Γ.Δ.
1414.77 -0,80%
ACAG
-1,85%
5.84
CENER
-1,08%
9.14
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-0,12%
8.08
NOVAL
-2,38%
2.645
OPTIMA
+3,97%
12.58
TITC
0,00%
29.25
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,68%
2.205
ΑΚΡΙΤ
+0,63%
0.8
ΑΛΜΥ
-1,82%
2.7
ΑΛΦΑ
-2,23%
1.5095
ΑΝΔΡΟ
-1,54%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-2,31%
10.99
ΑΣΚΟ
+1,07%
2.83
ΑΣΤΑΚ
+0,91%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.46
ΑΤΤ
+3,23%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,68%
5.89
ΒΙΟΚΑ
+1,28%
2.37
ΒΙΟΣΚ
-1,19%
1.25
ΒΙΟΤ
+6,03%
0.246
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+5,74%
2.58
ΓΕΒΚΑ
-0,36%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,56%
16.9
ΔΑΑ
-0,45%
7.994
ΔΑΙΟΣ
-6,25%
3.3
ΔΕΗ
+0,27%
10.97
ΔΟΜΙΚ
+1,53%
3.99
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,61%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-2,08%
1.41
ΕΕΕ
-0,06%
31.6
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.21
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,73%
13.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,99%
2.495
ΕΛΠΕ
-2,38%
7.99
ΕΛΣΤΡ
-0,94%
2.11
ΕΛΤΟΝ
-2,01%
1.654
ΕΛΧΑ
-1,53%
1.8
ΕΝΤΕΡ
+0,89%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.28
ΕΤΕ
-2,71%
7.97
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-2,30%
2.039
ΕΧΑΕ
-1,38%
5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+1,29%
0.354
ΙΛΥΔΑ
-1,82%
1.62
ΙΝΚΑΤ
-1,67%
4.995
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,92%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-1,40%
5.62
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,42%
4.76
ΙΝΤΕΤ
-0,42%
1.185
ΙΝΤΚΑ
-2,29%
3.2
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
-0,76%
1.305
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,56%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,46%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+6,32%
1.144
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+0,93%
1.085
ΛΑΒΙ
-0,12%
0.859
ΛΑΜΔΑ
-0,90%
6.62
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,48%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-0,72%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-5,43%
0.87
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.81
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.6
ΜΙΓ
-0,14%
3.695
ΜΙΝ
-1,39%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,44%
24.7
ΜΟΝΤΑ
-10,57%
3.3
ΜΟΤΟ
-0,53%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,84%
26.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-1,07%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+0,85%
0.944
ΞΥΛΚ
-2,67%
0.255
ΞΥΛΠ
-11,50%
0.5
ΟΛΘ
-2,33%
21
ΟΛΠ
-2,72%
25
ΟΛΥΜΠ
-0,42%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,61%
14.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,54%
0.915
ΟΤΕ
-0,15%
13.44
ΟΤΟΕΛ
-0,86%
11.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
0,00%
2.43
ΠΕΙΡ
-1,60%
3.506
ΠΕΤΡΟ
-1,24%
7.98
ΠΛΑΘ
-1,15%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2,56%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,52%
4.55
ΡΕΒΟΙΛ
+1,60%
1.585
ΣΑΡ
-0,36%
11.1
ΣΑΡΑΝ
+9,35%
1.17
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,22%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-4,07%
1.65
ΣΠΕΙΣ
+0,60%
6.74
ΣΠΙ
0,00%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,83%
19.34
ΤΖΚΑ
+0,36%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,51%
1.1
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.664
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,64%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+1,69%
0.24
ΦΡΛΚ
-1,82%
3.78
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Σταϊκούρας: Πώς θα μετέχει το ΤΧΣ στις αυξήσεις κεφαλαίων των τραπεζών

Τον τρόπο με τον οποίο το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) θα μετέχει πλέον στις αυξήσεις κεφαλαίου των τραπεζών, εξήγησε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.

