Γ.Δ.
1455.48 +0,03%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
+3,70%
7.85
CNLCAP
-3,64%
7.95
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,37%
10.64
TITC
+2,60%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.492
ΑΒΕ
+2,34%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
+2,86%
2.88
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.62
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,81%
12.36
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,49%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+7,08%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,29%
5.8
ΒΙΟΚΑ
-3,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
-5,26%
0.18
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,70%
16.78
ΔΑΑ
-0,36%
8.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,22%
11.34
ΔΟΜΙΚ
-0,64%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,13%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+1,19%
1.695
ΕΕΕ
+0,47%
30.08
ΕΚΤΕΡ
-2,20%
4.45
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+2,88%
2.5
ΕΛΛ
+0,35%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.585
ΕΛΠΕ
-1,67%
8.235
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.45
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.8
ΕΛΧΑ
+1,14%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-9,68%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+8,66%
1.38
ΕΤΕ
-0,39%
7.67
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
2.01
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.17
ΙΑΤΡ
+2,79%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-1,14%
0.435
ΙΛΥΔΑ
-2,91%
1.67
ΙΝΚΑΤ
+5,74%
5.34
ΙΝΛΙΦ
+1,20%
5.04
ΙΝΛΟΤ
+1,94%
1.156
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
-3,03%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+5,08%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
-1,58%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+5,66%
1.68
ΚΟΡΔΕ
+1,45%
0.56
ΚΟΥΑΛ
-2,54%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,17%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,74%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+3,25%
1.43
ΛΑΒΙ
-0,70%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,65%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,41%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,25%
4.07
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
+0,79%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,18%
27.2
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
+1,16%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,81%
29.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,03%
1.97
ΜΠΤΚ
-2,08%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,16%
38.06
ΝΑΚΑΣ
-4,79%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,48%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-1,18%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
+0,81%
24.95
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
-3,47%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
+0,49%
14.41
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
+1,53%
2.65
ΠΕΙΡ
-1,91%
3.904
ΠΕΤΡΟ
-1,86%
8.46
ΠΛΑΘ
-2,20%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,95%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+1,26%
1.61
ΣΑΡ
+1,36%
11.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,53%
7.72
ΣΠΙ
+1,13%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.37
ΤΖΚΑ
-3,33%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-3,50%
0.358
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+0,86%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Σταϊκούρας: Ολοκληρώνεται ο Ε65 από Λαμία έως Καλαμπάκα

Εντός ολίγων ημερών, στις 23 Απριλίου, παραδίδεται στην κυκλοφορία όλος ο οδικός άξονας από Λαμία έως Καλαμπάκα, σύμφωνα με όσα είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στην ΕΡΤ για τον Ε65. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε ακόμα στο Μετρό στη Θεσσαλονίκη, καθώς και όσων έχουν δημοσιευθεί το τελευταίο διάστημα σχετικά με τις ηχητικές συνομιλίες στο δυστύχημα των Τεμπών.

Για τον αυτοκινητόδρομο Ε65

Αναφορικά με τον αυτοκινητόδρομο Ε65 ανέφερε πως στις 23 Απριλίου μαζί με τον πρωθυπουργό θα παραδώσουν στην κυκλοφορία όλο τον άξονα από τη Λαμία έως Καλαμπάκα. Συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε «23 Απριλίου με τον πρωθυπουργό θα δώσουμε στην κυκλοφορία όλο τον οδικό άξονα μέχρι και την Καλαμπάκα, όχι μόνο το Λαμία – Ξυνιάδα αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα. Ο Ε65 θα είναι πλήρως ολοκληρωμένος από τις Θερμοπύλες, ουσιαστικά από τη Λαμία, μέχρι την Καλαμπάκα».

«Στο τέλος του 2025 θα έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 550 καινούργια λεωφορεία»

«Ηλεκτρικά λεωφορεία πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, στο τέλος Απριλίου» είπε ακόμα ο Χρήστος Σταϊκούρας. Συμπληρωματικά για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, ο κ. Σταϊκούρας διευκρίνισε ότι «οι δοκιμές θα πρέπει να καλύψουν περίπου 5.000 χιλιόμετρα για το κάθε όχημα. Σήμερα υπάρχουν οχήματα που έχουν ξεπεράσει τα 2.000 χιλιόμετρα. Η αυτονομία τους αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι περίπου 400 χιλιόμετρα. Οι εκτιμήσεις μας είναι ότι η αυτονομία τους θα είναι περίπου 185 χιλιόμετρα» ενώ πρόσθεσε ότι «στο τέλος του 2025 θα έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 550 καινούργια λεωφορεία».

