Γ.Δ.
1275.34 -0,37%
ACAG
+1,64%
6.2
CENER
-1,41%
7
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
+1,87%
10.9
OPTIMA
+0,26%
7.82
TITC
-0,20%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
-1,26%
1.57
ΑΒΕ
-1,16%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+1,64%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,38%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,96%
1.541
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.56
ΑΝΕΚ
+3,01%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-1,56%
11.36
ΑΣΚΟ
0,00%
2.34
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-2,33%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-2,65%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,55%
5.45
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
+0,90%
1.12
ΒΙΟΤ
-5,41%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,59%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,45%
13.2
ΔΑΙΟΣ
-1,21%
3.26
ΔΕΗ
-0,74%
10.75
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,10%
0.341
ΕΒΡΟΦ
+0,92%
1.1
ΕΕΕ
+0,12%
25.8
ΕΚΤΕΡ
+1,07%
3.78
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,36%
0.56
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.34
ΕΛΛ
-2,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,12%
2.2
ΕΛΠΕ
-1,72%
7.45
ΕΛΣΤΡ
+2,42%
2.96
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+2,21%
6.48
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,10%
9.66
ΕΣΥΜΒ
-0,47%
1.065
ΕΤΕ
-1,78%
6.06
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+1,50%
6.09
ΕΥΡΩΒ
-1,26%
1.6415
ΕΧΑΕ
+2,26%
5.43
ΙΑΤΡ
+1,69%
1.805
ΙΚΤΙΝ
+0,32%
0.4695
ΙΛΥΔΑ
-3,33%
1.305
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
3.495
ΙΝΛΙΦ
-0,45%
4.38
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.963
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-0,72%
1.38
ΙΝΤΚΑ
+5,36%
2.85
ΚΑΜΠ
-2,88%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
-0,27%
1.815
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+10,89%
1.375
ΚΟΡΔΕ
+2,94%
0.56
ΚΟΥΑΛ
+1,75%
0.58
ΚΟΥΕΣ
-0,89%
5.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,42%
9.48
ΚΤΗΛΑ
+1,06%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+0,98%
1.03
ΛΑΒΙ
+1,69%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-0,73%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.945
ΛΕΒΚ
-0,71%
0.28
ΛΕΒΠ
+28,57%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.72
ΜΑΘΙΟ
+1,72%
1.18
ΜΕΒΑ
-0,53%
3.74
ΜΕΝΤΙ
-1,20%
3.3
ΜΕΡΚΟ
+0,87%
46.4
ΜΙΓ
+2,08%
4.9
ΜΙΝ
-1,21%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,49%
24.84
ΜΟΝΤΑ
+4,73%
1.77
ΜΟΤΟ
-0,98%
3.02
ΜΟΥΖΚ
+4,20%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,20%
24.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.05
ΜΠΡΙΚ
-1,04%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.08
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
+0,59%
0.343
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΟΛΘ
-0,86%
23
ΟΛΠ
+1,51%
23.55
ΟΛΥΜΠ
-1,96%
2.5
ΟΠΑΠ
-0,61%
14.76
ΟΤΕ
-0,98%
13.2
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
+3,64%
2.28
ΠΕΙΡ
+0,43%
3.24
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.92
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,18%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-1,38%
4.3
ΡΕΒΟΙΛ
+0,79%
1.915
ΣΑΡ
+0,38%
8.03
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
+0,82%
0.369
ΣΙΔΜΑ
-0,85%
2.33
ΣΠΕΙΣ
-1,81%
6.52
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+0,06%
15.95
ΤΖΚΑ
-0,54%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.774
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-6,57%
0.37
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-8,11%
0.068
ΦΡΛΚ
-2,02%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

ΥΠΕΘΟ: Εκδόθηκε η ένταξη του οδικού τμήματος Μπράλος-Άμφισσα

Εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, η ένταξη της πράξης «Οδικό Τμήμα Μπράλος- Άμφισσα του άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο (Μπράλος- Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη- Άμφισσα)», στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ», με δικαιούχο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το εν λόγω έργο, ύψους συνολικής δημόσιας δαπάνης 262.189.896,00 ευρώ, αφορά στη μελέτη και την κατασκευή υποτμημάτων του οδικού τμήματος «Μπράλος- Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο», ο οποίος αποτελεί μέρος του «Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών». Περιλαμβάνει την μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπόγειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Με την ολοκλήρωση του έργου, αποδίδεται στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Μπράλος- Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο», μήκους 24,0 χλμ., βελτιώνοντας έτσι την κυκλοφοριακή σύνδεση της Π.Ε. Φθιώτιδας με την Π.Ε. Φωκίδας.

Επιπλέον, η αναβαθμισμένη σύνδεση μεταξύ Ανατολικού (ΠΑΘΕ) και Δυτικού (ΙΟΝΙΑ) Άξονα θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές, καθότι θα επιτρέψει αφενός την ταχύτερη μετακίνηση από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, τη διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου, και αφετέρου την αναβάθμιση της Γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου, που θα μπορεί να εξυπηρετεί στο εξής τρεις μείζονες οδικούς άξονες, δημιουργώντας σημαντική οικονομική προοπτική.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!