Τροποποιείται ο Νόμος 3864/2010 που διέπει τη λειτουργία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), προκειμένου να καταστεί εφικτή η συμμετοχή του τελευταίου σε μη εποπτικά επιβεβλημένες μελλοντικές αυξήσεις κεφαλαίου, δηλαδή σε αυξήσεις κεφαλαίου που δεν έχουν τον χαρακτήρα κεφαλαιακής ενίσχυσης για κάλυψη κεφαλαιακών ελλειμμάτων ή εξυγίανσης, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός υπενθύμισε παράλληλα ότι σήμερα δεν επιτρέπεται στο ΤΧΣ να μετέχει σε αύξηση κεφαλαίου ενός πιστωτικού ιδρύματος, στο οποίο είναι ήδη μέτοχος, παρά μόνον εάν η αύξηση αυτή είναι επιβεβλημένη για εποπτικούς λόγους, με το γεγονός αυτό να στερεί την δυνατότητα από το ΤΧΣ να ανταποκριθεί ενεργά, λειτουργώντας όπως κάθε ιδιώτης μέτοχος, προς την κατεύθυνση προάσπισης της επένδυσής του, στο πλαίσιο μιας επιχειρηματικά – και άρα όχι εποπτικά επιβεβλημένης – αποφασιζόμενης αύξησης κεφαλαίου.

Επομένως, σημείωσε ο υπουργός, το ΤΧΣ, με το ισχύον σήμερα πλαίσιο, δεν διαθέτει τη δυνατότητα, αξιολογώντας τις συνθήκες, να αποφύγει την απομείωση της συμμετοχής του, ακόμα και όταν η διατήρηση της συμμετοχής θα του παρέχει δυνατότητα καλύτερων όρων αποεπένδυσης στο μέλλον, ενώ σήμερα, με τις προτεινόμενες τροποποιήσεις καλύπτεται το νομοθετικό αυτό κενό, που η προηγούμενη κυβέρνηση , όπως υποστήριξε, διατήρησε, παρά τις κατ’ επανάληψη τροποποιήσεις του Νόμου επί των ημερών της.

Τη θεσμική ορθότητα της νομοθετικής αυτής επιλογής, διευκρίνισε ο υπουργός, διατρανώνει επίσης η από 25.02.2021 σχετική Γνώμη της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, η οποία σημειώνει ότι «χαιρετίζει το γεγονός ότι με το σχέδιο νόμου καθίσταται πλέον δυνατή η συμμετοχή του ΤΧΣ, ως επενδυτή, σε αυξήσεις κεφαλαίου πιστωτικών ιδρυμάτων που δεν αποσκοπούν στην παροχή κεφαλαιακής ενίσχυσης για την κάλυψη κεφαλαιακών ελλειμμάτων υπό συνθήκες εξυγίανσης ούτε συνιστούν προληπτική κεφαλαιοποίηση ή μέτρο δημόσιας κεφαλαιακής στήριξης».

Ειδικότερα, δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας, ο κεντρικός σκοπός των προτεινόμενων διατάξεων είναι να επιτρέπεται, υπό προϋποθέσεις, στο ΤΧΣ να μετέχει, μέχρι του υφιστάμενου ποσοστού συμμετοχής του, σε αυξήσεις κεφαλαίου που δεν στοχεύουν στην κάλυψη κεφαλαιακών ελλειμμάτων ή στην εξυγίανση, ενώ η δυνατότητα αυτή κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να μπορέσει το ΤΧΣ να επιλέξει τις καλύτερες – κατά το δυνατόν – συνθήκες για την αποεπένδυση, δίχως να εγκλωβίζεται σε απομειώσεις της συμμετοχής του, οι οποίες δεν οφείλονται σε επιλογή του, αλλά σε ενέργειες άλλων.

