Γ.Δ.
1441.33 -0,06%
ACAG
+0,52%
5.85
CENER
+2,59%
8.7
CNLCAP
0,00%
7.8
DIMAND
-0,23%
8.54
OPTIMA
+2,59%
11.88
TITC
+0,65%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+1,04%
1.55
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,46%
2.16
ΑΚΡΙΤ
+8,28%
0.85
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
-0,74%
1.602
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.66
ΑΡΑΙΓ
+1,72%
11.83
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
+5,87%
7.22
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
-0,48%
8.34
ΑΤΤ
-2,64%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-0,86%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,16%
6.09
ΒΙΟΚΑ
+0,37%
2.68
ΒΙΟΣΚ
+0,75%
1.335
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+4,59%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.52
ΔΑΑ
0,00%
8.23
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
+0,72%
11.25
ΔΟΜΙΚ
+2,26%
4.52
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,91%
0.342
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.625
ΕΕΕ
-2,44%
31.22
ΕΚΤΕΡ
+0,76%
3.99
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,93%
2.38
ΕΛΛ
-0,71%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,40%
2.515
ΕΛΠΕ
+0,48%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.816
ΕΛΧΑ
-0,10%
1.91
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.24
ΕΤΕ
+0,64%
8.168
ΕΥΑΠΣ
+1,29%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,59%
2.032
ΕΧΑΕ
+0,40%
5.02
ΙΑΤΡ
+1,25%
1.62
ΙΚΤΙΝ
-0,74%
0.4
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.66
ΙΝΚΑΤ
+1,76%
5.21
ΙΝΛΙΦ
-1,01%
4.88
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,01%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,39%
4.36
ΙΝΤΕΤ
+1,24%
1.225
ΙΝΤΚΑ
-1,09%
3.63
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
+3,19%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+0,33%
1.21
ΚΟΥΕΣ
-0,56%
5.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.345
ΛΑΒΙ
-0,11%
0.92
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,44%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
0,00%
3.78
ΜΕΝΤΙ
+2,81%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,58%
3.745
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
26.92
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,22%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,90%
26.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.39
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-0,11%
36.7
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
0,00%
0.94
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.382
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
-0,83%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.7
ΟΠΑΠ
+0,95%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,52%
0.934
ΟΤΕ
+0,15%
13.77
ΟΤΟΕΛ
-0,67%
11.82
ΠΑΙΡ
0,00%
1.115
ΠΑΠ
-0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
+0,22%
3.647
ΠΕΤΡΟ
+0,46%
8.8
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,10%
4.995
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-0,54%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,28%
0.36
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.895
ΣΠΕΙΣ
+1,96%
7.28
ΣΠΙ
0,00%
0.686
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,28%
18.17
ΤΖΚΑ
-1,57%
1.565
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,79%
1.1
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,42%
1.672
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,96%
0.254
ΦΡΛΚ
+1,25%
4.05
ΧΑΙΔΕ
-9,63%
0.61

ΒΟΑΚ: 3 δεσμευτικές προσφορές για τη σύμβαση παραχώρησης

Τρεις υποψήφιοι υπέβαλλαν το μεσημέρι της Δευτέρας δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για τη σύμβαση παραχώρησης του τμήματος ΧανιάΗράκλειο του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, για την κοινοπραξία Mytilineos – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, την κοινοπραξία της ΑΒΑΞ με το γαλλικό όμιλο EGIS και τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που κατέθεσε αυτόνομη προσφορά. Σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες, στην κοινοπραξία της ΑΒΑΞ συμμετέχει και η γαλλική επενδυτική εταιρεία Meridiam. Οι Γάλλοι της EGIS συμμετέχουν ήδη στην κοινοπραξία υπό την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που επικράτησε στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και δεν είχαν κρύψει το ενδιαφέρον τους για τον ΒΟΑΚ.

Ο παραχωρησιούχος θα κληθεί να κατασκευάσει / αναβαθμίσει και να διαχειριστεί το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, με δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή και του τμήματος από τον Κίσσαμο μέχρι τα Χανιά. Το συνολικό μήκος του αυτοκινητοδρόμου προσεγγίζει τα 157 χιλιόμετρα με το εκτιμώμενο κόστος να κινείται σε επίπεδα κοντά στα 1,7 δισ. ευρώ. Το υψηλό κόστος συνδέεται με το μεγάλο αριθμό σηράγγων που προβλέπουν οι τεχνικές μελέτες και οι οποίες φτάνουν τα 34 χιλιόμετρα συνολικά. Σε αυτό το τμήμα του ΒΟΑΚ θα υπάρχουν σκιώδη διόδια, πράγμα που σημαίνει πως το Δημόσιο θα επιδοτεί με ένα ποσό την κάθε διέλευση.

Υπενθυμίζεται πως το δεύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ, από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με ανάδοχο την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat. Η σύμβαση προβλέπει πως ο ανάδοχος θα αναλάβει να διαχειριστεί ολόκληρο το τμήμα από τη Χερσόνησο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 36,5 χιλιομέτρων. Το εκτιμώμενο κόστος του συγκεκριμένου τμήματος κινείται κοντά στα 360 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος έχει ήδη ανατεθεί στην ΑΚΤΩΡ.

Για το θέμα, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, χαρακτήρισε τη σημερινή μέρα «μεγάλη μέρα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ημέρα δικαίωσης και ικανοποίησης για την Κρήτη».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!