Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Σύσκεψη για την ενίσχυση της ασφάλειας των μετακινήσεων του σιδηροδρόμου

Σύσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε, σήμερα, υπό τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει, από το καλοκαίρι του 2023, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, για την ενίσχυση της ασφάλειας των μετακινήσεων.

Στη σύσκεψη έγινε με την συμμετοχή τς Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιας για τις Μεταφορές, Χριστίνας Αλεξοπούλου, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά, του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, της Προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Ιωάννας Τσιαπαρίκου και των κκ. Roberto Rinaudo, Country Manager και Γεώργιου Αναγνωστόπουλου, Διευθυντή Λειτουργίας της Hellenic Train.

Στο πλαίσιο αυτό στη σημερινή συζήτηση η πολιτική ηγεσία ζήτησε από τις δύο εταιρείες, ΟΣΕ και Hellenic Train, να δεσμευτούν για τη συνεχή και στενή συνεργασία τους σε όλα τα ζητήματα που άπτονται της σιδηροδρομικής ασφάλειας και αφορούν στην υποχρέωση αυστηρής τήρησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, στο σύνολο του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και η τοποθέτηση της ΡΑΣ.

Αυτό συνεπάγεται, από την πλευρά της Hellenic Train, την επιτάχυνση της διερεύνησης των περιστατικών που σχετίζονται με τη μη εφαρμογή του Κανονισμού.
Επιπλέον, τη βούληση να συνεργαστούν, από κοινού με τον ΟΣΕ, για την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας του ανθρώπινου δυναμικού σε ζητήματα που άπτονται της ασφάλειας.

Ειδικότερα, δρομολογούνται δράσεις που αφορούν στην ενίσχυση του προσωπικού ασφάλειας, την επαναξιολόγηση σχετικών εσωτερικών κανονισμών, επανεκπαιδεύσεις προσωπικού, αλλά και τη σύσταση – από τον ΟΣΕ – ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης και των Μηχανοδηγών.

Παράλληλα, επισημάνθηκε η ανάγκη αποτελεσματικής επίβλεψης της εφαρμογής των μέτρων που έχουν ήδη ληφθεί, αλλά και προβλέπεται να ληφθούν, από τη ΡΑΣ.

Σημειώνεται, ότι σε περίπτωση που εκ της διερεύνησης αναδειχθούν ευθύνες και σε πρόσωπα, τότε, θα αποδοθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις αρμοδίως.
Κάτι που έχει ζητηθεί από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, γραπτώς με επιστολή του, προς τους εμπλεκόμενους φορείς.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εφαρμόζει ένα συγκροτημένο σχέδιο για την ανάταξη και τη συνολική αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου, στο πλαίσιο του οποίου, η αξιολόγηση του βαθμού υλοποίησης των ανωτέρω δράσεων, καθώς και άλλων συναφών θεμάτων, θα αποτελούν αντικείμενο ανάλογων συσκέψεων σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!