Σύμφωνα με τις προτεινόμενες διατάξεις, υπογράμμισε ο υπουργός, η συμμετοχή του ΤΧΣ σε ανάλογες αυξήσεις κεφαλαίου υπόκειται τόσο σε ουσιαστικές, όσο και σε διαδικαστικές προϋποθέσεις, που στόχο έχουν να διασφαλίσουν τα συμφέροντα του ΤΧΣ.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ως ουσιαστικές προϋποθέσεις τάσσονται:

ότι η αύξηση δεν συνιστά κεφαλαιακή ενίσχυση κατά την έννοια της μέχρι σήμερα λειτουργίας του ΤΧΣ, καθώς και
ότι στην αύξηση συμμετέχει παράλληλα, και με τους ίδιους όρους, ο ιδιωτικός τομέας.
Μάλιστα, είπε, η συμμετοχή του τελευταίου θα πρέπει να έχει πραγματική οικονομική σημασία, δηλαδή να είναι ουσιώδης.

Ταυτόχρονα, επεσήμανε ότι για τη συμμετοχή του ΤΧΣ σε ανάλογες αυξήσεις κεφαλαίου απαιτείται:

απόφαση του Γενικού Συμβουλίου του ΤΧΣ, η οποία λαμβάνεται μετά από έκθεση δύο ανεξάρτητων χρηματοοικονομικών συμβούλων, οι οποίοι επιβεβαιώνουν ότι η συμμετοχή στην αύξηση συμβάλλει στην προστασία ή ακόμα και στη βελτίωση της αξίας της υφιστάμενης συμμετοχής του ΤΧΣ, και η συμμετοχή να γίνεται με όρους σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον ισότιμους με ό,τι ισχύει για τους λοιπούς μετόχους, δηλαδή σε τιμή όχι υψηλότερη και υπό όρους όχι επαχθέστερους από ό,τι ισχύει για τους λοιπούς μετόχους, καιη χρηματοδότηση της συμμετοχής στην αύξηση να γίνεται από διαθέσιμα του Ταμείου, ή από επανεπένδυση ποσών που προέκυψαν από προηγούμενη διάθεση στοιχείων ενεργητικού.
Τόνισε επίσης ότι στη γνώμη της ΕΚΤ σημειώνεται «η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα επικροτεί τα εχέγγυα που εισάγει το σχέδιο νόμου».

Παράλληλα, ο κ. Σταϊκούρας, χαρακτήρισε ιστορικής σημασίας «χρηματοδοτικό πακέτο», το οποίο θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά, για να ανακάμψει ταχύτερα και με μεγαλύτερο δυναμισμό η ελληνική οικονομία, τα 72 δισ. ευρώ που θα εισπράξει η Ελλάδα από τη συμφωνία των ηγετών των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επετεύχθη τον Ιούλιο του 2020.

«Τα 72 δισ. ευρώ που δικαιούται η χώρα μας θα δώσουν σημαντική ώθηση στο αναπτυξιακό δυναμικό της οικονομίας μας, εφόσον αξιοποιηθούν κατάλληλα. Και προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε ήδη, σκληρά, μεθοδικά και συγκροτημένα», επεσήμανε.

Απαραίτητη προϋπόθεση, τόνισε, για την επίτευξη όλων αυτών, είναι να κυρωθεί, από όλα τα ευρωπαϊκά κράτη-μέλη, η νέα απόφαση για το σύστημα των ιδίων πόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία θα αντικαταστήσει την αντίστοιχη του 2014. Μόνο με αυτόν τον τρόπο, όπως είπε, θα ενεργοποιηθεί το Next Generation EU, και θα ξεκλειδώσει ολόκληρο το δυναμικό των ευρωπαϊκών κονδυλίων. «Με το υπό συζήτηση Σχέδιο Νόμου, υλοποιείται αυτή την προϋπόθεση», δήλωσε.

Αναλύοντας το Σχεδίου Νόμου, ο υπουργός σημείωσε ότι η απόφαση για το σύστημα των ιδίων πόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, στις 14 Δεκεμβρίου 2020 και η νέα απόφαση, σηματοδοτεί την εκ βάθρων αναθεώρηση του τρόπου χρηματοδότησης του ενωσιακού προϋπολογισμού, καθώς, όπως υποστήριξε, δίνεται η δυνατότητα στην Επιτροπή να δανείζεται κεφάλαια από τις κεφαλαιαγορές, προκειμένου να εξασφαλίσει άμεση και μεγάλης κλίμακας χρηματοδοτική ικανότητα για τα μέτρα στήριξης της ανάκαμψης και ανθεκτικότητας της ευρωπαϊκής οικονομίας, και την αποφυγή περαιτέρω πιέσεων στους εθνικούς προϋπολογισμούς.

