Γ.Δ.
1439.26 -0,65%
ACAG
-0,45%
6.57
CENER
-1,45%
7.46
CNLCAP
+7,91%
7.5
DIMAND
+0,41%
9.72
OPTIMA
-0,94%
10.56
TITC
+0,18%
28.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-2,17%
0.9
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.81
ΑΛΦΑ
-1,41%
1.604
ΑΝΔΡΟ
+2,06%
6.94
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,40%
5.65
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,34%
16.22
ΔΑΑ
-0,24%
8.438
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,35%
11.32
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,29%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.695
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,89%
4.535
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
-2,07%
2.36
ΕΛΛ
+1,06%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,16%
2.565
ΕΛΠΕ
+0,24%
8.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.872
ΕΛΧΑ
-0,51%
1.94
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.157
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,61%
1.225
ΕΤΕ
-1,38%
7.55
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,04%
1.996
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
+2,13%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,57%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-2,50%
1.56
ΙΝΚΑΤ
-1,40%
4.93
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+1,23%
1.154
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+1,18%
1.29
ΙΝΤΚΑ
-1,28%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.585
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,60%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,74%
1.356
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.57
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
+0,47%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.14
ΛΕΒΚ
-9,09%
0.32
ΛΕΒΠ
-12,50%
0.322
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,71%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.95
ΜΕΡΚΟ
+1,73%
47
ΜΙΓ
-1,77%
3.88
ΜΙΝ
-7,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,25%
26.94
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
28.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,52%
38.1
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,48%
1.04
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
-0,20%
24.85
ΟΛΥΜΠ
+1,74%
2.92
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,14%
0.888
ΟΤΕ
+0,21%
14.31
ΟΤΟΕΛ
+0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,65%
3.974
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.62
ΠΛΑΘ
+0,37%
4.055
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,23%
4.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,31%
1.625
ΣΑΡ
+0,17%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,73%
1.985
ΣΠΕΙΣ
+2,11%
7.76
ΣΠΙ
-1,35%
0.73
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,11%
18.13
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.734
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.318
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.16
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.67

Υπουργείο Υποδομών: Εγκρίθηκαν δύο διαγωνισμοί ΣΔΙΤ

Το πράσινο φως για δύο διαγωνισμούς ΣΔΙΤ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που αφορούν τη συντήρηση του σιδηροδρομικού άξονα Βόρειας Ελλάδας και τα Δικαστικά Μέγαρα Κρήτης άναψε η Διυπουργική Επιτροπή Έργων ΣΔΙΤ. Πρόκειται για έργα συνολικού ύψους 300 εκατ. ευρώ

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου, ξεκινούν οι διαγωνισμοί ΣΔΙΤ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ανάταξη του σιδηροδρομικού άξονα Βόρειας Ελλάδας και τα Δικαστικά Μέγαρα Κρήτης, συνολικού κόστους επένδυσης που προσεγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ και κατασκευαστικού κόστους 217 εκατ. ευρώ, μετά και την έγκριση από την Διυπουργική Επιτροπή Έργων ΣΔΙΤ.

Σε ό, τι αφορά το έργο «Ανάταξη, Αναβάθμιση και Συντήρηση του Σιδηροδρομικού Άξονα Βορείου Ελλάδος», με κατασκευαστικό κόστος 171,2 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και κόστος επένδυσης 220 εκατ. ευρώ με χρηματοδοτική συμβολή του Ταμείου Ανάκαμψης 80 εκατ. ευρώ, προβλέπεται 2,5 χρόνια κατασκευαστική περίοδος και 17,5 χρόνια περίοδος λειτουργίας και συντήρησης.

Σιδηροδρομικός Άξονας

Το έργο αναμένεται να βελτιστοποιήσει τη συντήρηση και την ποιότητα του σιδηροδρομικού δικτύου και επομένως των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό με αύξηση του επιπέδου ασφάλειας και αξιοπιστία των δρομολογίων.

Παράλληλα, αναμένεται να τονώσει σημαντικά τις σιδηροδρομικές μεταφορές καθώς αυξάνεται η διαθεσιμότητα και η διαλειτουργικότητα με τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους ώστε να ενισχυθούν οι διασυνοριακές συνδέσεις.

Αποτέλεσμα είναι η αύξηση των εσόδων του Οργανισμού και η μείωση της εξάρτησης από την κρατική ενίσχυση που λαμβάνει ως διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Οι παρεμβάσεις θα γίνουν σε συνολικό μήκος γραμμών 481,76km και συγκεκριμένα από :

  • Σ.Σ. Στρυμώνα έως Σ.Σ. Αλεξανδρούπολης
  • Σ.Σ. Πλατέως έως Σ.Σ. Ν. Καύκασος
  • Μεσονήσι έως Σ.Σ. Φλώρινας.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται η ανακαίνιση κτιρίων επιβατών σε 20 σταθμούς.

