Γ.Δ.
918.09 -0,47%
CENER
0,00%
3.24
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-0,36%
13.7
TITC
-0,16%
12.4
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
+0,26%
0.785
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,11%
1.74
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.44
ΑΛΜΥ
+2,91%
2.12
ΑΛΦΑ
+0,10%
1.048
ΑΝΔΡΟ
+2,70%
5.7
ΑΝΕΚ
0,00%
0.101
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-0,80%
4.96
ΑΣΚΟ
0,00%
2.15
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.4
ΑΤΤ
+0,87%
0.093
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.962
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
-1,27%
4.29
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
+1,40%
0.652
ΒΙΟΤ
0,00%
0.298
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2
ΓΕΒΚΑ
-1,24%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-3,76%
9.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
-1,34%
6.615
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.852
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.73
ΕΕΕ
-0,93%
23.51
ΕΚΤΕΡ
-1,09%
1.365
ΕΛΒΕ
+3,36%
4.92
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+3,54%
0.41
ΕΛΙΝ
0,00%
1.78
ΕΛΛ
+1,86%
16.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,59%
1.692
ΕΛΠΕ
+0,42%
7.24
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.34
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.06
ΕΛΧΑ
-0,24%
1.636
ΕΝΤΕΡ
+1,27%
3.99
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.116
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6.3
ΕΣΥΜΒ
-1,62%
0.608
ΕΤΕ
-0,51%
3.922
ΕΥΑΠΣ
+2,25%
3.63
ΕΥΔΑΠ
-0,85%
7.01
ΕΥΡΩΒ
+0,04%
1.113
ΕΧΑΕ
0,00%
3.16
ΙΑΤΡ
+0,37%
1.375
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.51
ΙΛΥΔΑ
+1,20%
1.27
ΙΝΚΑΤ
-0,99%
1.402
ΙΝΛΙΦ
+0,53%
3.82
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.515
ΙΝΤΕΚ
+1,09%
3.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,74%
6.7
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
1.614
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
270
ΚΕΚΡ
0,00%
0.94
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
+1,63%
0.498
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.488
ΚΟΥΑΛ
+2,47%
0.456
ΚΟΥΕΣ
-1,77%
4.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.214
ΚΡΙ
-1,34%
5.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.48
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.035
ΛΑΒΙ
0,00%
0.35
ΛΑΒΙΔ
0,00%
0.008
ΛΑΜΔΑ
-0,17%
5.71
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
+5,14%
0.736
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.09
ΛΥΚ
+1,81%
1.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.635
ΜΕΒΑ
+3,17%
2.6
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42.2
ΜΙΓ
+2,64%
0.035
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,20%
20.04
ΜΟΝΤΑ
-4,35%
0.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.19
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.79
ΜΠΕΛΑ
+0,53%
15.29
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,46%
2.18
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.494
ΜΥΤΙΛ
-0,44%
17.96
ΝΑΚΑΣ
-3,54%
2.18
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
0,00%
0.205
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
0,00%
23.9
ΟΛΠ
+0,25%
16.16
ΟΛΥΜΠ
+0,29%
1.715
ΟΠΑΠ
-0,76%
13.14
ΟΤΕ
0,00%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,69%
11.5
ΠΑΙΡ
+1,18%
0.86
ΠΑΠ
-1,70%
2.31
ΠΕΙΡ
+0,22%
1.393
ΠΕΤΡΟ
+0,71%
5.64
ΠΛΑΘ
+0,25%
4.01
ΠΛΑΙΣ
0,00%
2.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
0,00%
0.505
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.05
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,20%
7.9
ΠΡΟΦ
+0,35%
2.89
ΡΕΒΟΙΛ
-2,65%
1.285
ΣΑΡ
+0,15%
6.49
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
-2,16%
0.272
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.05
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.34
ΣΠΙ
0,00%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-3,18%
18.9
ΤΖΚΑ
0,00%
1.995
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.147
ΦΙΕΡ
0,00%
0.459
ΦΛΕΞΟ
+7,91%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0785
ΦΡΛΚ
-0,17%
3.01
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.468
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Παπαδόπουλος: Υπογράφεται η νέα Συλλογική Σύμβαση του ΟΑΣΘ

Η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των εργαζόμενων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) οδεύει προς την τελική υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών, γνωστοποίησε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη, με θέμα τις συλλογικές συμβάσεις του ΟΑΣΘ.

Κατά την πρωτολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι είναι θράσος να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για απαξίωση και εμπαιγμό στον ΟΑΣΘ, υπενθυμίζοντας ότι το 2017, με τις διατάξεις του άρθρου 30 του ν.4482/2017, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε και το προσωπικό του εντάχθηκε στο Ενιαίο Μισθολόγιο του Δημοσίου, με συνέπεια να εκπνεύσει η τελευταία συλλογική σύμβαση που ίσχυε και ουδέποτε, νομίμως, καταρτίστηκε νέα.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών διευκρίνισε ότι η μόνη νόμιμη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, που σύμφωνα με τον νόμο επιτρέπεται να καταρτιστεί, αφορά αποκλειστικά μη μισθολογικές παροχές, εφόσον βεβαίως εγκριθούν από τα συναρμόδια Υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών.

