Γ.Δ.
1270.35 -0,39%
ACAG
+3,23%
6.4
CENER
-1,14%
6.92
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
0,00%
10.9
OPTIMA
-2,05%
7.66
TITC
0,00%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
0,00%
1.57
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+0,92%
2.195
ΑΚΡΙΤ
+29,37%
0.925
ΑΛΜΥ
-1,50%
2.62
ΑΛΦΑ
-2,01%
1.51
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,88%
11.46
ΑΣΚΟ
-0,85%
2.32
ΑΣΤΑΚ
-0,55%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-1,65%
10.72
ΑΤΤΙΚΑ
+1,58%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,28%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
-2,23%
1.095
ΒΙΟΤ
0,00%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
-0,85%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,29%
1.695
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,82%
12.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-1,02%
10.64
ΔΟΜΙΚ
+0,28%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,88%
0.338
ΕΒΡΟΦ
+1,82%
1.12
ΕΕΕ
0,00%
25.8
ΕΚΤΕΡ
+0,53%
3.8
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.33
ΕΛΛ
+0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.19
ΕΛΠΕ
0,00%
7.45
ΕΛΣΤΡ
-0,34%
2.95
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
2.15
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+0,31%
6.5
ΕΠΙΛΚ
-4,63%
0.103
ΕΠΣΙΛ
-1,14%
9.55
ΕΣΥΜΒ
-1,41%
1.05
ΕΤΕ
+0,66%
6.1
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+1,48%
6.18
ΕΥΡΩΒ
+0,52%
1.65
ΕΧΑΕ
+0,74%
5.47
ΙΑΤΡ
-1,66%
1.775
ΙΚΤΙΝ
-3,41%
0.4535
ΙΛΥΔΑ
+1,92%
1.33
ΙΝΚΑΤ
+4,29%
3.645
ΙΝΛΙΦ
-0,46%
4.36
ΙΝΛΟΤ
-0,31%
0.96
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,33%
6.3
ΙΝΤΕΤ
-2,17%
1.35
ΙΝΤΚΑ
+0,18%
2.855
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+0,28%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+0,36%
1.38
ΚΟΡΔΕ
-0,36%
0.558
ΚΟΥΑΛ
-0,69%
0.576
ΚΟΥΕΣ
+1,43%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.48
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.72
ΛΑΜΔΑ
+1,91%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
-0,53%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-3,39%
1.14
ΜΕΒΑ
-0,53%
3.72
ΜΕΝΤΙ
+1,52%
3.35
ΜΕΡΚΟ
+0,86%
46.8
ΜΙΓ
+3,67%
5.08
ΜΙΝ
+0,41%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,45%
24.48
ΜΟΝΤΑ
+2,82%
1.82
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,41%
24.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,33%
3.06
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
36.38
ΝΑΚΑΣ
-3,90%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
+1,17%
0.347
ΞΥΛΠ
-1,76%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
23
ΟΛΠ
+1,06%
23.8
ΟΛΥΜΠ
+0,80%
2.52
ΟΠΑΠ
+1,42%
14.97
ΟΤΕ
-1,21%
13.04
ΟΤΟΕΛ
+0,48%
12.52
ΠΑΙΡ
-1,30%
1.135
ΠΑΠ
-1,32%
2.25
ΠΕΙΡ
-3,27%
3.134
ΠΕΤΡΟ
+0,22%
8.94
ΠΛΑΘ
-2,14%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-0,23%
4.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,26%
1.91
ΣΑΡ
-1,12%
7.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
-4,92%
0.029
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.367
ΣΙΔΜΑ
-2,58%
2.27
ΣΠΕΙΣ
-0,61%
6.48
ΣΠΙ
-1,32%
0.6
ΣΠΥΡ
+10,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-1,19%
15.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.778
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
+4,32%
0.386
ΦΛΕΞΟ
-0,62%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,74%
0.0685
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.11
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Πηλίδης: Ποιες εταιρείες δεν δέχονται να μπουν στο καλάθι του νοικοκυριού

Στο καλάθι του νοικοκυριού αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Γιάννης Πηλίδης μιλώντας στα Παραπολιτικά 90.1. «Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές ώστε να γίνει το καλύτερο δυνατό» είπε o Γιάννης Πηλίδης που ανέφερε πως το μέτρο είναι στη σωστή κατεύθυνση καθώς ενεργοποιεί τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα, δεν παρέλειψε να τονίσει πως οι εταιρείες τυροκομικών και γαλακτοκομικών δεν δέχονται να μπουν στο καλάθι.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιάννη Πηλίδη

Αναφορικά με το καλάθι του νοικοκυριού: Όλες οι αλυσίδες και εμείς οι μικρομεσαίοι βρισκόμαστε σε διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές προκειμένου να κάνουμε το καλύτερο δυνατό γιατί αυτή η κίνηση είναι προς τη θετική κατεύθυνση γιατί ενεργοποιεί τον ανταγωνισμό. Ενεργοποιεί τον ανταγωνισμό μεταξύ των αλυσίδων το ποιος θα κάνει το καλύτερο καλάθι προς όφελος του καταναλωτικού κοινού.

