Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Σε ιδιώτες περιφερειακά – υπεραστικά δρομολόγια σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Σε φρενήρεις ρυθμούς προετοιμασίας βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να επισπεύσει τους νέους διαγωνισμούς που αφορούν στις περιφερειακές συγκοινωνιακές γραμμές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και την υπεραστική μετακίνηση, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, στην «Απογευματινή».

Ο γενικός γραμματέας παρουσιάζει τα χρονοδιαγράμματα για τον διαγωνισμό που αφορά στην ανάληψη των περιφερειακών δρομολογίων από ιδιώτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το 2024.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι εντός δύο μηνών θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για την ανάληψη των περιφερειακών μετακινήσεων και στόχος είναι να μπορούν να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες, πέραν της ΚΤΕΛ ΑΕ που έχει αναλάβει το έργο για το 2023.

Επισημαίνει δε ότι αναθέτουσες αρχές του διαγωνισμού θα είναι αντιστοίχως ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, δηλαδή ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ, οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί με το συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο προετοιμάζεται για τους αντίστοιχους διαγωνισμούς που θα τρέξουν σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Και εδώ στόχος είναι να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες και στην παρούσα φάση το υπουργείο προετοιμάζει τις πρώτες υπουργικές αποφάσεις που θα αφορούν τα τεχνικά κριτήρια των ενδιαφερομένων.

Οι πρώτες σχετικές αποφάσεις αναμένεται να εκδοθούν εντός του επόμενου μήνα, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες μετά τη διεξαγωγή των εκλογών και όταν θα υπάρχει πλέον μία σταθερή κυβέρνηση, καθώς -όπως τονίζει ο Ιωάννης Ξιφαράς- «τέτοιες αποφάσεις δεν μπορούν να ληφθούν από υπηρεσιακές κυβερνήσεις».

Το σημαντικότερο ζήτημα που αναμένεται να καθοριστεί μέσω των υπουργικών αποφάσεων είναι το είδος και ο περιβάλλων χώρος των σταθμών λεωφορείων σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχουν συστήματα τηλεματικής και έκδοσης εισιτηρίων.

Κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για τα περιφερειακά δρομολόγια τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Βουλή οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είχαν αντιδράσει και πλέον το υπουργείο προσπαθεί να βρει εναλλακτικές λύσεις για τη συμπερίληψή τους, μέσω της θέσπισης κριτηρίων για τη δημιουργία ή και την ενοικίαση σταθμών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!