Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Ε65: Στην τελική ευθεία οι εργασίες από την ΤΕΡΝΑ για να λειτουργήσει το Πάσχα

Νέα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η Κεντρική Οδός ΑΕ σχετικά με την εξέλιξη των έργων στον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος – Ε65, με αφορμή την επιθεώρηση των εργασιών από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα.

Το έργο παραχώρησης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 αφορά στην κατασκευή του ομώνυμου αυτοκινητόδρομου, από ημικόμβο με τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο  Α.Θ.Ε. (στο 203ο  χλμ.) έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία Οδό (πλησίον των Γρεβενών), καθώς και στη συντήρηση, λειτουργία και διαχείριση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο αυτοκινητόδρομος Ε65, που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ ΑΕ  μήκους 181,5 χλμ. και συνολικού προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας και της Περιφέρειας. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.

Σήμερα σε λειτουργία βρίσκονται:

Α) τα 14,2 χλμ. του νότιου τμήματος από τη σύνδεση του Ε65 με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε, έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο Καρπενησίου στην περιοχή Λιανοκλαδίου. Το τμήμα αυτό εξυπηρετεί τις διαδρομές προς Μακρακώμη και Καρπενήσι

Β)το σύνολο των περίπου 80 χλμ. του τμήματος από τον Α/Κ Ξυνιάδας (32,5ο  χλμ.)  έως και τον Α/Κ Τρικάλων (112ο χλμ.). Αυτά τα περίπου 80 χλμ., σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, σε συνδυασμό με το νέο συνδετήριο κλάδο μήκους 10 χλμ., με τον υφιστάμενο άξονα Λαμίας – Καρδίτσας, έχουν δώσει από τον Δεκέμβριο του 2017, νέα μορφή στα ταξίδια από Αθήνα προς Τρίκαλα, Καρδίτσα, Καλαμπάκα και προς όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Δυτικής και Κεντρικής Θεσσαλίας. Βασική βελτίωση για όλους τους οδηγούς, είναι ότι παρακάμπτονται οι γνωστές για την επικινδυνότητά τους στροφές στο Δομοκό, ενώ η διάρκεια του ταξιδιού προς Τρίκαλα και Καρδίτσα, μειώθηκε περισσότερο από 30 λεπτά.

Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ Α.Ε. βρίσκονται τα υπολειπόμενα 18,3 χλμ του Νότιου τμήματος καθώς και το Βόρειο τμήμα, συνολικού μήκους 70,5 χλμ.  από Α/Κ Τρίκαλων έως και σύνδεση με Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.

Με την ολοκλήρωσή του, ο αυτοκινητόδρομος Ε65, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικά των περιοχών της Θεσσαλίας καθώς και της Δυτικής Μακεδονίας, ενόψει μάλιστα και του εγχειρήματος της απολιγνιτοποίησης και της μετάβασης της περιοχής αυτής σε μια βιώσιμη ανάπτυξη. Με αυτά τα 181,5 χλμ. σύγχρονου ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας -που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου, ενώ θα μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια. Η επιρροή στις μεταφορές θα είναι εξαιρετικά σημαντική.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην αναπτυξιακή ώθηση που θα προσφέρει ο Ε65 σε πολλούς τουριστικούς προορισμούς της χώρα μας, που με την ολοκλήρωσή του θα είναι προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι συνολικά το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία Οδό, μέσω του Ε65 θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, από 3 ώρες και 15 λεπτά σήμερα.

Η διάρκεια των αποστάσεων μετά την ολοκλήρωση του Ε65
Λαμία – Εγνατία Οδός 01:45 (από 03:15 σήμερα)
Αθήνα – Γρεβενά 04:00
Αθήνα – Μέτσοβο 04:00
Αθήνα – Καστοριά 04:35
Αθήνα – Κοζάνη 04:30
Αθήνα – Καρπενήσι 03:00
Αθήνα – Τρίκαλα <03:00
Αθήνα – Καρδίτσα 02:35’

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου Ε65

181,50 χλμ. (Α.Θ.Ε. – Εγνατία)

14 Ανισόπεδοι Κόμβοι & 4 Ημικόμβοι

5 δίδυμες σήραγγες και 1 σήραγγα μονού κλάδου

48 Γέφυρες, εκ των οποίων 35 μήκους άνω των 50 μ

33 Άνω Διαβάσεις & 76 Κάτω Διαβάσεις

291 Κιβωτοειδείς οχετοί και  Διαβάσεις Πανίδας

2 Τεχνικά Cut & Cover

8 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Χ.Σ.Α.)

