Γ.Δ.
1270.35 0,00%
ACAG
0,00%
6.4
CENER
0,00%
6.92
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
10.9
OPTIMA
0,00%
7.66
TITC
0,00%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
0,00%
1.57
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.62
ΑΛΦΑ
0,00%
1.51
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.46
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
0,00%
10.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.095
ΒΙΟΤ
0,00%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.695
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
12.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
10.64
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.338
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
0,00%
25.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.8
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.19
ΕΛΠΕ
0,00%
7.45
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.95
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.15
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.55
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
0,00%
6.1
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.18
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.65
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4535
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.33
ΙΝΚΑΤ
0,00%
3.645
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.36
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.96
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.35
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.855
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
0,00%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
0,00%
1.38
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.558
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.576
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.48
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
0,00%
5.08
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
24.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
1.82
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
0,00%
0.347
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
23
ΟΛΠ
0,00%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
0,00%
14.97
ΟΤΕ
0,00%
13.04
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.135
ΠΑΠ
0,00%
2.25
ΠΕΙΡ
0,00%
3.134
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
0,00%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.91
ΣΑΡ
0,00%
7.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.029
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.367
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.27
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.48
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
15.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.778
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.386
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Καραγιάννης: Τα μεγάλα και τα μικρά έργα που έρχονται στη Θεσσαλονίκη

Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και τη δημοσιογράφο κ. Σύνθια Σάπικα, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Εκτός από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε, συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα έργα, με τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, να τηρούνται στο ακέραιο, επισημαίνοντας ότι λύνονται όλα τα χρόνια προβλήματα της Θεσσαλονίκης.

«Αναβαθμίζουμε τις ζωές των πολιτών της Θεσσαλονίκης με έργα ουσίας όχι βιτρίνας», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας.

Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο

«Εκτός του Μετρό, συνεχίζουμε με το «Flyοver» της Θεσσαλονίκης. Προχωράμε στη Β’ φάση του Διαγωνισμού, όπου τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου. Επίσης, συνεχίζουμε με τα αντιπλημμυρικά αλλά και κτηριακά έργα, όπως το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ», κατέληξε ο Γιώργος Καραγιάννης.

«Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό»

Ο κ. Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι το έργο συνεχίζεται κανονικά, παρά την μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για το σταθμό «Βενιζέλου» λόγω CΟVID ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα «τρέξει» ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας.

«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ότι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα ολοκληρωμένο Μετρό, ένα Μετρό που της αξίζει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη και 6 μήνες μετά θα μπει και η Καλαμαριά», τόνισε με έμφαση.

Οδικός άξονας Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά

Στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε  στο οδικό έργο Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά, ένα έργο το οποίο ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς οι οποίοι κατευθύνονται προς Χαλκιδική για τουλάχιστον μια δεκαετία.

«Ήταν από τις πρώτες μας προτεραιότητες. Ήδη έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και μέσα στο επόμενο 18μηνο το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.

Μάλιστα, όπως είπε γνωρίζει πολύ καλά τι γίνεται  και πόσο ταλαιπωρούνται οι πολίτες, ειδικά το καλοκαίρι, στο συγκεκριμένο κομμάτι που δεν ξεπερνάει τα 800 μέτρα.

«Και εγώ Θεσσαλονικιός είμαι και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα ληφθούν όλες οι πρόνοιες και οι παρεμβάσεις μας ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι Θεσσαλονικείς αυτό το καλοκαίρι», είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

Οδική ασφάλεια στον δρόμο Θεσσαλονίκη – Πολυγύρου

Και το έργο αυτό προχωρά κανονικά βάσει του σχεδιασμού, είπε ο κ. Γιώργος Καραγιάννης, αφού υπάρχει η προκήρυξη και ο εργολάβος.

Συνδέσεις 6ου Προβλήτα (οδική και σιδηροδρομική)

Το έργο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα  θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα «πέσουν» οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει  και συμπλήρωσε: «Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».

Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!