Δικαστικά Μέγαρα

Το δεύτερο έργο αφορά την ανέγερση νέου Δικαστικού Μεγάρου στο Ηράκλειο και ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Ρεθύμνου, στην Κρήτη, με κατασκευαστικό κόστος 45,8 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και κόστος επένδυσης στα 75,5 εκατ. ευρώ

Ειδικότερα, στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή του νέου βιοκλιματικού Δικαστικού Μεγάρου Ηρακλείου, εξασφαλίζοντας σε εργαζόμενους και πολίτες ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας όπου καθίσταται ταχύτερη, ευχερέστερη και αποτελεσματικότερη η διαχείρισή της δικαστηριακής ύλης.

Επίσης μέσω της ανακατασκευής του Δικαστικού Μεγάρου Ρεθύμνου, το κτίριο αναβαθμίζεται λειτουργικά και ενεργειακά επεκτείνοντας ουσιαστικά τον χρόνο οικονομικής ζωής του.

Καραμανλής: Συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό μικρών και μεγάλων υποδομών 

Με αφορμή τις πιο πάνω αποφάσεις, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής δήλωσε: «Ακόμη μια δέσμευσή μας γίνεται πραγματικότητα. Άλλα δύο cluster έργων ΣΔΙΤ ξεκινά σήμερα, δημιουργώντας υποδομές μακράς πνοής με σημαντικά οφέλη για τους πολίτες της Βόρειας Ελλάδας και την Κρήτης. Κινηθήκαμε με γρήγορους ρυθμούς, με γνώμονα πάντα την αναβάθμιση υποδομών, οι οποίες προάγουν την ποιότητα ζωής, ενισχύουν την ανάπτυξη, διασφαλίζοντας, ταυτόχρονα, το δημόσιο συμφέρον.

Με την ανάταξη του σιδηροδρομικού άξονα Βόρειας Ελλάδας, κάνουμε ακόμη ένα βήμα, ώστε να φέρουμε το τρένο στην πρώτη θέση των μεταφορικών επιλογών του πολίτη και των επιχειρήσεων.

Μαζί με την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ και τον εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού, καθιστούμε τον σιδηρόδρομο ένα πραγματικά ανταγωνιστικό μέσο, με ενίσχυση των διασυνοριακών συνδέσεων και ταυτόχρονη αύξηση των εσόδων. Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, πλέον εκσυγχρονίζεται και οι μεταφορές γυρίζουν σελίδα.

Από την άλλη, δύο πόλεις της Κρήτης, το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο, αποκτούν σύγχρονα Δικαστικά Μέγαρα που εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές περιβάλλον εργασίας και καθίσταται ταχύτερη, ευχερέστερη και αποτελεσματικότερη η διαχείριση απονομής της Δικαιοσύνης.

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζουμε βήμα – βήμα τον εκσυγχρονισμό μικρών και μεγάλων υποδομών της χώρας, ενεργοποιώντας σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία – όπως είναι τα ΣΔΙΤ- που εξασφαλίζουν την ταχεία ολοκλήρωση των έργων».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής © (ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ)
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής

Καραγιάννης: Ανάταξη υποδομών, καλύτερη καθημερινότητα των πολιτών

Από την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε:

«Οι αποφάσεις της Διυπουργικής Επιτροπής ΣΔΙΤ αφορούν δύο σημαντικά έργα τοπικής και υπερτοπικής σημασίας, τα οποία εντάσσονται στο ολιστικό πρόγραμμα του Υπουργείου μας για ανάταξη των υποδομών και καλύτερη καθημερινότητα των πολιτών.

Στην προσπάθεια αυτή χρειαζόμαστε όλες τις υγιείς δυνάμεις του τόπου και τις συνεργασίες εκείνες που βασίζονται πάνω στην αρχή της διαφάνειας. Αξιοποιούμε και το εργαλείο του Ταμείου Ανάκαμψης προκειμένου να προχωρήσουμε με γρήγορους ρυθμούς σε ένα σημαντικό έργο για τον σιδηρόδρομο που στο τέλος της ημέρες θα αυξήσει τα έσοδα του ΟΣΕ και θα ενισχύσει σημαντικά την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας.

Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις μας με κτιριακά έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και το φυσικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί η Δικαιοσύνη».

Γιώργος Καραγιάννης ©ΔΤ
Γιώργος Καραγιάννης ©ΔΤ
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!