Γ.Δ.
1452.46 +1,20%
ACAG
+1,37%
6.65
CENER
+0,80%
7.58
CNLCAP
+0,63%
7.95
DIMAND
0,00%
9.61
OPTIMA
+1,36%
10.42
TITC
+0,71%
28.3
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
+1,92%
1.488
ΑΒΕ
+1,71%
0.475
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.94
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
+2,05%
1.6645
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-0,16%
12.24
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
+2,26%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,62%
5.64
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,98%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,35%
16.48
ΔΑΑ
+0,26%
8.44
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,04%
11.53
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.68
ΕΕΕ
+1,02%
29.76
ΕΚΤΕΡ
+1,97%
4.65
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,77%
2.585
ΕΛΠΕ
+0,79%
8.33
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.86
ΕΛΧΑ
+1,16%
1.926
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,03%
1.255
ΕΤΕ
+0,82%
7.622
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.71
ΕΥΡΩΒ
+1,26%
2.015
ΕΧΑΕ
+0,79%
5.13
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.438
ΙΛΥΔΑ
+10,93%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+0,60%
4.995
ΙΝΛΙΦ
+0,83%
4.84
ΙΝΛΟΤ
+2,13%
1.15
ΙΝΤΕΚ
+1,77%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,40%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+2,59%
3.56
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.51
ΚΟΥΑΛ
+5,11%
1.44
ΚΟΥΕΣ
+5,62%
5.83
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-0,71%
1.39
ΛΑΒΙ
+2,41%
0.85
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+4,32%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+3,02%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-1,01%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,83%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,76%
4.095
ΜΙΝ
0,00%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,20%
26.92
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.06
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,14%
28.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,90%
38.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,41%
1.06
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.295
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.25
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+1,78%
16.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,79%
0.89
ΟΤΕ
+0,42%
14.28
ΟΤΟΕΛ
+0,63%
12.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
+0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+1,17%
8.64
ΠΛΑΘ
+0,88%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,87%
1.162
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,35%
4.52
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.6
ΣΑΡ
+0,69%
11.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+2,53%
2.03
ΣΠΕΙΣ
-0,25%
7.92
ΣΠΙ
+3,06%
0.742
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,11%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,47%
1.716
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

GLAMI: Αύξηση εσόδων για το 56% των e-shop μόδας το 2022

Μία χρονιά αντιθέσεων που όμως έκλεισε με θετικό πρόσημο και αισιόδοξες προσδοκίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας ήταν το 2022, σύμφωνα με το Fashion Year in Review, την ετήσια ανασκόπηση της ελληνικής αγοράς μόδας από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας GLAMI.gr.

Όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα, μπορεί ο πληθωρισμός, οι γεωπολιτικές προκλήσεις και η ενεργειακή κρίση το 2022 να επηρέασαν την καταναλωτική συμπεριφορά, η μείωση της αγοραστικής δύναμης ωστόσο δεν κατάφερε να πλήξει τα ηλεκτρονικά καταστήματα ρουχισμού και υπόδησης. Συγκεκριμένα, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφερε αύξηση των εσόδων του (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς). Μάλιστα σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Ο πληθωρισμός αποτέλεσε την περασμένη χρονιά κορυφαία πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν αμέσως μετά. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.

Οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι για τη φετινή χρονιά με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.

Αξιοσημείωτο είναι, σύμφωνα με την έρευνα, ότι το 50% των e-shop μόδας δηλώνει ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες. Η πλειονότητα των συνεργατών του GLAMI δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα. Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.

Την ίδια ώρα, η τεχνολογία παραμένει σύμμαχος στην ανοδική τροχιά αποτελώντας το μέλλον του fashion e-commerce, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοούν πως, επενδύοντας σε τεχνολογικές καινοτομίες, θα είναι σε ισχυρότερη θέση να επιταχύνουν τις δραστηριότητές τους όταν η αβεβαιότητα και η στασιμότητα υποχωρήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!