4 Μετωπικοί Σταθμοί Διοδίων (ΜΣΔ) και 5 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (ΠΣΔ)

4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.)

4 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.)

2 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 4 Κέντρα Εξυπηρέτησης Σηράγγων

3 κτήρια Τροχαίας και 1 κτήριο Πυροσβεστικής

Τμήματα υπό κατασκευή και στοιχεία προόδου

Νότιο τμήμα- Υπολειπόμενα 18,3 χλμ. από Α/Κ Καρπενησιού έως Α.Κ Ξυνιάδας

Πρόοδος: 97,512%

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Νότιου Τμήματος

  • Συνολικό μήκος: 32,5 χλμ.
  • 1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. , ανά κλάδο
  • 15 Γέφυρες
  • 5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις
  • 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας)  & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
  • 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Καρπενήσι)
  • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι)
  • 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)

Βόρειο Τμήμα (Α/Κ ΤΡΙΚΑΛΩΝ – Α/Κ ΕΓΝΑΤΙΑΣ)

Μήκος 70,5 χλμ.

Πρόοδος: 41,052%

Για την κατασκευή του Βόρειο τμήματος του Ε65 έχουν στηθεί και λειτουργούν οι παρακάτω εγκαταστάσεις:

  • Κεντρική εγκατάσταση, περιοχή Βασιλικής (122,8 χλμ.)
  • Υποστηρικτή εγκατάσταση, περιοχή Μυκάνης (144,5 χλμ.)
  • Κεντρική εγκατάσταση, περιοχή Πηγαδίτσας (179,1 χλμ.)
  • Υποστηρικτική εγκατάσταση, περιοχή Αγιόφυλλου (161 χλμ.)

Η κατασκευαστική πρόοδος ανέρχεται σε 41,05% ενώ ειδικά το τμήμα από το 111χλμ. ως το 123χλμ. βρίσκεται στο 87%, το τμήμα από το 123χλμ. ως το 136χλμ. βρίσκεται στο 70%, το τμήμα από το 136χλμ. ως το 144χλμ. βρίσκεται στο 44% και το τμήμα από το 144χλμ ως το 181,5χλμ. βρίσκεται στο 33%.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος

  • Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
  • 2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ.) και 1 Σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ.)
  • 2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
  • 20 Γέφυρες
  • 11 Άνω & 48 Κάτω Διαβάσεις
  • 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
  • 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών  (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και 3 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας, Α/Κ Αγιοφύλλου – Καρπερού)
  • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
  • 1 Κτήριο Τροχαίας

Σταϊκούρας: Έχει ολοκληρωθεί το 98%

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επιθεώρησε σήμερα την πορεία των έργων κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65).

Όπως τόνισε, έχει ολοκληρωθεί το 97%-98% και εκτίμησε ότι πριν από το Πάσχα θα παραδοθούν τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα

Συγκεκριμένα, κατά την επίσκεψή του σε εργοτάξιο του Νότιου Τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα στη Φθιώτιδα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να επιβλέψουμε την πορεία εκτέλεσης ενός ακόμη εμβληματικού έργου.

Αυτό της κατασκευής του νέου Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος, του Ε65, που συνδέει τη Μακεδονία με τη Νότια Ελλάδα, διασχίζοντας τη Δυτική Θεσσαλία και τη Φθιώτιδα.

Αυτοκινητόδρομος που εξασφαλίζει ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις στην Κεντρική Ελλάδα. Αυτοκινητόδρομος που ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη.

Η πορεία υλοποίησης του έργου μέχρι την Καλαμπάκα είναι εξαιρετική.

Έχει ολοκληρωθεί το 97% – 98%. Τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα αναμένεται να παραδοθούν, αν δεν υπάρξουν κυρίως καιρικές εκπλήξεις, πριν από το Πάσχα του 2024.

Τα έργα ολοκληρώνονται, η Ελλάδα αποκτά πρόσθετες υποδομές που εξυπηρετούν την κοινωνία και υποστηρίζουν την εθνική οικονομία».

Στη συνέχεια, ο κ. Σταϊκούρας μετέβη και σε εργοτάξιο κατασκευής του Βόρειου Τμήματος, Τρίκαλα – Καλαμπάκα, στα Τρίκαλα, όπου τον υποδέχθηκε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!