Γ.Δ.
1495.58 -0,48%
ACAG
0,00%
6.08
CENER
+0,12%
8.55
CNLCAP
-0,63%
7.85
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
+1,75%
11.6
TITC
-0,48%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.628
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,18%
0.84
ΑΛΜΥ
-1,06%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,69%
1.7395
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,55%
12.64
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.4
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,41%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,27%
6.23
ΒΙΟΚΑ
+0,76%
2.64
ΒΙΟΣΚ
+0,36%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-2,46%
8.152
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,17%
12
ΔΟΜΙΚ
-0,44%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,82%
0.371
ΕΒΡΟΦ
-2,66%
1.645
ΕΕΕ
-0,73%
32.52
ΕΚΤΕΡ
-1,42%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
+0,36%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
2.615
ΕΛΠΕ
-0,98%
8.63
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-1,48%
1.86
ΕΛΧΑ
-0,95%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-0,72%
1.37
ΕΤΕ
+0,07%
8.526
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.22
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
-0,23%
2.136
ΕΧΑΕ
-0,57%
5.22
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-1,23%
0.4
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-1,71%
5.16
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
-0,51%
1.18
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.13
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,92%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,66%
3.75
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,49%
1.7
ΚΟΡΔΕ
-3,68%
0.524
ΚΟΥΑΛ
+3,38%
1.284
ΚΟΥΕΣ
-0,87%
5.67
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,36%
10.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.395
ΛΑΒΙ
-0,21%
0.96
ΛΑΜΔΑ
-0,88%
6.79
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-4,72%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-0,25%
3.99
ΜΙΝ
+2,65%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,37%
27.18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.29
ΜΟΤΟ
+1,64%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,22%
27.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,62%
38.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,62%
0.976
ΞΥΛΚ
-1,08%
0.276
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.4
ΟΛΠ
-2,19%
24.55
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.77
ΟΠΑΠ
+0,07%
15.36
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.937
ΟΤΕ
+0,28%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-1,59%
12.36
ΠΑΙΡ
-0,87%
1.14
ΠΑΠ
-0,79%
2.5
ΠΕΙΡ
-0,03%
3.849
ΠΕΤΡΟ
-3,45%
8.96
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,50%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,12%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.67
ΣΑΡ
-0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,52%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,77%
18.05
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,12%
1.76
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.11
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

ΥΠΕΘΟ: Εκδόθηκε η ένταξη του οδικού τμήματος Μπράλος-Άμφισσα

Εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, η ένταξη της πράξης «Οδικό Τμήμα Μπράλος- Άμφισσα του άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο (Μπράλος- Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη- Άμφισσα)», στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ», με δικαιούχο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το εν λόγω έργο, ύψους συνολικής δημόσιας δαπάνης 262.189.896,00 ευρώ, αφορά στη μελέτη και την κατασκευή υποτμημάτων του οδικού τμήματος «Μπράλος- Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο», ο οποίος αποτελεί μέρος του «Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών». Περιλαμβάνει την μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπόγειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Με την ολοκλήρωση του έργου, αποδίδεται στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Μπράλος- Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο», μήκους 24,0 χλμ., βελτιώνοντας έτσι την κυκλοφοριακή σύνδεση της Π.Ε. Φθιώτιδας με την Π.Ε. Φωκίδας.

Επιπλέον, η αναβαθμισμένη σύνδεση μεταξύ Ανατολικού (ΠΑΘΕ) και Δυτικού (ΙΟΝΙΑ) Άξονα θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές, καθότι θα επιτρέψει αφενός την ταχύτερη μετακίνηση από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, τη διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου, και αφετέρου την αναβάθμιση της Γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου, που θα μπορεί να εξυπηρετεί στο εξής τρεις μείζονες οδικούς άξονες, δημιουργώντας σημαντική οικονομική προοπτική.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!