Γ.Δ.
1435.19 0,00%
ACAG
0,00%
6.56
CENER
0,00%
7.52
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
0,00%
9.61
OPTIMA
0,00%
10.28
TITC
0,00%
28.1
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
0,00%
1.46
ΑΒΕ
0,00%
0.467
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.2
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.55
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.26
ΔΑΑ
0,00%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.3
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.68
ΕΕΕ
0,00%
29.46
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.56
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.54
ΕΛΠΕ
0,00%
8.265
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.844
ΕΛΧΑ
0,00%
1.904
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.23
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.73
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.99
ΕΧΑΕ
0,00%
5.09
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.438
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.555
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.965
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.126
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.585
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.51
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.37
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.83
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.985
ΜΙΝ
0,00%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.6
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.06
ΜΟΤΟ
0,00%
2.98
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
0,00%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
0,00%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.883
ΟΤΕ
0,00%
14.22
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.921
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.54
ΠΛΑΘ
0,00%
3.995
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.585
ΣΑΡ
0,00%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.98
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.94
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
0,00%
4.135
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

Πιτσιλής – Online Gaming: Ανάγκη ρύθμισης του νομικού πλαισίου

Την ανάγκη επικαιροποίησης του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου για την ρύθμιση Online Gaming υπογράμμισε ο διοικητής Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Γιώργος Πιτσιλής στο δεύτερο συνέδριο του ελληνικού online gaming.

«Είναι γεγονός ότι τα online παίγνια σημειώνουν ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και η πανδημία έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην διάδοσή τους. Ταυτόχρονα, ανέδειξε την ανάγκη επικαιροποίησης του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου για την ρύθμιση της συγκεκριμένης αγοράς» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πιτσιλής.

«Εμείς, λοιπόν, στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) και με το Υπουργείο Οικονομικών. Συμβάλαμε και νομίζω συμβάλουμε σταθερά στην βελτίωση και του κανονιστικού πλαισίου του online gaming με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτό, την διασφάλιση της βιωσιμότητας των νόμιμων παρόχων και βεβαίως στην διατήρηση και αύξηση των δημοσίων εσόδων από το νόμιμο παιχνίδι. Συμβάλλουμε ταυτόχρονα και στην καταπολέμηση του παράνομου τζόγου και την διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος», τόνισε στον χαιρετισμό του.

Όπως εξήγησε, «σε συνεργασία με την ΕΕΕΠ και το Υπουργείο Οικονομικών συμβάλαμε στην αποσαφήνιση του νομοθετικού πλαισίου της αγοράς αυτής τόσο ως προς την αδειοδότηση των στοιχηματικών εταιρειών όσο και ως προς τη διαδικασία των ελέγχων με την εξομάλυνση της φορολογικής τους μεταχείρισης σε ένα ενιαίο και συνεκτικό πλαίσιο διατάξεων που προάγει την διαφάνεια και την ασφάλεια δικαίου σε σχέση με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των διαδικτυακών παρόχων».

Εκτίμησε δε ότι υπάρχει μια «πάρα πολύ καλή εμπειρία συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα, το κάναμε πάρα πολύ καλά με τις πλατφόρμες διαμοιρασμού, στις βραχυχρόνιες μισθώσεις όπου μέσα από μνημόνια συνεργασίας συμφωνήσαμε σε ένα πλαίσιο παροχής στοιχείων και νομίζω ότι αυτό είναι το κρίσιμο. Νομίζω ότι όλοι εδώ είμαστε από την ίδια πλευρά του ποταμού, θέλουμε δηλαδή να διασφαλίσουμε τον υγιή ανταγωνισμό, θέλουμε να καταπολεμήσουμε την φοροδιαφυγή η οποία πλήττει τον υγιή ανταγωνισμό. Η απάντηση σε αυτό είναι η γνώση και η ορθή και έγκαιρη πληροφόρηση».

Θέλουμε ένα πλαίσιο «easy to complain hard to avoid»

Άρα, κατέληξε, «νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο και ένα κοινό τόπο έτσι ώστε να συλλέγονται τα στοιχεία που χρειάζεται για να διασφαλιστεί αυτή η ανάγκη. Νομίζω ότι η ευρύτερη ιδέα είναι ότι θέλουμε ένα πλαίσιο “easy to complain hard to avoid” και η πρόσφατη νομοθέτηση και οι μετέπειτα εξελίξεις κάνουν εμφανή πλέον τη δράση και την ρυθμίζουν σε αυτήν την κατεύθυνση. Άρα λοιπόν, η κομβική σημασία του διαλόγου του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα στον τομέα του online gaming διαφαίνεται ολοένα και περισσότερο και σας διαβεβαιώνω ότι από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να είμαστε στη διάθεσή σας για συνεργασία γιατί μόνο μαζί μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα καλύτερο πλαίσιο για τις επιχειρήσεις αλλά και το κοινωνικό σύνολο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!