Έχουμε συμφωνήσει στα είδη, εμείς οι μικρομεσαίοι σε αυτή την κίνηση συμμετέχουμε προαιρετικά και οικειοθελώς διότι η συμφωνία του υπουργείου Ανάπτυξης έγινε με τις μεγάλες αλυσίδες δηλαδή με τις αλυσίδες που κάνουν πάνω από 90 εκατ. € τζίρο οι υπόλοιποι όσοι επιθυμούν συμμετέχουν οικειοθελώς γιατί θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση αν δεν συμμετέχουν.

Τα μέλη μας είναι γύρω στα 600 αλλά οι μικρομεσαίοι είναι πολύ περισσότεροι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμμετέχουν όλοι οι μικρομεσαίοι γιατί έτσι όπως είναι η φύση της μικρομεσαίας επιχείρησης θα συμμετέχουν αυτοί οι οποίοι είναι κάτω από κάποια «ομπρέλα». Όσοι είναι συνασπισμένοι σε ομίλους οι όμιλοί τους θα κάνουν διαπραγματεύσεις για να κάνουν καλάθι γιατί αν κάποιος είναι μεμονωμένος είναι δύσκολο να κάνει διαπραγμάτευση με τη βιομηχανία μόνος του.

Ερωτηθείς πόσο πιστεύει ότι θα παραμείνει το μέτρο αυτό σε ισχύ: Θα δούμε καταρχάς την επιτυχία του, εγώ θεωρώ ότι το μέτρο είναι στη σωστή κατεύθυνση γιατί ενεργοποιεί τον ανταγωνισμό αλλά τα αποτελέσματα θα κριθούν στην πράξη. Δηλαδή τι τάξης μεγέθους θα είναι οι προσφορές αυτών των προϊόντων, δηλαδή θα είναι στα ίδια επίπεδα των τιμών, θα είναι απλώς συγκράτηση, θα είναι κάποια έκπτωση σημαντική σε σχέση με την τιμή που πωλείται σήμερα το προϊόν, τι χρονική διάρκεια θα έχει; Δηλαδή η εταιρεία που θα συμμετέχει στο καλάθι θα δεσμευτεί για ένα–δύο μήνες, αυτά δεν είναι ακόμα αποφασισμένα αυτά γιατί είναι ακόμα θέμα διαπραγμάτευσης.

Εμείς σαν μικρομεσαίοι έχουμε συμφωνήσει περίπου στα 35 από τα 50 είδη συναντάμε πολύ μεγάλη δυσκολία στα γαλακτοκομικά και τυροκομικά. Καμία εταιρεία τυροκομικών δεν δέχεται να μπει στο καλάθι γιατί η φέτα που τρώμε σήμερα είναι φέτα η οποία έχει παραχθεί πριν 4-5 μήνες άρα οι τυροκόμοι μας λένε ότι η φέτα που τρώμε σήμερα είναι με γάλα που αγοράσαμε 1,25 όμως σήμερα αγοράζουμε γάλα 1,65 άρα πως μπορώ να σου δώσω φέτα για το μέλλον με αυτή την τιμή. Είναι δύσκολη η διαπραγμάτευση με τους προμηθευτές ιδίως με γαλακτοκομικά –τυροκομικά όπου δεν δέχονται να δώσουνε ποσότητες.

Ερωτηθείς αν έχει πέσει η κατανάλωση: Ο τζίρος στο super market αυτή τη στιγμή είναι περίπου ο ίδιος όταν όμως λάβουμε υπόψη μας ότι περίπου κατά 17% είναι οι ανατιμήσεις σε ετήσια βάση σημαίνει ότι ο καταναλωτής αγοράζει κατά 17% λιγότερα προϊόντα.

Για εμάς τους μικρομεσαίους το καλάθι μας δεν θα υπάρχει στο ekatanalotis, δεν μπαίνουμε στο ekatanalotis γιατί πρέπει να έχεις πάνω από 90 εκατ. τζίρο αλλά ο καθένας μας θα κοιτάξει να τα διαφημίσει με φυλλάδια, με σηματοδοτήσεις μέσα στα μαγαζιά… O καθένας θα θελήσει να διαφημίσει το καλάθι του γιατί ο καταναλωτής θα το ψάχνει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!