Γ.Δ.
1455.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.85
CNLCAP
0,00%
7.95
DIMAND
0,00%
9.55
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.492
ΑΒΕ
0,00%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
0,00%
1.62
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.9
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.36
ΑΣΚΟ
0,00%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.34
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.359
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.695
ΕΕΕ
0,00%
30.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.45
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.5
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.585
ΕΛΠΕ
0,00%
8.235
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.45
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.8
ΕΛΧΑ
0,00%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
7.67
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.7
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.17
ΙΑΤΡ
0,00%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.435
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.34
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.04
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.156
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.68
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.56
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.38
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
0,00%
0.854
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
4.07
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.23
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
14.41
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.86
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.65
ΠΕΙΡ
0,00%
3.904
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
11.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.37
ΤΖΚΑ
0,00%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.358
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
0,00%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

IATA: Ρεκόρ 4,7 δισ. ταξιδιωτών αναμένουν οι αεροπορικές το 2024

Ιστορικό ρεκόρ αναμένεται να καταγράψουν οι αεροπορικές εταιρείες το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η  Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA).  Οι αεροπορικές εταιρείες αναμένουν ότι θα μεταφέρουν την επόμενη χρονιά 4,7 δισεκατομμύρια ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο, αριθμός που υπερβαίνει τα 4,54 δισεκατομμύρια που είχαν ταξιδέψει αεροπορικώς το 2019 προτού ξεσπάσει η υγειονομική κρίση που οφειλόταν στην πανδημία της COVID-19, ανακοίνωσε σήμερα η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA).

Ήδη από φέτος οι αερομεταφορείς διέγραψαν τις οικονομικές επιπτώσεις που είχαν από την COVID-19, επανερχόμενες στο πράσινο με συσσωρευμένα καθαρά κέρδη 23,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την IATA, η οποία υπερδιπλασίασε τις προηγούμενες προβλέψεις της που είχε ανακοινώσει τον Ιούνιο για 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Για φέτος η IATA προέβλεψε 4,29 δισεκατομμύρια αεροπορικά ταξίδια, αναθεωρώντας λίγο προς τα κάτω την πρόβλεψη που είχε κάνει τον Ιούνιο για 4,35.

Στα 25,7 δισ. τα κέρδη το 2024 εκτιμά η IATA

Για το 2024, τα κέρδη αναμένεται «να σταθεροποιηθούν σε μεγάλο βαθμό» στα 25,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την IATA, σε έναν άνευ προηγουμένου παγκόσμιο κύκλο εργασιών 964 δισεκατομμυρίων, σε σύγκριση με τα 896 που υπολογίζονταν για το 2023 και τα 838 δισεκατομμύρια του 2019.

Οι αεροπορικές εταιρείες υπέστησαν αθροιστικές απώλειες περίπου 183 δισεκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ του 2020 και του 2022 καθώς ήταν ένας από τους τομείς της οικονομίας που επλήγησαν περισσότερο από την υγειονομική κρίση του νέου κορονοϊού, λόγω του κλεισίματος συνόρων και άλλους περιορισμούς που είχαν επιβληθεί στις μετακινήσεις.

«Δεδομένων των μαζικών απωλειών των τελευταίων ετών», τα κέρδη που αναμένονται το 2024 «δείχνουν την ανθεκτικότητα του αεροπορικού τομέα», υπογράμμισε ο γενικός διευθυντής της IATA Γουίλι Γουόλς, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για τον «εξαιρετικό ρυθμό ανάκαμψης».

Ωστόσο «φαίνεται ότι η πανδημία στοίχισε τέσσερα χρόνια ανάπτυξης στον τομέα», επισήμανε ο Γουόλς στη διάρκεια μιας «πιεστικής μέρας» στην έδρα της ένωσης στη Γενεύη, στην Ελβετία.

«Από το 2024, οι προβλέψεις δείχνουν ότι θα μπορούμε να μπούμε σε πιο φυσιολογικές πορείες ανάπτυξης, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα φορτία», σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της IATA.

Η ισχυρή ανάκαμψη το 2023 είχε αποτέλεσμα υψηλές τιμές εισιτηρίων, καθώς η ζήτηση για ταξίδια ξεπερνούσε τις δυνατότητες των εταιρειών, οι οποίες επιβαρύνθηκαν από καθυστερημένες παραδόσεις αεροπλάνων και άλλες επιχειρησιακές δυσκολίες.

Η τάση αυτή δείχνει να επιβραδύνεται το 2024, σύμφωνα με την IATA. Παράλληλα τα ποσοστά πληρότητας των αεροπλάνων έχουν ήδη επανέλθει στα επίπεδα προ υγειονομικής κρίσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!