Γ.Δ.
1434.83 +1,02%
ACAG
+0,47%
6.43
CENER
+0,40%
7.44
CNLCAP
+0,74%
6.8
DIMAND
-0,51%
9.7
OPTIMA
+0,19%
10.38
TITC
+2,58%
27.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
0,00%
1.492
ΑΒΕ
-0,20%
0.49
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+2,82%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.655
ΑΛΦΑ
+2,27%
1.645
ΑΝΔΡΟ
+1,19%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+0,57%
12.36
ΑΣΚΟ
-2,24%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+1,33%
7.6
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
+2,24%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
+0,43%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,61%
5.69
ΒΙΟΚΑ
+1,12%
2.7
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.22
ΒΙΟΤ
-8,03%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
+0,81%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-0,89%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,24%
16.34
ΔΑΑ
+0,98%
8.432
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,07%
11.34
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,43%
0.355
ΕΒΡΟΦ
+1,50%
1.695
ΕΕΕ
+0,69%
29.22
ΕΚΤΕΡ
-1,98%
4.2
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.86
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.44
ΕΛΛ
+0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,58%
2.59
ΕΛΠΕ
+1,27%
8.37
ΕΛΣΤΡ
+1,63%
2.5
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.874
ΕΛΧΑ
-0,31%
1.952
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,27%
9.6
ΕΣΥΜΒ
-0,40%
1.23
ΕΤΕ
+2,49%
7.404
ΕΥΑΠΣ
+0,92%
3.3
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,77%
1.954
ΕΧΑΕ
+0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
+3,66%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+0,22%
0.456
ΙΛΥΔΑ
-0,61%
1.62
ΙΝΚΑΤ
-0,90%
4.955
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.136
ΙΝΤΕΚ
+2,07%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-2,83%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-0,85%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-0,60%
1.66
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+0,63%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+2,59%
0.554
ΚΟΥΑΛ
+1,70%
1.432
ΚΟΥΕΣ
-2,14%
5.48
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,36%
11.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
+1,06%
0.856
ΛΑΜΔΑ
-0,71%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
-3,70%
1.04
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,49%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.065
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,69%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.9
ΜΙΝ
+1,56%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,23%
26.42
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+0,50%
3.01
ΜΟΥΖΚ
+3,36%
0.77
ΜΠΕΛΑ
+0,65%
27.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,16%
38.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+5,81%
1.02
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-0,20%
24.65
ΟΛΥΜΠ
+1,10%
2.76
ΟΠΑΠ
+0,42%
16.71
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,46%
0.871
ΟΤΕ
-0,21%
14.07
ΟΤΟΕΛ
-0,46%
12.92
ΠΑΙΡ
0,00%
1.235
ΠΑΠ
+1,54%
2.64
ΠΕΙΡ
+1,77%
3.96
ΠΕΤΡΟ
+0,71%
8.54
ΠΛΑΘ
+2,00%
4.09
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
+2,04%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.148
ΠΡΟΝΤΕΑ
+6,12%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,80%
4.34
ΡΕΒΟΙΛ
+3,16%
1.63
ΣΑΡ
+2,25%
11.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.377
ΣΙΔΜΑ
-0,48%
2.06
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.72
ΣΠΙ
+0,79%
0.764
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,11%
18.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,81%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+0,61%
8.3
ΦΡΙΓΟ
+3,45%
0.3
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.185
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Ο ΕΟΤ στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου

Mε όλα του τα «όπλα» θα δώσει βροντερό «παρών» ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, την World Travel Market London, που ανοίγει τις πύλες της αύριο Δευτέρα 7 Νοεμβρίου στο Λονδίνο. Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου τα φώτα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα είναι στραμμένα στο Λονδίνο, με τον ΕΟΤ, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός γραμματέας του, Δημήτρης Φραγκάκης, να έχει ήδη προετοιμάσει μεθοδικά την παρουσία της Ελλάδας πολλούς μήνες πριν.

Φραγκάκης: Ο ΕΟΤ πηγαίνει με όλα του τα όπλα στην WTM London 2022

Στη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου θα παρουσιάσουμε το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης και εστιάζει στο νέο ανανεωμένο περίπτερο του ΕΟΤ, που κάνει το ντεμπούτο του στην WTM.

«Mε δεκάδες συνεκθέτες από όλη τη χώρα, καινοτομίες όπως η παρουσίαση των eco Islands και πολλά άλλα, θέλουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας στην διεθνή αγορά και να τονίσουμε τις δυνατότητες μας σε ένα πολύ απαιτητικό κοινό. Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε μία νέα εποχή για τον τουρισμό με αυτοπεποιθηση, πίστη στις δυνάμεις της και καλή προετοιμασία», αναφέρει ο κ. Φραγκάκης

Η Ελλάδα ταξιδεύει στην WTM 2022

Εστιάζοντας στην παρουσία της Ελλάδας στην WTM 2022, 80 συνεκθέτες από όλη τη χώρα, μεγάλες επιχειρήσεις, Περιφέρειες, Δήμους, κ.ά., θα προβάλουν το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, ενώ στο πλαίσιο της έκθεση η ελληνική πλευρά θα υλοποιήσει εκδήλωση για την βιωσιμότητα παρουσιάζοντας τα 3 ελληνικά eco islands (Νάξο, Αστυπάλαια, Χάλκη), πάντα υπο το πρίσμα της αειφορίας και των πρωτοβουλιών που ήδη τρέχουν σε αυτά.

Την ίδια στιγμή η ελληνική τουριστική ηγεσία θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους μεγαλύτερους παίκτες της βρετανικής αγοράς και όχι μόνο, ενώ την παράσταση θα κλέψουν τα βραβεία που θα παραλάβει η Ελλάδα σε δυο μεγάλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο.

Ντεμπούτο για το νέο περίπτερο του ΕΟΤ

Στα εκθεσιακά δρώμενα της έκθεσης εντάσσεται και η πρώτη εμφάνιση του νέου περιπτέρου του ΕΟΤ, που θα αποτελεί τη βάση για τις εκδηλώσεις του ΕΟΤ και στις μελλοντικές τουριστικές εκθέσεις.

Ο νέος σχεδιασμός αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ΕΟΤ και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, όπως τονίζεται. Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένων στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.

Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία-δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του «ανήκειν», και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. «Μέτρον Άριστον» και «Μηδέν Άγαν», στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.

Ο ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Τα περίπτερα του ΕΟΤ εξυπηρετούν τον βασικό επικοινωνιακό του στόχο που δεν είναι άλλος από την «ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».

Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand “Ελλάδα”, διευκολύνοντας τη διαμόρφωση διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

World Travel Market London 2022

Με τα φώτα να είναι στραμμένα στην WTM London οι «παίκτες» της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς ο κλάδος έχει εξελιχθεί και αναδιαμορφωθεί τα τελευταία δύο χρόνια προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας καταναλωτικής αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!