Ο κ. Παπαδόπουλος, πρόσθεσε σχετικά ότι «Όταν η διοίκηση Παππά υπέγραψε μια κατ΄ όνομα σύμβαση, ουδέποτε την υπέβαλε στο Υπουργείο Οικονομικών για έγκριση, γιατί ήξερε ότι δεν μπορεί να εγκριθεί, καθώς περιελάμβανε μη νόμιμες μισθολογικές παροχές. Αυτό το γνώριζε πολύ καλά αφού σύμφωνα με την 274/2017 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους την οποία και απεδέχθησαν οι αρμόδιοι Υπουργοί, σύμβαση η οποία περιείχε μισθολογικές παροχές, είναι άκυρη. Άρα εκείνο που αβίαστα προκύπτει είναι η κοροϊδία των εργαζομένων! Οι μόνοι βέβαια που ήταν «ευχαριστημένοι» ήταν μια μερίδα εργαζομένων στους οποίους δινόταν εκτός από την πρώτη και δεύτερη προσωπική διαφορά. Η παράνομη αυτή πρακτική κόστισε στους πολίτες περίπου 2,25 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και μόλις διαπιστώθηκε, διεκόπη».

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε επίσης ότι υπήρχε παντελής αδιαφορία για την έκδοση ΚΥΑ αντιστοίχισης σχετικά με το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και το επίδομα ευθύνης και αυτό το θέμα λύθηκε οριστικά από την Κυβέρνηση της Ν.Δ.

Όπως ανέφερε, συγκεκριμένα, ο Υφυπουργός Μεταφορών: «Με την αριθ. 241175/2022 απόφαση:

  • Η θέση του Αμαξοστασιάρχη αντιστοιχείται με την θέση του Προϊσταμένου υποδιευθύνσεων και καταβάλλεται επίδομα 350 ευρώ
  • Η θέση του Επόπτη και του Συντονιστή Αρχιτεχνιτών αντιστοιχείται με την θέση Προϊσταμένων Μονοθέσιων , Διθέσεων και Τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων με μηνιαία καταβολή επιδόματος ευθύνης 165 ευρώ
  • Η θέση του σταθμάρχη , Ελεγκτή , Υπεύθυνου Γραφείου και Αρχιτεχνίτη
  • αντιστοιχείται με τη θέση Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας με επίδομα ευθύνης 150 ευρώ.

Επομένως, η ανησυχία σας και το όψιμο ενδιαφέρον της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι άκαιρα».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών γνωστοποίησε ότι έχει ήδη συμφωνηθεί νέα ΣΣΕ, η οποία ήδη εγκρίθηκε από τη Διοίκηση και τη Γενική Συνέλευση των εργαζομένων και οδεύει προς την τελική υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών.

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος κάλεσε τον κ. Τριανταφυλλίδη να επισκεφθούν μαζί τον ΟΑΣΘ οποιαδήποτε στιγμή, προκειμένου να διαπιστώσει ότι δεν ευσταθούν οι ισχυρισμοί που προέβαλε, αλλά και να αναγνωρίσει την πρόοδο που έχει συντελεστεί στα θέματα συντήρησης, καθαριότητας των εγκαταστάσεων και τήρησης των μέτρων πρόληψης COVID.

Επιπλέον, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε τη σημαντική ενίσχυση του στόλου που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία τρία χρόνια. Όπως ανέφερε: «Στις 19-8-2019 κυκλοφορούσαν 237 αστικά λεωφορεία σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης, συμπεριλαμβανομένων και των λεωφορείων των ΚΤΕΛ και με έναν συγκροτημένο σχεδιασμό, όπως η ανάθεση μέρος του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και η μίσθωση λεωφορείων που εκπόνησε το Υπουργείο και το οποίο έφερε επιτυχώς σε πέρας η διοίκηση Σκόδρα, σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ο στόλος του Οργανισμού ανέρχεται σε 420 λεωφορεία, με στόχο στο αμέσως προσεχές διάστημα να φτάσουν τα 520 λεωφορεία».

Κλείνοντας ο κ. Παπαδόπουλος, τόνισε ότι «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την έλευση του Μετρό σχεδιάζει την επόμενη ημέρα της αστικής συγκοινωνίας με την αναδιάταξη και τη συνεργασία όλων των υφιστάμενων συγκοινωνιακών φορέων, προκειμένου να δώσει στους Θεσσαλονικείς τη συγκοινωνία που τους αξίζει».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!