Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Ταχιάος: Σε προτεραιότητα το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Σε αυτοψίες στα εργοτάξια των ενεργών συμβάσεων που αφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Λουτράκι και το Ρίο, προέβη ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, την Κυριακή 28 Απριλίου 2024, συνοδευόμενος από στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπους των εργοληπτριών εταιριών.

«Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, όπως έχει αναφέρει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι προτεραιότητα», σημείωσε ο Υφυπουργός κατά την επίσκεψή του στα εργοτάξια. Επεσήμανε δε, τις 15 παρεμβάσεις για την ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου αλλά και την έκτακτη χρηματοδότηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.) με ποσό ύψους 25 εκατ. με σκοπό τη ριζική ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο κ. Ταχιάος, τόνισε παράλληλα τη σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Βόρειου τμήματος της Πελοποννήσου με την Αττική. «Η σύνδεση θα δώσει εναλλακτικές στην μετακίνηση των κατοίκων και θα συμβάλει στην ανάπτυξη των κοντινών με τη Αττική περιοχών της Πελοποννήσου».

Στο Ρίο, ο Νίκος Ταχιάος επισκέφθηκε εργοτάξιο της γραμμής «Ψαθόπυργος- Ρίο- Μποζαΐτικα». Το πρώτο τμήμα του έργου, «Ψαθόπυργος- Ρίο», εκτελείται στο πλαίσιο σύμβασης η οποία έχει ενταχθεί στη Δράση CEF 2014-2020, ύψους περίπου 70 εκατομμυρίων ευρώ, με υποχρέωση ολοκλήρωσης έως τις 31/12/2025, ενώ θα απαιτηθούν και επιπρόσθετοι εθνικοί πόροι. Το τμήμα «Ρίο- Μποζαΐτικα» έχει περιληφθεί στην μελέτη του έργου «Κατασκευή νέας διπλής γραμμής Ρίο – Πάτρα» για το οποίο έχει υποβληθεί τον Ιανουάριο του  2024 αίτημα χρηματοδότησης από το πρόγραμμα CEF 2.

Στο Λουτράκι, ο Υφυπουργός επέβλεψε τις εργασίες για την αναβάθμιση του δικτύου στο τμήμα «Ισθμός- Λουτράκι» και τη διασύνδεσή της γραμμής, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών- Κιάτο». Στο πλαίσιο του έργου, έχουν ήδη εκτελεσθεί εργασίες υποδομής, επιδομής, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων,  κατασκευής των αποβαθρών και ανακαίνισης και διαμόρφωσης των κτηρίων και των περιβαλλόντων χώρων, οι οποίες διαμορφώνουν το ποσοστό υλοποίησης στο 50%.

«Εργαζόμαστε με σχέδιο, για την υλοποίηση των έργων που θα φέρουν με ασφάλεια το τρένο στην περιοχή της Πάτρας και στο Λουτράκι. Χρειάζεται πολλή δουλειά, ώστε να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας προς ένα μέσο που αποτελεί μία περιβαλλοντικά φιλική, γρήγορη και οικονομική λύση μετακίνησης και ταυτόχρονα, ένα σημαντικό εργαλείο οργάνωσης του χώρου, που μπορεί να συμβάλει στην αποσυμφόρηση της Αττικής και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της και αυτών της ευρύτερης περιοχής», προσέθεσε ο Υφυπουργός.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!