Αναφορικά με την πρόσφατη δικαστική εμπλοκή του flyover για τον οποίον σταματούν προσωρινά οι εργασίες στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Σταϊκούρας εκτίμησε πως θα είναι μια προσωρινή εμπλοκή και το έργο θα προχωρήσει κανονικά. « Πράγματι είχαμε μια δικαστική εμπλοκή την προηγούμενη εβδομάδα, την οποία θα επιδιώξουμε συλλογικά, η κυβέρνηση και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, να αντιμετωπίσουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτό φέρνει μικρές καθυστερήσεις, αλλά εκτιμούμε ότι θα είναι παροδικές και πολύ μικρές, έτσι ώστε το έργο πράγματι να ολοκληρωθεί το 2027».

Πότε παραδίδεται το Μετρό Θεσσαλονίκης

Το Νοέμβριο θα παραδοθεί το μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε: «Για το μετρό έχουμε τοποθετηθεί με απόλυτο τρόπο. Το Νοέμβριο του 2024 θα είναι έτοιμο και μετά έξι με οκτώ μήνες θα είναι έτοιμη και η επέκτασή του προς την Καλαμαριά και το επόμενο χρονικό διάστημα θα δώσουμε στη δημοσιότητα τους σχεδιασμούς μας για τις περαιτέρω επεκτάσεις του μετρό στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης».

Για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

Όσο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, μίλησε για τη σύμβαση 717 η οποία παραδόθηκε τον περασμένο Αύγουστο και καταστράφηκε εξαιτίας του Daniel τον Σεπτέμβριο και μετά από ερώτηση που το έθεσαν οι παρουσιαστές της εκπομπής αναφέρθηκε και στα όσα απασχολούν την επικαιρότητα το τελευταίο διάστημα με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και τις ηχητικές συνομιλίες οι οποίες από τον ΟΣΕ παραδόθηκαν πρόσφατα – όπως είπε στις ανακριτικές αρχές.

«Το 2023 ήταν μια τραγική χρονιά για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, όχι μόνο εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, αλλά και γιατί είχαμε κάποιες φυσικές καταστροφές, οι οποίες διέλυσαν ένα ολόκληρο σιδηροδρομικό δίκτυο για μια μεγάλη απόσταση περίπου από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα. Σήμερα η σύμβαση 717 που αφορά τη σηματοδότηση τηλεδιοίκησης έχει ολοκληρωθεί και έχει παραδοθεί στο σύνολό της από την Αθήνα Θεσσαλονίκη Προμαχώνα[…] Λειτουργεί εκτός του τμήματος το οποίο καταστράφηκε από τον Daniel.

«Γι’ αυτό έβαλα στη συζήτησή μας και τη δεύτερη καταστροφή του ελληνικού σιδηροδρόμου μέσα στο 2023, εκεί συνεπώς δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, έχει καταστραφεί ολοσχερώς. Παραδόθηκε τον Αύγουστο και καταστράφηκε το Σεπτέμβριο. Σ’ αυτό το διάστημα, σ’ αυτή την απόσταση, δηλαδή από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, δεν επιτρέπεται δύο τρένα να κυκλοφορούν ταυτόχρονα σε αντίθετες πορείες[…] σε όλο το άλλο τμήμα, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει τηλεδιοίκηση -σηματοδότηση.» επεσήμανε αναφορικά με το σύστημα τηλεδιοίκησης.

Σε άλλο σημείο για τις ηχητικές συνομιλίες του ΟΣΕ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «έχει δοθεί οδηγία στη διοίκηση του ΟΣΕ, ό,τι ζητηθεί από τις ανακριτικές αρχές να δοθεί. Και πράγματι επιβεβαιώνω ότι πρόσφατα οι ανακριτικές αρχές ζήτησαν όλο το υλικό το οποίο υπάρχει μέσα στον ΟΣΕ, όλες τις καταγραφές, όλα τα συστήματα, τα πάντα και δόθηκαν τα πάντα».




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!