Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Σταϊκούρας: Τον Νοέμβριο η παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης

«Τον Νοέμβριο του 2024 θα παραδοθεί στους πολίτες το μετρό Θεσσαλονίκης και το δεύτερο τρίμηνο του 2025 θα παραδοθεί και η επέκταση του έργου προς την Καλαμαριά», διαβεβαίωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, στα μέλη της επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, στο πλαίσιο ενημέρωσης που έκανε σχετικά με τα στοιχεία και την εξέλιξη πέντε μεγάλων έργων.

«Και τα 5 έργα έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, το άθροισμα της οποίας ξεπερνά τα 650 εκ. ευρώ, έχουν περάσει όλα από το Ελεγκτικό Συνέδριο και εκτιμούμε ότι τις επόμενες εβδομάδες θα υπογραφούν όλες οι συμβάσεις», τόνισε ο Χρήστος Σταϊκούρας, σημειώνοντας ότι δύο αφορούν ύδρευση, ένα οδικό άξονα και ένα είναι αρδευτικό ενώ το πέμπτο αφορά την επέκταση του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Παρουσιάζοντας αναλυτικά τις συμβάσεις των έργων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανέφερε ότι:

Πρώτον: Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για τις υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου έργων της Αττικό Μετρό ΑΕ στον νομό Θεσσαλονίκης, ανέρχεται σε περίπου 25,2 εκ. ευρώ, το αντικείμενό της περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών από έναν έμπειρο τεχνικό σύμβουλο για την στήριξη υλοποίηση της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης και θα χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ, με πόρους των ΕΣΠΑ 2014-2020 και 2021-2027 καθώς και από εθνικούς πόρους. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 60 μέρες από την υπογραφή της, και ο διαγωνισμός έχει διέλθει όλα τα αναγκαία στάδια.

Δεύτερον: Τα Εγγειοβελτιωτικά Έργα Παραλιμνίων Περιοχών Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και Βάλτων Α΄ Φάση Ν. Αιτωλοακαρνανίας, είναι προϋπολογισμού 65 εκ. ευρώ και αφορούν τη σωστή μεταχείριση, μεταφορά και κατανομή του διαθέσιμου νερού, με ορθολογικό τρόπο.

Είναι έτοιμη η υπογραφή της σύμβασης, το έργο εντάχθηκε στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και ο εκτιμώμενος χρόνος αποπεράτωσης των εργασιών και παράδοσης του έργου, είναι 36 μήνες.

Τρίτον: Η κατασκευή έργων ύδρευσης στην περιφερειακή ενότητα Πρέβεζας- ‘Αρτας- Αιτωολοακαρνανίας και Λευκάδας, είναι προϋπολογισμού 141 εκ ευρώ, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Υποδομών, δημοπρατήθηκε και εγκρίθηκε η κατακύρωση του, ολοκληρώθηκε ο προσυμβατικός έλεγχος του έργου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 40 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης, η οποία αναμένεται να υπογραφεί μέσα στον Ιούλιο.

Όπως επεσήμανε ο Χρήστος Σταϊκούρας, «είναι ένα έργο αναγκαίο με το οποίο θα βελτιωθούν τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά των υδατικών συστημάτων της περιοχής και θα εξυπηρετηθούν περισσότεροι από 150.000 κάτοικοι».

Τέταρτον: Το έργο για την κατασκευή του Φράγματος Τσικνιά Ν. Λέσβου, εγκαταστάσεων επεξεργασίας νερού και δικτύων, είναι προϋπολογισμού 113 εκ ευρώ με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Υποδομών, έχει ήδη δημοπρατηθεί, ολοκληρώθηκε ο προσυμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και η προθεσμία ολοκλήρωσής του είναι 60 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

«Είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό συμπληρωματικό έργο γα την ολοκλήρωση ενός αυτοτελούς και λειτουργικού ανεξάρτητου συστήματος υδροδότησης με 24.000 κυβικά μέτρα την ημέρα πόσιμο νερό, το οποίο θα καλύψει την επάρκεια σε περιόδους αιχμής σε τουριστικές περιοχές και θα εξυπηρετηθούν 100.000 κάτοικοι», σημείωσε ο κ. Σταϊκούρας.

Πέμπτον: Η επέκταση, περίπου 70 χλμ, του οδικού άξονα τμήματος της Ιονίας Οδού, από τη συμβολή της με την Εγνατία Οδό μέχρι την Κακαβιά και τα ελληνοαλβανικά σύνορα, είναι προϋπολογισμού 310 εκ. ευρώ. Έχει εκδοθεί η απόφαση έγκρισης των δικαιολογητικών του προσωρινού αναδόχου και η κατακύρωση και ανάθεση της σύμβασης, ολοκληρώθηκε ο προσυμβατικός έλεγχος, ενώ ο χρόνος ολοκλήρωσης και παράδοσης του έργου είναι 54 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

«Είναι ένα σημαντικότατο οδικό έργο που βελτιώνει τη συνδεσιμότητα του νομού με την υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου της χώρας από την Αλβανία και κατ’ επέκταση τα δυτικά Βαλκάνια», επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών.

Διαβάστε επίσης:

Παρίσι 2024: 5 πολυτελή ξενοδοχεία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κριστιάνο Ρονάλντο: Ο “Μίδας” επενδύει σε… πορσελάνες

Έρχεται νέο δίκτυο ταχυφορτιστών μόνο για ηλεκτρικά ταξί

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!