Γ.Δ.
1273.48 +0,25%
ACAG
-1,56%
6.3
CENER
+0,29%
6.94
CNLCAP
+2,80%
7.35
DIMAND
+0,92%
11
OPTIMA
+1,17%
7.75
TITC
+0,51%
19.88
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+3,06%
1.618
ΑΒΕ
+0,39%
0.512
ΑΔΜΗΕ
+2,51%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+29,73%
1.2
ΑΛΜΥ
+1,53%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,79%
1.498
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+1,22%
11.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,31%
10.58
ΑΤΤΙΚΑ
+1,95%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,37%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+0,35%
2.84
ΒΙΟΣΚ
+3,20%
1.13
ΒΙΟΤ
+6,67%
0.224
ΒΙΣ
-9,94%
0.29
ΒΟΣΥΣ
+3,42%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+2,95%
1.745
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,85%
13.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,85%
10.73
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,66%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
+0,97%
26.05
ΕΚΤΕΡ
+8,16%
4.11
ΕΛΒΕ
+0,40%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
-1,29%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,68%
2.205
ΕΛΠΕ
+4,30%
7.77
ΕΛΣΤΡ
+1,02%
2.98
ΕΛΤΟΝ
+1,40%
2.18
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.874
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
-0,52%
9.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
+1,64%
6.2
ΕΥΑΠΣ
+0,62%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,32%
6.2
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
1.63
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
+2,54%
1.82
ΙΚΤΙΝ
+3,31%
0.4685
ΙΛΥΔΑ
+1,13%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+3,16%
3.76
ΙΝΛΙΦ
+3,44%
4.51
ΙΝΛΟΤ
+7,29%
1.03
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,79%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.37
ΙΝΤΚΑ
+6,83%
3.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+2,20%
1.86
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+6,52%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+3,58%
0.578
ΚΟΥΑΛ
+2,78%
0.592
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,42%
9.44
ΚΤΗΛΑ
-4,74%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+4,85%
1.08
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-1,44%
6.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.71
ΜΑΘΙΟ
+0,88%
1.15
ΜΕΒΑ
+2,15%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
-0,85%
46.4
ΜΙΓ
+3,94%
5.28
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,49%
24.36
ΜΟΝΤΑ
+1,10%
1.84
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
+0,81%
0.625
ΜΠΕΛΑ
-1,30%
24.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,33%
36.26
ΝΑΚΑΣ
+6,08%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
+8,36%
0.376
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,87%
23.2
ΟΛΠ
-0,42%
23.7
ΟΛΥΜΠ
+2,78%
2.59
ΟΠΑΠ
-2,67%
14.57
ΟΤΕ
+0,23%
13.07
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
+1,32%
1.15
ΠΑΠ
-0,44%
2.24
ΠΕΙΡ
+0,38%
3.146
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.92
ΠΛΑΘ
+1,70%
4.18
ΠΛΑΚΡ
+1,91%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,93%
4.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,26%
1.905
ΣΑΡ
-1,13%
7.85
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
-6,90%
0.027
ΣΕΝΤΡ
+1,36%
0.372
ΣΙΔΜΑ
+1,76%
2.31
ΣΠΕΙΣ
+5,56%
6.84
ΣΠΙ
+0,33%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,89%
15.62
ΤΖΚΑ
+1,08%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.784
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-0,52%
0.384
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

GLAMI: Αύξηση εσόδων για το 56% των e-shop μόδας το 2022

Μία χρονιά αντιθέσεων που όμως έκλεισε με θετικό πρόσημο και αισιόδοξες προσδοκίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας ήταν το 2022, σύμφωνα με το Fashion Year in Review, την ετήσια ανασκόπηση της ελληνικής αγοράς μόδας από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας GLAMI.gr.

Όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα, μπορεί ο πληθωρισμός, οι γεωπολιτικές προκλήσεις και η ενεργειακή κρίση το 2022 να επηρέασαν την καταναλωτική συμπεριφορά, η μείωση της αγοραστικής δύναμης ωστόσο δεν κατάφερε να πλήξει τα ηλεκτρονικά καταστήματα ρουχισμού και υπόδησης. Συγκεκριμένα, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφερε αύξηση των εσόδων του (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς). Μάλιστα σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Ο πληθωρισμός αποτέλεσε την περασμένη χρονιά κορυφαία πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν αμέσως μετά. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.

Οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι για τη φετινή χρονιά με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.

Αξιοσημείωτο είναι, σύμφωνα με την έρευνα, ότι το 50% των e-shop μόδας δηλώνει ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες. Η πλειονότητα των συνεργατών του GLAMI δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα. Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.

Την ίδια ώρα, η τεχνολογία παραμένει σύμμαχος στην ανοδική τροχιά αποτελώντας το μέλλον του fashion e-commerce, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοούν πως, επενδύοντας σε τεχνολογικές καινοτομίες, θα είναι σε ισχυρότερη θέση να επιταχύνουν τις δραστηριότητές τους όταν η αβεβαιότητα και η στασιμότητα υποχωρήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!