Δεδομένου, συνέχισε ο υπουργός, ότι η στήριξη θα πρέπει να είναι χρονικά περιορισμένη, οι νομικές δεσμεύσεις για ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από τους εν λόγω πόρους θα πρέπει να έχουν αναληφθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023, ενώ η έγκριση των πληρωμών στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας θα εξαρτάται από την ικανοποιητική εκπλήρωση των οροσήμων και στόχων που καθορίζονται στο Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Επίσης, διευκρίνισε ότι η νέα καθαρή δανειοληπτική δραστηριότητα θα πρέπει να παύσει το αργότερο στα τέλη του 2026, προσθέτοντας ότι μετά το έτος αυτό, οι δανειοληπτικές πράξεις θα πρέπει να περιορίζονται αυστηρά σε πράξεις αναχρηματοδότησης για τη διασφάλιση της αποτελεσματικής διαχείρισης του χρέους.

Έχοντας ως στόχο τη διασφάλιση επάρκειας πόρων, ο υπουργός σημείωσε ότι η νέα απόφαση θεσμοθετεί τη μόνιμη αύξηση των ανωτάτων ορίων ιδίων πόρων σε 1,40% και 1,46% του Ακαθάριστου Εθνικού Εισοδήματος (ΑΕΕ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κάλυψη των πιστώσεων πληρωμών και των αναλήψεων υποχρεώσεων αντίστοιχα, ώστε να διασφαλίζεται αφενός η αποτελεσματική και αδιάλειπτη χρηματοδότηση των θεμελιωδών ευρωπαϊκών πολιτικών, και αφετέρου των νέων προτεραιοτήτων και μελλοντικών προκλήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα, όπως είπε, προβλέπεται έκτακτη και προσωρινή αύξηση των εν λόγω ανώτατων ορίων των ιδίων πόρων κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες, για τη διασφάλιση των αναγκαίων πόρων με στόχο την κάλυψη των υποχρεώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απορρέουν από τον δανεισμό κεφαλαίων στο πλαίσιο του Next Generation EU.

Ακόμη, τόνισε πως με τη διοχέτευση των εξαιρετικά μεγάλης κλίμακας πρόσθετων κεφαλαίων που θα αντληθούν από τον δανεισμό, σε στοχευμένες δράσεις και πολιτικές βιώσιμης ανάκαμψης των ευρωπαϊκών οικονομιών, θα αποφευχθούν περαιτέρω πιέσεις στους εθνικούς προϋπολογισμούς, που στη δύσκολη αυτή συγκυρία είναι προσανατολισμένοι στην χρηματοδότηση οικονομικών και κοινωνικών μέτρων για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης της πανδημίας.

«Δεδομένου ότι οι σχετικές δημοσιονομικές και ενδεχόμενες υποχρεώσεις θα μειωθούν με τη σταδιακή αποπληρωμή των δανειακών κεφαλαίων και τη λήξη των δανείων, η προσωρινή αύξηση των ανώτατων ορίων των ιδίων πόρων θα πρέπει να λήξει το αργότερο έως τις 31 Δεκεμβρίου 2058», υπογράμμισε.

Επιπρόσθετα, είπε, καθορίζονται ο τρόπος υπολογισμού και η διαδικασία είσπραξης των υφιστάμενων ιδίων πόρων.

Συγκεκριμένα, ανέφερε, προβλέπεται ότι τα κράτη-μέλη παρακρατούν ως έξοδα είσπραξης το 25% των ποσών από τελωνειακά και συναφή έσοδα και απλοποιείται ο πόρος ΦΠΑ.

