2.20%
2.00
ΒΙΟ
-0.65%
6.14
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.93
TITC
-1.08%
41.05
ΜΟΗ
-0.36%
21.88
ΣΙΔΜΑ
2.04%
1.50
ΛΕΒΠ
-4.46%
0.21
ΞΥΛΠ
8.89%
0.39
ΑΔΜΗΕ
-1.09%
2.72
ΒΙΟΣΚ
1.99%
1.54
ΙΑΤΡ
0.77%
1.98
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
0.35%
0.58
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
1.67%
6.10
ΕΧΑΕ
-0.74%
5.40
ΠΑΠ
-1.92%
2.55
ΟΠΑΠ
2.68%
17.60
ΑΒΑΞ
-1.12%
2.20
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3.31%
2.34
ΜΠΕΛΑ
-1.71%
26.50
ΣΑΡ
1.75%
12.80
ΔΑΙΟΣ
2.82%
3.64
ΕΛΠΕ
-0.91%
7.62
ΕΥΡΩΒ
0.00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
3.03%
0.68
ΑΛΜΥ
-2.06%
4.75
NOVAL
0.81%
2.50
ΑΤΤ
0.96%
0.84
ΧΑΙΔΕ
2.11%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-1.69%
2.32
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΕΛΧΑ
1.35%
2.26
ΒΙΟΤ
-3.36%
0.23
OPTIMA
-0.77%
15.44
ΓΕΒΚΑ
0.34%
1.46
ΦΛΕΞΟ
0.66%
7.65
ΑΤΕΚ
8.99%
1.03
ΠΡΕΜΙΑ
0.78%
1.29
ΣΠΕΙΣ
-2.38%
6.56
ΕΛΛ
0.00%
14.55
CNLCAP
-0.71%
7.00
ΑΚΡΙΤ
-0.65%
0.76
ΜΙΓ
-0.88%
2.81
ΑΛΦΑ
0.00%
2.30
ΤΖΚΑ
-0.35%
1.44
ΕΛΤΟΝ
-0.67%
1.79
ΣΕΝΤΡ
-0.87%
0.34
ΛΕΒΚ
0.00%
0.23
ΑΒΕ
-1.93%
0.41
ΞΥΛΚ
-1.50%
0.26
ΕΤΕ
0.67%
9.95
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
1.81%
19.10
ΠΛΑΚΡ
0.00%
15.00