Ταυτόχρονα, ο υπουργός εξήγησε πως εισάγεται ένας νέος πόρος, που υπολογίζεται βάσει των μη ανακυκλωμένων απορριμμάτων πλαστικών συσκευασιών, τα οποία παράγονται σε κάθε κράτος-μέλος και δεν ανακυκλώνονται.

«Ο ενιαίος συντελεστής καταβολής είναι 0,80 ευρώ ανά χιλιόγραμμο. Ο συγκεκριμένος πόρος έχει οικολογικό χαρακτήρα, ενθαρρύνει τη μείωση της ρύπανσης, την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία, ενώ είναι και δίκαιος, καθώς λαμβάνει υπόψη το επίπεδο εισοδήματος κάθε κράτους-μέλους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο τρόπο υπολογισμού, ο οποίος περιλαμβάνει διορθωτικό μηχανισμό για την εξάλειψη των αντιστρόφως προοδευτικών στοιχείων, η Ελλάδα επωφελείται, ετησίως, κατά 33 εκατ. ευρώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η χώρα μας, υπογράμμισε ο υπουργός, με βάση τις εθνικές κατανομές, η χώρα μας αναμένεται να λάβει κατά την επταετία 2021-2027 συνολικό πακέτο στήριξης ύψους έως και 71,9 δισ. ευρώ, και συγκεκριμένα 39,9 δισ. ευρώ από το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο και 32 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ οι εθνικές συνεισφορές της χώρας μας εκτιμάται ότι θα ανέλθουν, κατά προσέγγιση, σε 15,5 δισ. ευρώ, για όλη την περίοδο, το οποίο αντιστοιχεί σε 1,1% του Ακαθάριστου Εθνικού Εισοδήματος.

Από αυτά τα στοιχεία, όπως υποστήριξε, καταδεικνύεται το σημαντικό δημοσιονομικό όφελος για την χώρα μας, καθώς η αναλογία απολήψεων (εισροές) – αποδόσεων (συνεισφορές) διαμορφώνεται σε 4,6/1, δηλαδή, είπε, για κάθε ευρώ που θα αποδίδουμε στην Ευρώπη, θα εισπράττουμε 4,6 ευρώ μέσω του Πολυετούς Δημοσιονομικού Πλαισίου και του Ταμείου Ανάκαμψης, ενώ το καθαρό δημοσιονομικό ισοζύγιο εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 56,4 δισ. ευρώ, ή 4% του Ακαθάριστου Εθνικού Εισοδήματος.

Υπενθύμισε επίσης ότι την προηγούμενη επταετία, και συγκεκριμένα την περίοδο 2014-2020, η αναλογία απολήψεων προς αποδόσεις ήταν μικρότερη, στο 2,9/1.

Συνοψίζοντας, ο κ. Σταϊκούρας, τόνισε πως ο ενισχυμένος, φιλόδοξος και ευέλικτος προϋπολογισμός της νέας δημοσιονομικής περιόδου 2021-2027 αποτελεί την απάντηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην αντιμετώπιση των οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας, στην εκκίνηση της ανάκαμψης και στην προετοιμασία για ένα καλύτερο μέλλον για την επόμενη γενιά.

Τα έσοδα, είπε, που θα αντληθούν μέσω της εφαρμογής της υπό κύρωση Απόφασης, θα συμβάλουν στην προώθηση της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης, στην προώθηση της έρευνας και καινοτομίας, στην ενίσχυση της απασχόλησης και κοινωνικής συνοχής, στην προώθηση των ιδιωτικών επενδύσεων και στον μετασχηματισμό της οικονομίας.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Σταϊκούρας, ανέφερε ότι η κυβέρνηση εισάγει μια δυνατότητα και όχι υποχρέωση προς το ΤΧΣ, προκειμένου αυτό να μπορέσει να ανταποκριθεί στις επενδυτικές συνθήκες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όπως ακριβώς επιδιώκει κάθε ιδιώτης επενδυτής, ο οποίος επιθυμεί τη μεγιστοποίηση της ωφέλειας από την επένδυσή του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!